Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ah Dinah, je bent er nog. Ik herkende je bijna niet. Ik ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: DinahKom even welterusten tegen jullie zeggen. En Fleurtje ik doe weer mee hoor........... :light: Ik heb het gelezen Dinah Superblij met het goede nieuws en heel trots dat je terug op de kar springt vlindertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Fleur is wat aan het experimenteren geweest met spinnen, vliegende mierenen schildpadden. Misschien kunnen de Ardense schildpadden straks ooknog vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatIk ga even wat anders doen,kopje thee drinken,lezen enz. Lenie hou het verder droog,voel je je morgen echt veel beter! Niets,ik hoop dat je nog een keer komt vertellen waarom je de laatste 2 dagen zo warrig overkomt. oke..hou het nu droog...( al vanaf optijd)en Niets?...nee die is weg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: willBedankt voor de tip Marc, zijn die voortgekomen uit de tuin van Fleur ?? Meneer schildpad niet onrustig maken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jee ik ben een naäper. Will schreef bijna exact hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Dinah, welterusten en wat zul jij vannacht lekker slapen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: MarcFleur is wat aan het experimenteren geweest met spinnen, vliegende mieren en schildpadden. Misschien kunnen de Ardense schildpadden straks ook nog vliegen. Jij weet te veel over me... Ik denk dat ik je uitschakelen moet :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Yalalalala, happy birthday today Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Geef meneer schildpad maar een dikke knuffel van mij, heeft ie wel verdient Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Potjandorie is het al weer zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: AichaGeef meneer schildpad maar een dikke knuffel van mij, heeft ie wel verdient . Euhmmm knuffeltje van ver zenne..hij ruikt niet altijd zo lekker Yaja jarig??!!!!!!!!Gelukkige verjaardag :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Luitjes, nog veel plezier...ik ga proberen verstandig te zijnmorgen ochtenddienst dus eens zien of het wat slapen wordt voor mij zometeendus hier ben ik vast weg voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik hoop echt dat Niets nog terug komt Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 yalala happy birthday:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 sja.....truste dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik kruip ook eens in bedje..op mijn eentje Arme Fleur Slaap lekker iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Lenie jij ook voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik ga ook afhaken. Het is allang bedtijd voor mij. Welterusten allen. En oor Fleur :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: Leniesja..... truste dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Dikke :lops; terug kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Sha droom zacht:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Fleur, ik lig vannacht ook alleen hoor en geen kids in huis....de kat is er wel maar die mag niet mee naar bovenalleen als ze jarig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ga ook maar onder de wol. Stuur meneer schildpad met zijn verjaardag wel een lekker luchtje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ja wijffie, ik heb het ook droog gehouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden