fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Pfffffffffffff...Borretje, ik was eigenlijk aan het wachten op iets..geen zin om uit te leggen wat..maar ik vond het vandaag in je postings. Op een absurd enge manier maakt dat dat ik trots op je ben. Op zich kan dat geen waarde hebben voor jou maar op de absurd enge manier weer wel voor mij. ..Als je alle kanten ziet, dan pas valt er glorie te halen.Igor? Tja..vreemdKaatsbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Hoeft ook niet gekke bor Soms ben ik gewoon koekoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 :DZoietsDoe dat goed morgen kuikentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 En toen werd het stil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Even maar Fleur Goeieavond luitjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Hoi Bor, Ja... .... moet een wezenloze avond zijn voor je zijn vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Tijd is niet altijd je vriend..Tijd sucks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Hier is alles oke bor. En ja.. kan me jouw zucht wel heel goed indenken. Ik kan hier van alles gaan neertypen... maar uhhh, tis vanvavond geen avond voor beschouwingen voor jou lijkt me. Inderdaad .. kan me indenken dat het één grote putdiepe zucht is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 welterusten mensenBor, rust goed uit meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik zou ook moeten slapen maaaaaaaaaaar ik heb geen zin. Wat een luxe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Pffff Jane... al last van de jetlag??? Trusten hoor, je zult wel gaar zijn denk ik??? Ennu Fleur.. je gaat toch niet vertellen dat je vrij hebt morgen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Alhoewel.. hihi, zit me net te bedenken dat ik zelf ook vrij heb morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Twee daagje vrij :DDus een hééééééél lang weekend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ooooooh lord.. Kees zit natuurlijk naar de tour te kijken nu... oftewel naar heer Smeets met zijn beschouwingen... Of ik nou wil of niet... ik kan niet om het geluid heen (ja, kan boven gaan zitten, maar das ook weer zo'n gedoe.. )Maar goed, Smeets heeft het over iets uit 1990... denk ik nog: 'hm, das nog aardig recent' ... zegtie er direkt achteraan: 'das dus 21 jaar geleden' .......... KLETS UHHHHH , zooo lang geleden??? lui, ik word oud geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Er ligt letterlijk iets op mijn maag...weeral.Ben aan het twijfelen of ik gewoon mijn vinger in mijn keel ga steken of niet Misschien moet ik toch maar mijn bedje opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Nu weet ik noh niets hoe ik foto's moet plaatsen. Misschien via facebook voor de liefhebbers. Toen kreeg kat 1 nog de fles. die kirrel heeft echt geluk gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeEr ligt letterlijk iets op mijn maag...weeral. Ben aan het twijfelen of ik gewoon mijn vinger in mijn keel ga steken of niet Misschien moet ik toch maar mijn bedje opzoeken Jemig, hoeveel chocola heb je op dan Fleur??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 quote: Originally posted by: Yvonne lui, ik word oud geloof ik... Je bent maar zo oud als je je voelt zegt men . Ik ben nooit ouder dan 27 geworden denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik heb ook totaaaaal geen idee hoe je zoiets moet doen Niets.Bolletje doet het ook wel regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Nou, dat vind ik behoorlijk oud .... ik ben nooit volwassen geworden volgens mijn kinderen... dus ben ik onder de 18 toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Dat is waar Borrie...soms sucked het inderdaad behoorlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Niets... er is een programmatje dat je kunt gebruiken om foto's op een forum te zetten, zullen er wel meer zijn maar deze ken ik, en uhhhh, moet je maar even kijken of je ermee uit de voeten kunt. Dit is de link naar het program: http://tinypic.com/?t=postupload Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Slaapwel sterke borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik ga ook maar eens slapen..Maar één snicker vandaag vonneke Slaap zacht allemaalvonneke jong kippetje Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Dinah Hoop dat je tussendoor toch een beetje rust kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden