kruimel Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 He Jopie je bent te laat maar een volgende keer.........wie weet.Hoop niet dat dit m'n laatste vakantie is dit jaar.Zei zij .........met enig schroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Ga afsluiten.Softijsje halen,Mosselen eten bij LATex.Spike:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 het slaap gebrek wat ik had van t afkicken van de alcoholis nu hopelijk afgelopen want gister storte ik een beetje insliep al om half 9 en wel een paar keer wakker geweestmaar tot aan nu met een paar keer wakker toch wel 15 uur geslapenverder voel ik me wel goed en heb eigenlijk nog gen trek momentengehad dit weekend, dus dat gaat de goede kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 ik moet goed denken of ik niet in herhaling val hier op t forumwant ik spreek best wel een aantal mensen die weten dat ik gestopty benas vrijdag de 15e moet ik weer bloed prikken en kijken ze of deleverwaarden goed zijndit is de 2e of 3e poging om thuis helemaal te stoppen met drinkenik ben ook meedere malen op GGZ opgenomen en toen was er geen gelegenheid om te drinken, maar ja thuis he.........dat is funest, de "fles"is dan je grootste vriend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Spike ?bij de jellinek gebruiken ze onder andere de term RESETTENdan is 2 maanden niet drinken en zo je o zo belangrijkelever waarden op orde te krijgenik noem dat best vaak omdat ik er van gescrokken benprobeer het daar voor te doen dan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goed dat je het opbiecht WijffieIk vind het erg jammer voor jeIk had gehoopt dat de maandtrein zou gaan werken voor jeJe was er zo van overtuigd en blij mee.Ja idd zeggen ze dan afstoffen en doorgaan.Weet je als ik je soms lees hierdenk ik zo vaak, waarom ga je niet een "moeilijke dag pact" aan.Door de weeks gaat het nu al zo goed met jou.Dan kun je toch beter als je het moeilijk hebt alleen een pactvoor die moeilijke dag maken.je hebt zoals ik je gelezen heb, tenmiste al een paar keer aangegeven hoe moeilijk die dag voor jezou worden. Dus het gevaar lag al op de loer, zeg maar...als ik hier een pact met frummers aanvraag, zorgt dat echt voor een gevoel dat ik er niet alleen voor staals ik naar iets toe moet wat ik heel moeilijk vind.En juist op die dag heb ik er dan veel aan om me hier op het forumadb te meldden, als die dag voorbij is.Daar haal ik dan zeg maar een soort van kracht vandaan op het momentdat het moeilijk is.Ik vind eigenlijk een maand ook te lang om te beloven aan iemand andersdan staat het verder van me af en op het moment dat ik die gedachte aan het forum dan echt nodigheb, staat het te ver van me af.maar ja, dat is hoe ik er over denk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Wauw Sowhat!!!complimenten heeee, echt superIs het je wel is vaker gelukt om je binge te stoppen???Ik hield eerlijk gezegd mn hart al vast want ik las vandaag niks van je...Dus ik ben echt blij dit berichtje van je te lezen.Super top!!!ga je het vandaag verder ook redden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 goede avond allemaal. nog wat bijzonders gebeurd hier vandaag??? ik zag dat wijfie de mist in is gegaan gisteren. jammer joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Heee Igor,Met jou alles wel??Hoe is t met de uitslag vd medicatie, valt het mee tot nu toe?want ik lees er niet veel over dit keer van je.Of is dat valse bescheidenheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Sowhat wat een kanjerstap dus!!hoi Witjeen dag dagfilmhuis roept, dusik kom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Nou Sowhat dan ben jij echt de TOPPER vandaagZo zie je maar weer hoeveel kracht je waarschijnlijk toch uit het forum haaltWant je baalde behoorlijk van jezelf gister toen je hier je verhaal kwijt kon.Deze zijn voor mij voor jou, omdat het je gelukt is de binge te stoppen!!!!Das niet niks voor een binge drinker:present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Doei doei Jane'geniet lekker van je filmhopelijk vertel je vanavond nog ff hoe de film was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 ik was even met de bus gestopt witte. zogauw het iets moeilijk wordt slik ik hem weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Huppa! Spring ff binnen..Spijtig wijfie . Volgende keer beter? Je gaf inderdaad al aan dat het héél moeilijk zou worden, hoop verleidingen..misschien zat je er met je voet toen al ongeveer midden in?Ik heb voor de eerste keer sinds maanden weer eens de loopschoenen aangetrokken. Vind het toch nog altijd vree belachelijk om zo met mijn tong op de grond en happend naar adem mensen in het park te passeren. Bovendien eerste keer in dit park en nondeju zijn daar veel heuveltjes Sporty Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 fleurtje heb je nu dan ook hard gelopen??? of had je bij voorbaat al de tong uit de schoenen hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Nou en toch maar lekker aannemen hoor die complimenten SowhatProbeer er maar van te genieten, want iets doorbreken wat je nognooit gelukt is das niet zomaar wat.Je mag echt genieten van dit compliment, het is je heel erg gegunt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Sowhat :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Hard niet hé Igor..op mijn gemakske zenne De eerste twee minuten adem ik mooi lang in en uit..De derde minuut begin ik gewoon te happen als een vis op het droge :D. Heel aantrekkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 en bij de derde minuut was je weer thuis???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Hoe weet je dat toch?? :D Ga ff in de zetel hangen..ben beetje moe van al dat sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Igor,werkt antabus dan net als refusal?Kan je het ook alleen slikken op momenten die moeilijk zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 weet ik niet precies witte, ik denk het wel. het blijft ook heel lang nawerken als ik hem een paar dagen niet genomen heb en ik neem wat te drinken dan ben ik net een vuurtoren en m'n rikketik slaat dan ook geregeld over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 ik ga ook even bankhangen en ik denk dat m'n oogjes dan al heeeeeeel gauw dichtvallen. dus voor straks weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 maar eerst die #*#*# dikke vette vlieg te pakken zien te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Nou goed dat je weet hoe het werkt dan nu IgorKijk je uit dame.... met dat rikketik gebeurenWe willen nog langer met je mee hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden