snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 yvonne...we krijgen toch nog wel koffie van je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeik ben een hollandse nieuwe hier Die heb ik vorige week nog gegeten. Was niet te pruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: spikeharing met koffie gaat niet lekker samen ja joh lekker dopelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jop. lieverd dat is weer de keiharde realiteit waar je nu inderdaad niet meer voor vlucht. Vrouw, wat ben jij sterk geworden, je verdiend een gouden pluim:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jopie, moeilijk voor jou en je kinderenweet niet goed wat ik moet zeggen of adviserenwel goed om te lezen dat jullie samen kunnen lachen en pratenveel sterkte bij dit moeilijke proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 joop...moeilijke dingen maar het hoort jammer genoeg bij het leven ..sterkte voor jou en je kids:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ok, ik begrijp er dus niet veel van, de forum'rs bouncen van de ene mood in de andere.Ik weet 't ff niet meer, wat doe ik hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jopie, gewoon bij je zitten, niets zeggen want wat zou je moeten zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: spikejoop, waar vind ik het icoon van de ruizende zee ~~~~~~?Achter de begonia's Spikie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: DjoonOk, ik begrijp er dus niet veel van, de forum'rs bouncen van de ene mood in de andere. Net als het weer in Nederland.....zo veranderlijk als de pest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 @ Jopie, dat zijn vor mij hele waardevolle woorden, die je in je laatste reactie geeft. (ik beldoelde de reactie, voordat je op mij regeerde, maar die 2e telt ook mee!) Sorry kan niet sneller reageren en tiepen dan dit..Ik wens je veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: DjoonOk, ik begrijp er dus niet veel van, de forum'rs bouncen van de ene mood in de andere. Ik weet 't ff niet meer, wat doe ik hier? Djoon, je moet weten dat hier nu 22 man op het forum zitten. Die antwoorden allemaal op verschillende berichtjes en vaak 15 min. nadat er een berichtje geplaatst is. In het begin probeerde ik ook alles te lezen en te begrijpen, maar dat lukt niet.Maar wil je soms iets kwijt? Wil je graag even vertellen hoe het nu met je gaat? of je het erg moeilijk hebt met het niet drinken? Dan kun je dat rust gschrijven hoor je zal zien dat men meteen omschakeld. Probeer het maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: spikelenie, jawel: was heeeel leuk leef jij soms op de planeet van alles-anders-opvatten? denk het...kan het niet waarderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ja laten we het eens over joop haar billen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: ShahireNee VM, ken dat programma niet maar ik woon ook helemaal in Noord Holland dan mag het.............. oja...jij woont zowat om de hoek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 wonen al die alci in het noorden of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ik ga afsluiten ik wordt vervelend....doeiiiiiisha...ga je ook slapen...nachtbraker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 @ Jopie........heb je wat uit leggen hier?nee toch?doe je ding en ga er voor...( ahum *kuch* ) zegt ze,,,,niet dat ik veel uitleg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 nou ja mensen.....ik ga me ding doen ( hoop de goeie)en Niets is straks weg.....maar ze blijft me buuffie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: . Probeer het maar eens. Ok, Bolletje, doe ik dan maar. ik meldde me een maand gelden aan op dit Forum. Had het het gehad met de drank. Zie (hoop dat tie werkt): ">http://forum.alcoholdebaas.nl/...084&enterthread=yIk was strijdbaar, woest, energiek en opgelucht. De drank wilde ik niet meer en hoefde ik niet meer. Voor de schaamte dat ik dronk, kwam de trots van de beheersing. En toch heb ik gefaald. Ik slikte Refusal, als stok achter de deur. Meerdere keren had ik al geprobeerd te stoppen. Dat lukte niet, alleen het idee al. Kreeg al beelden van (god-wat-was-dat engelse-woord-ook-al-weer) niet te vermijden gedachten/drang voor dat ik úberhaupt durfde te stoppen. Was ook erg bang voor de ontwenningsverschijnselen.Totdat ik besefte dat dat allamaal in mijn hoofd afspeelde.Gestopt dus. Resoluut en overtuigd. Tot van de week. had ik toch een blikje boer gekocht. Ik dacht, da's Ok. Ik slik Refusal, dus als ik drink...Krijg ik gewoon op mijn donder. ik zal die duivel eens een flinke trap terug geven. Een slok, 15 min wachten. Nog eens een slokje. Weer eens wachten. Maar ik werd niet, zoals ik verwachte, kotsmisselijk, ziek en zo.. De Drankduivel nam het van me over en het blikje was zo leeg. De Duivel was terug.Text Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 * ongepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ja Djoon dat is de pest met Refu. als je maar langzaam genoeg drinkt, dan kun je er doorheen drinken zegt men.Maar wat bedoel je nu met het drankduveltje is los? Betekent het dat je weer drinkt?Een mogelijkheid zou zijn om er dan maar voorlopig twee te nemen of 3 refu's, dan is het echt foute boel als je ook maar een paar slokjes drinkt. Maar waarom ben je niet op het forum gekomen voor je ging drinken. Had je daar de kracht niet voor?En nu? heb je nu het gevoel dat je weer helemaal van voren af aan moet beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeik ga afsluiten ik wordt vervelend....doeiiiiii sha...ga je ook slapen...nachtbraker:lips: ik roep je vannacht wel voor een ontbijtje als ik weer niet kan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 @ Djoon......what else is new.life suks!!!!!!ik zeg kop op!!!!!!!!( kuch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden