bolletje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik heb ff overlegd met Zus. als ze hier klaar is, zal; ik ze wel ff naar Hannah sturen.Goeie morgen later ingelogden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 will wakker...fleur wakker...weet je zeker dat jewel naar huis ben gegaan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Echt snoepje?? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik ga even een flinke wandeling maken met de honden buiten, bye ! Kom straks nog wel een kop koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Mooie jongen ? Tja, dat is hoe je het bekijkt hé. Het was erg fijn gisteren in de tuin. Ik ben nu aan het werk in de haven, ben met mijn ijzeren ros en de zon schijnt.Het was leuke kolder gisteren op het forum hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ha snoepje toch, wij zijn braafjes zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjewill wakker...fleur wakker...weet je zeker dat jewel naar huis ben gegaan gisteren? Fleur en Will? No no no no no... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Doemme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Belgische bonbonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ben weg Kanjers. Houdt het droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: willHa snoepje toch, wij zijn braafjes zenne Hij bedoelt...Fleur is braafjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goedemorgen,een nieuw forumsetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goedemorgen, nou laat dat goede er maar voor mij even afloop iedere keer tegen problemen met de comp aankan ook al sinds gisteravond hier geen PB's versturenik kan daar zo slecht tegen eigenlijk ben ik al behoorlijk pssiglekker, de dag is net begonnen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 ja zie, hier doe ik het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: willHet was leuke kolder gisteren op het forum hé Ik heb het gisteravond nog even nagelezen.Dat Belgse taaltje is al om te lachen,beslist niet naar bedoeld, begrijp me niet verkeerd.Ik heb in een deuk gelegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ook goeie morgen Tina , Sha en Igor... Ik ga maar snel even koffie bijzetten geloof ik... Ja Tina, ben het met je eens.. Op die manier van met taal omgaan kunnen we in holland best een beetje jaloers zijn En dan telt natuurlijk ook het gevoel voor humor mee van de schrijvers in kwestie...* aanpassing : zinnetje erbij .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Sha... wel ff aan tactive melden hoor... Zit je sent items misschien vol??????// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goeiemorge allemaalik heb wel lekker geslapen zit nu aan een broodje kaas met tomaat en een cappuchinoen ik voel me wel lekker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hey igor, tina, toch niet moeten uitblutsen of zo ?? Tja, fleurtje heeft heel de tijd op haar ijsje liggen knabbelen, dus .... Sha, even tot tien tellen en diep in en uitademen, lost zichzelf wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hoi MarQ, ook goedemorgen.Ik moet er even van door, bootje vastmaken.Laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Okeeee, voorzichtig doen he Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Marq,goedemorgen en welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ligt diene na nog altijd te stoeffen over zijnen gouden magnum Sha had ik ook een hele tijd. Heb het vandaag nog eens geprobeerd en het ging gewoon. Wel na wat te verwijderen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: will[/iTja, fleurtje heeft heel de tijd op haar ijsje liggen knabbelen, dus .... ??????????? liggen knabbelen. na jullie taalgebruik gisteren heb ik hier toch m'n twijfels over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden