lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 ech nieehh Niwi van die wekkeren Will, ik heb ochtendhumeur!!!en dan 5 uur, moet er niet aan denken.Wel grappig, mijn cursus gister werd besloten met een roddel-ritueelmoest ik even aan denken toen ik jullie schrijven over mij las.Er lagen allemaal kadootjes op de tafel, ééntje met de rug naar de groep en tafeltoe zodat je het geroddel goed kon hooren, maar niet wist welk kadootje ze aanwezendat bij je zou gaan passen. We hebben ons rot gelachen want allemaal onzindingetjesnatuurlijk en sommigen kregen er wel 3 en eentje werd helemaal versierd met van diegekleurde pijpenraggers waar je diertjes van kunt maken. Die moest op de foto natuurlijk.Leuk hoe je een best zware training speels kunt maken en roddelen ineens heel anders is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hoi Marc, ik zie dat jij zo stiekumpjes ookje eerste maand erop hebt zitten he!Goed gevoel geeft dat he, ff wat slingers er nog bij hoor;:sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Geweldig he, Marc....1 maand nu...Jane zal dan nog een slinger voor je maken, want ik kan dat niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Dankjewel Jane, ik voel me er inderdaad zeer goed bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Niwi,Als jullie volgende week nou nog iets vroeger opstaankan Jane jou 's ochtends al leren slingers te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 het niet-drinken maakt je wel scherper, geloof ik he, Marc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hij staat al de hele maand op scherp Niwi,niet gemerkt? Zeker niet uitgeslapen:Dik zie nu pas dat het 4 uur is!pfff, arme Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 als we een heel brood naar hem toe gooien,komt het zeker gesneden terug ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 wil je dan hier even vermelden hoe zielig ik wel niet ben ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Marc gefeliciflapt!! Ff kleine break..wat heeft mijn dochter een rommelkot van een kamer Hey borretje! Waar zit je??Normaal ben jij hier al...slaapkop!!Leniiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Wor bist du?? PafkeIk wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 gelijk oversteken, ongezien Fleur?die kamerts dan he, niet de dochters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ah nee jane, ik heb me erop gezet ze te poetsen Ze is nog op een leeftijd dat ik dat mag..binnen ongeziene tijd mag ik de geheimpjes in haar kamer niet meer zien.Hoeveel geheime boekjes en papiertjes dat die heeft! . Ik lees ze niet hoor...ik jok ..soms één zinnetje maar dat is omdat de briefkes niet opgevouwen zijn hé dan kan ik er niet naast kijken.Hare plant op de vensterbank is in ieder geval zo dood als dood kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 De volgende dient zich alweer aan. Woensdag komt er een film op tevee over het onderwerp waar mijn flashbacks over gaan. Een meisje met een haloframeDie heb ik dus ook gehadNou weet ik niet wat ik moet doen, kijken of niet. Ik weet nu dat het komt en dat er komende dagen previews komen, dus verstoppertje spelen heeft geen zin....en flashbacks heb ik toch al. Dus dat wordt denk ik wel kijken. Misschien een idee om mn vriendin te vragen of ze dan met mij wil kijken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Zal maar es ff terug starten..Pfffff ik heb zoooooooo geen zin. Misschien moet ik wat doen aan mijn sociaal leven ipv altijd maar te rommelen, klussen en poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Herkenning alom Fleuren erkennen dan ook maar.ook aan de klus dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: womanEen meisje met een haloframe misschien een domme vraag maar wat is dat?? Misschien een idee om mn vriendin te vragen of ze dan met mij wil kijken ? beter dan alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 zo nu maar weeeeer eens onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 knorrie kom je nu pas uit bed??? toppie hoor dag 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 als we nu weten hoe laat borretje is opgestaan...wat kunnen we dan aanvangen met die wetenschap..??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik moet niet weten om hoe laat je opstaat hoor..Dat je opstaat is genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Daar gaan we weer . Dubbel dubbel dubbel..en het ging zo goed de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Is dat een optie lief borretje ?? Goedemiddag hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 knorrie..... met het verkeerde been uit bed gestapt of met het goede been uit het verkeerde bed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeQuote; Ik moet niet weten om hoe laat je opstaat hoor..Dat je opstaat is genoeg Dat grote moment was daar vanmorgen rond half 10. Koffie gedronken, ontbeten en gedouched. Willen jullie de kleur van mijn slipje ook weten? Ik moet niets weten...ik vroeg me alleen af waar je was.Goed om te weten dat ik dat de volgende keer niet moet vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 ik ga even met 8 pootjes op stap latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden