Spring naar bijdragen

Zondag 10 juli 2011


Aanbevolen berichten

Goedenavond, net terug van weg...........heb het end in de ...
Allereerst bedankt voor de felicitaties, heb alleen nog maar vluchtig gekeken en niets door gelezen
zal ik straks eens rustig gaan doen
ben nu even helemaal brak, laatste stuk reed de trein niet dus kon nog een half uur bussen
maar dat was het nog niet....ook nog eens 25 minuten lopen naar huis met 2 volle tassen
nu eerst koffie!!!!!!!!!!!!!!

maar even voor Snoep:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

en de rest heb je vanmorgen al gehoord :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik moest het even kwijt lieverds.
Helaas kunnen jullie er niks mee, behalve dan hopen dat ik snel een therapeut vind om er mee aan de slag te gaan...
Riagg vind het nu te veel risico.. duh...
Niet aan werken geeft meer risico lijkt me...
Afijn morgen maar aan de slag bij mn nieuwe job...
Zal de gedachten wel afleiden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*...terug bij de levenden..

Blondje :sun:
De eerste stap is gezet. Dat op zich is behoorlijk knap toch? Moet je serieus wat lef voor hebben om het na al die jaren aan te kaarten bij je ouders. Het haalt vast alles terug maar ergens was het ook nooit helemaal weg veronderstel ik.
Mijn broer werd op jonge leeftijd sexueel misbruikt. Mijn ma vertelde het me..Soms dacht ik wel dat hij er met mij over praten wou..maar ik kon er niet mee om en wou het niet horen dat iemand hem zoiets vreselijks had aangedaan, dus heb het zelf ook nooit aangehaald. Vond dat later behoorlijk egoïstisch van mezelf.
Laat je niet keer op keer kisten door dezelfde persoon hoor! Hij deed al genoeg kapot.
Het is tijd voor blondje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...