Djoon Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 @ Bolletje ik stuur je ff een PB voor de Rusaldraad, Ok?Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: DjoonHoi allemaal, Ik kom zelf niet zo veel op het forum. Voel me enigzins ook wel een outsider, als een nieuweling zijnde.Ik kreeg ook soms het gevoel dat er kliekjes zijn die met iets veel anders bezig zin, dan waar dit forum voor is.Ik herinner me een zondag dat ik de draad terug las en ik erg veel berichten over schildpadden of zo las...(?)Hey meneer schildpad gaat dat niet zo leuk vinden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeWil nog wel zeggen, Fleur, ik lees je graag de laatste tijd! Echt! Straffe madam! Ok jij hebt vast teveel chocolade gegeten :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Fleurieeeeee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Slaap zacht wijfie mooie dromen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatNiets,ik hoop dat je nog een keer komt vertellen waarom je de laatste 2 dagen zo warrig overkomt. Ik vind Niets niet zo warrig..misschien voelt ze zich in de hoek geduwd. Het is moeilijk uit een bepaald gevoel te stappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: Shahirequote: Originally posted by: snoepjeik ga afsluiten ik wordt vervelend....doeiiiiii sha...ga je ook slapen...nachtbraker:lips: ik roep je vannacht wel voor een ontbijtje als ik weer niet kan slapen :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: RaeWaar blijft Fleur potverpillepap! Geduld hé!! Ik ben nog aan het quoten ..Die op de laatste blz worden waarschijnlijk stilaan gek van me :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hey!!!!!!!!!!!!!! Ik zit eindelijk op de laatste blz :DGoedenavond iedereen..oeps iedereen beetje weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Aicha Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Fleurrie ben nog niet wegzit een brief te schrijven en keek even weer hiervolgens mij mist Rae je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Rae komt ook voor het ontbijt vannacht, jij ook?Snoepje maakt het wel klaar, ik maak haar wel wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Brief schrijven? Naar je liefje? Rae is een schatje...gek maar een schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ehm, hoe laat is dat ontbijt precies, sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: RaeIk ben er nog Ik kan niet antwoorden op pb'tjes . Heb nog steeds problemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Dat meen je niet Fleur. Ik heb net de allerbelangrijkste zaken in mijn leven naar je gepb't. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Nee Fleur, een brief aan mijn schoolvriendinnen, mijn liefje heb ik telefonisch al een half uur gesproken En dat ontbijt Rae...kan 3.00 zijn, misschien 5.00?Maar wie weet wel om 3.30.......geen idee, net wanneer ik wakker en op ben Hmmm.....geloof alleen toch niet dat Snoep haar bed ervoor uitkomt,deed ze afgelopen nacht ook al niet.....beetje flauw vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Trusten AnWas dat iets mythologisch Rae? Ik begrijp er eigenlijk niet zo veel van..Maar vind het wel hééééééééél lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: ShahireNee Fleur, een brief aan mijn schoolvriendinnen, mijn liefje heb ik telefonisch al een half uur gesproken En dat ontbijt Rae...kan 3.00 zijn, misschien 5.00? Maar wie weet wel om 3.30.......geen idee, net wanneer ik wakker en op ben Hmmm.....geloof alleen toch niet dat Snoep haar bed ervoor uitkomt, deed ze afgelopen nacht ook al niet.....beetje flauw vind ik :o Ik weet dat vreemd genoeg :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Welterusten An Fleur, ik heb ook nog problemen met pb's versturen, kan ze wel lezen maar niet beantwoorden.De vorige keer was het ineens over, heel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 't was gedichtje slapkiekenzgrrrhhheuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 An,Ik begrijp je even niet zo goed. Wat vindt je nu zo jammer?Benoem het, als je kunt en wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Heb jij mijn liefje ook gesproken dat je dat weet Fleur?Tja, haat en liefde lagen dicht bij elkaar hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden