neeltje58 Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 hallo ik ben neeltje 58 jaar en drink eigenlijk al sinds mijn dertiende jaar laatste jaren erg veel meer dan 2 flessen wijn per dag had laatst een flinke griep en last van mijn maag daardoor ik dacht nu of nooit heb nu 3 weken niet gedronken en ben er natuurlijk nog lang niet hoop hier wat steun te kunnen krijgen en ook anderen te steunen gr. neeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Welkom Neeltje en als je hier vaak komt gaan die 3 weken er meer worden. Je bent een heel eind op weg al, en dronk (on:D)behoorlijk veel dus er is ook veel winst te halen als je nu door kunt zetten. Beloon jezelf af en toe, je spaart flink wat geld uit en het is leuk om jezelf te verwennen met dingen die je wel goed doen. Bosje bloemen, dagje sauna, mooie film of boek, iets wat voor jou leuk is en stimulerend. Je zult die griep nog eens heel dankbaar zijn, de start van een gig-ontgifting. Ik hoop dat je je hier snel thuisvoelt en er veel aan hebt hier te lezen en schrijven. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Dag Neeltje, Ook van mij welkom hier. Wat ben je al goed bezig. Op de dagdraad, ditjes en datjes, kan je vrijwel altijd mensen vinden, als je behoefte hebt aan steun, een babbeltje of het uitzitten van je trek. Ik heb zelf de internetcursus gedaan van Tactive en heb daar veel aan gehad. Hoe je het ook probeert, ik wens je veel succes en doorzettingsvermogen. Mocht je struikelen: het belangrijkste is dat je daarna weer opstaat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 28 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 kan me niet meer herinneren wanneer ik echt niets meer gedronken heb wel minder maar dat werkt niet kon hulp krijgen maar ik vind dat je het toch zelf moet doen was even moeilijk maar tot nu toe gaat het erg goed geen zucht maar dat kan nog komen natuurlijk deze keer moet het goed gaan want anders zal ik niet oud worden vrees ik ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren voor mijn lichaam en geest helemaal alc.vrij is. gr. neeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Welkom Neeltje. De kop is eraf. Al een paar weken niet gedronken. Hier kun je veel steun krijgen omdat langer te laten worden. Een belangrijke ontdekking heb je al gedaan geloof ik. Dat minderen niet werkt. Helemaal stoppen vind ik trouwens ook gemakkelijker dan minderen. Alleen stoppen is heel moeilijk. Je zult ergens steun moet hebben van lotgenoten. Dat kun je hier krijgen. Ik heb toch ook de AA wel nodig. Het directe contact met lotgenoten. Veel succes Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden