fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyik weet uit ervaring één standaard regel . drank maakt van een mug een olifant . Ik heb daar zelf geen drank voor nodig :D. Maar ik hield ergens wel van mijn dronken olifanten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ai.... maak ik een berichtje.. is er vervolgens al weer ene heel blad vol geschreven... en met aardig wat berichtjes van Kirk... Heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen ... excuus daarvoor. Moet moeilijkk zijn hoor Kirk... kan me indenken dat het moeilijk is om daarvan rond te komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Slaap lekker Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Kirk er zijn genoeg mensen die niet drinken omdat ze denken dat ze het slecht hebben. Dat ligt voor iedereen weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Spike, wat bedoel je daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 De kracht van positief denken is niet te onderschatten maar met enkel dat kom je niet aan de eindstreep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 De eindstreep staat gelijk aan rust, geluk, berusting..Die kan elke alcoholist halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Waar komt dat vandaan Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Pffff, kan er niets aan doen, maar vind dit lichtelijk verwarrend.Ff weer goed teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWaar komt dat vandaan Spike? Een oud, mooi nummer Fleur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Maar Kirk , je kunt niet iedereen over 1 kam scheren in dit geval.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Niet dat Vonneke Maar dit:Kirk, Begrijp me niet verkeerd, maar eh: ff loslaten?? Naar buiten toe, je gezin knuffelen? Loslaten nu en morgen weer verder. Niet dat ik je de mond wil snoeren, ik lees je graag en leef met je mee. Heb zelf diverse stichtingen gedraaid voor goede doelen maar stank voor dank, is bitter. Geintje: even een tonic naar binnen in een keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Slaapkoppie jij :DIk ga nog ff een stukje worst eten..colaatje erbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 :$Hmpf... heb ook van die lekkere trek... ga even alle kasten doorzoeken... want heb uit zelfbescherming over het algemeen geen lekkeretrekhapjes in huis. Maar zou misschien nog iets ergens kunnen verstopt hebben wat ik al vergeten was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4Snoep, ik annuleer weer das geen vakantie bij jou das een strafkamp nee jane geboekt is geboekt..annuleren kost geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hoe weet je trouwens dat ik een slaapkoppie ben ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Kirky,''wij'' alcoholisten zien (bijna) alles negatief.Wie zijn die wij Kirky?Je mag dan een lolbroek zijn, die van humor overloopt.Je komt vrij zeurderig over.Een beetje mokken op van alles.Daarom begon je ook het Kirky forum, toch.Wees eens een beetje redelijk a.u.b.Praat over van alles en nog wat, maar keer het forum niet steeds binnenste buiten.Dag Kirky de mopperpot.P.S Ook kom je op mij niet erg relekst over, eerder wat verbittert.Misschien vergis ik me.Cheer up Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 En een goedenavond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: spikeFleur, dat komt uit mijn ervaringsdoos, een grote bittere slok voor de bite die bier voor mij is. En Kirk, wel een beetje star hoor als ik het zeggen mag. Denk aan bamboe: dat buigt in iedere wind en breekt nooit. Ik bedoel: flexibiliteit heeft grootse kracht. Soms moet je je ego loslaten... ?? Same here Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 dacht dat ik wat gepost had maar dus niet kennelijk, nogmaals proberen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Mopper Kirky :DNou ja...wie moppert er eens niet? Ik voel het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Onderin de vriezer een bak roomijs met stukjes chocola gevonden, driekwart vol... nog van de pasen hihi... Zit nu ongegeneerd te genieten met kleine hapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 dus als je alles prima voor elkaar hebt heb je geen reden om te drinken???xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjequote: Originally posted by: jane4Snoep, ik annuleer weer das geen vakantie bij jou das een strafkamp nee jane geboekt is geboekt..annuleren kost geld :D :DJe bent niet te doen!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden