Shahire Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goedenavond, net terug van weg...........heb het end in de ...Allereerst bedankt voor de felicitaties, heb alleen nog maar vluchtig gekeken en niets door gelezenzal ik straks eens rustig gaan doenben nu even helemaal brak, laatste stuk reed de trein niet dus kon nog een half uur bussenmaar dat was het nog niet....ook nog eens 25 minuten lopen naar huis met 2 volle tassennu eerst koffie!!!!!!!!!!!!!!maar even voor Snoep: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:en de rest heb je vanmorgen al gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 wilde ff wat delen, ff heel trots zijn op mezelf, bbq gehad met mijn broer en schoonzus en mijn ouders!!! geen druppel!!!!!!!!!yeahhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Een doorbraak hier en moet het effe kwijt.Net mn ouders verteld over het sex misbruik wat jaren terug (30 jaar) heeft plaatsgevonden...Kan nu effe alleen maar janken.Blij dat ik refu slik, anders weet ik het niet zo net:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Sowhat, als ik je verhaal zo lees, knap hoor, een doorbraak. Snoep en Sha proficiat en continue aub.Ik ga m'n bed opzoeken, morgen pakken en de laatste loodjes in huis en dinsdag vroeg op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Dank Sowhat, lukt wwel.Blondie.........afschuwelijk, wordt je een beetje opgevangen (had 30 jaar geleden al moeten gebeuren helaas) STERKTE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik moest het even kwijt lieverds.Helaas kunnen jullie er niks mee, behalve dan hopen dat ik snel een therapeut vind om er mee aan de slag te gaan...Riagg vind het nu te veel risico.. duh...Niet aan werken geeft meer risico lijkt me...Afijn morgen maar aan de slag bij mn nieuwe job...Zal de gedachten wel afleiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Zus gaat trouwen,SowhatJuist reden om blij te zijn en ben ik ook wel, maar doet me ook beseffen wat ik mis...En misbruik is toch wel een grote impact geweest op mn leven en mn relatiesHelaas..Ouders voelde dat aan en kon er niet meer omheen, wilde ik ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 *...terug bij de levenden..Blondje De eerste stap is gezet. Dat op zich is behoorlijk knap toch? Moet je serieus wat lef voor hebben om het na al die jaren aan te kaarten bij je ouders. Het haalt vast alles terug maar ergens was het ook nooit helemaal weg veronderstel ik. Mijn broer werd op jonge leeftijd sexueel misbruikt. Mijn ma vertelde het me..Soms dacht ik wel dat hij er met mij over praten wou..maar ik kon er niet mee om en wou het niet horen dat iemand hem zoiets vreselijks had aangedaan, dus heb het zelf ook nooit aangehaald. Vond dat later behoorlijk egoïstisch van mezelf. Laat je niet keer op keer kisten door dezelfde persoon hoor! Hij deed al genoeg kapot. Het is tijd voor blondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Jeeeeemig helemaal iets vreselijk belangrijks vergeten vandaagSha en SnoepieVoor jullie en dat jullie elkaar maar lang mogen blijven bevrijden van de alcoholSuper gedaan ladys!!!!:DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Blondie is alweer gevlogen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik ga ook vliegen.Ik weet niet of je het nog leest Blondiemaar ik wens je veel succes morgen met je nieuwe baanen voor de rest, wat zo moeilijk is even dit:heart:Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Net terug van een indrukwekkende film dus;The King's Speech, een absolute aanrader!hoe een doorzetter overwint en koning wordten nog waar gebeurd ook.Blondie meis :heart:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Slaap lekker Gaby:lips:en verdere lezers straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Rae heeft een turbulente periode. wat niet mocht gebeuren is gebeurd. Rae is verliefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Als Rae verliefd is wilt Rae zichzelf kapotmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Rae is een rationeel wezen maar in deze situatie neemt het irrationele de overhand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Fleurie, help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden