niwi Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 wat een weelde toch...om nuchter door dit leven te huppelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Jeeses NiwiZit jij op gelukspilletjes ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 jaloers, Fleur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Nee, geïrriteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 en waarom dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik bedoelde eigenlijk Rae Toine maar misschien heb jij daar ook angst voor.ja hoe langer je een geisoleerd leven leidt (lijdt) des te moeilijker het wordt om er op uit te gaan. Je went, hoe rot ook, toch aan dat leven. Maar als je gevoelens aangeven dat je je eenzaam voelt, zal je er toch op uit moeten trekken, wil je daar vanaf komen. Je wordt n.l. hoe langer hoe banger voor mensen omdat je er te weinig mee om gaat.je wordt kwetsbaarder omdat je geen weergevoel (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, het is net zo iets als weerwoord) meer hebt. Je hebt anderen nodig om te groeien en zekerder te worden van jezelf.Je wereld wordt kleiner en kleiner. Ik weet het, ik heb n.l. ook in die wereld gezeten.Toen ik wat meer naar buiten durfde te komen, kreeg ik veel te verduren omdat ik alles als aanval zag. Te laag zelfbeeld.Nu ben ik gegroeid daarin, mede door het vrijwilligerswerk dat ik nu al zo'n 10 jaar doe. Ik ben iemand en men neemt me serieus. Das een zalig gevoel.heb je geen hobby's? als je de hele dag thuis zit, zou vrijwillgerswerk niet iets zijn voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Omdat het kortzichtig is Niwi.Zonder drank is het leven niet plots huppeldepup of je moest op een roze wolk leven. Guess you're living on it.One-liners Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 dus omdat ik nuchter ben, ben jij geirriteerd ?...ik bedoel er gewoon mee....als ik besef waar ik vandaan komen en wat ik geweest ben...mag ik voor mezelf blij zijn dat ik nu niks te klagen heb daarover...maar dat is misschien wat kortzichtig ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 ik wist niet eens dat het een one-liner was...of is dit er nu 1 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik ben niet geïrriteerd omdat je nuchter door het leven stapt.Dat zou pas dom zijn.En ik heb aangegeven wat ik kortzichtig vind dus daar moet je niet in rommelen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goedemorgen allemaal'Teveel gefeliciteerd grappig ik heb ooit eens een dromencursus gedaan, snapte er weinig van, maar weet wel dat ik zelf bijna nooit mijn dromen herinnerde,nu bijna dagelijks en ik droom raar.....hebben jullie dat ook?Oh en Bol, ik ben weleens met een kater wakker geworden, en toen had ik heel wat meer op dan 4 halve liters ,in mijn droom dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: toinebij jullie ook zo'n mooi weer, hier schijnt de zon uitbundig, met oorpijn gaat het al beter, bedankt voor het medeleven, heb af en toe het gevoel dat ik hier op het forum tegen mijzelf aan het praten ben? maar kan ieder geval dingen van mij afschrijven groeten toine Toine dat gevoel heb ik ook weleens hoor, maar ik ervaar het ook van ik schrijf het lekker van me af, en dan ben ik het toch een beetje kwijt.....oorpijn schijnt inderdaad vreselijk te zijn, en als ik je lees erger dan zenuwpijn in je mond aaarghhhhhh........... heb je pijnstillers??? enne.......hier ook gewoon zon, raar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 schiet me ineens te binnen....toen ik op cafe zat in mijn drankperiode...had ik direct en altijd een oordeel over iemand...behalve mezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 @Rae Drank en Liefde is een moeilijke combi, en ik kan het weten ik ben weg.......... laters............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: jopieborrrriiieeeeeee! fleur, oneliners die horen er ook bij misschien niet voor iedereen even prettig maar dan maar niet lezen, lijkt me. of bij jezelf kijken wat je eraan stoort dat is wat anders dan roepen dat het kortzichtig is dat is onderzoeken waarom het voor jou kortzichtig is. dan kan je er wellicht weer iets mee Daar heb ik het ook ff mee gehad Jopie.Ik hoef niet te gaan onderzoeken wat me daar nu aan stoort of niet. Het is redelijk duidelijk waarom het me stoort dat heb ik net aangegeven. Ik vind het kortzichtig te zeggen dat het leven plots huppeldepup is omdat een mens geen alcohol meer drinkt. Vooral als er mensen zijn die het op het moment heel moeilijk hebben en het ook aangeven. Het heeft geen waarde als het enkel als een regeltje uit de bijbel wordt opgedragen.Dus nee, ik ben er niets mee wat je nu neerschrijft.Ik ben geïrriteerd door wat ik lees maar zoals je goed kan inschatten is Niwi eerder de pineut dan wat anders. Dat noemen ze ventileren.Ook dat moet niet onderzocht worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Deze is speciaal voor de jarige Harry:Raymond van het Groenewoud - Liefde voor muziek (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: niwischiet me ineens te binnen.... toen ik op cafe zat in mijn drankperiode... had ik direct en altijd een oordeel over iemand...behalve mezelf... Wow...fantastisch dat je dat nu niet meer hebt zeg Ploepte dat nu ineens in je hoofd zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rae, ik weet precies hoe je je nu voelt. Ik kom er net vandaan en kan je een ding wel vertellen, drinken helpt niet. Je gaat het waarschijnlijk toch doen maar geef jezelf asjeblieft morgen dan de kans om het nuchter te verwerken. Ook al word dat wel tien keer zo zwaar dan. Door drank kom je nog meer in een slachtofferrol en dat ist niet waard. Geloof me, echt, het word beter, maar geef het een beetje tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Gaby ik heb me altijd erg geinteresseerd voor droomuitleg. vind het een interessante materie omdat het toch veel zegt over hoe ikzelf in elkaar zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Rea is al weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: DenkerIk kom er net vandaan en kan je een ding wel vertellen, drinken helpt niet. Je gaat het waarschijnlijk toch doen Oei Denker, waar lees jij dat hij toch gaat drinken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik ben ook weer weg, voordat Fleur en Niwi op de vuist gaan. (Ik sta stiekum achter fleur, no offence Niwi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: jopiewat jij wil fleur als het jou maar helpt blijft staan dat ik persoonlijk vind dat je goed op weg was/bent en dat het lijkt of het de laatste twee weken wat lastiger is allemaal ik weet niet goed hoe je te steunen/helpen daarin Dat kan je niet met de beste wil van de wereld.Maar bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Bol, ik herken de sfeer een beetje. Als ik zo zou praten, stond mijn besluit al vast. Hele vent/vrouw die mij er dan vanaf kan praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Laat me heel duidelijk zijn over iets Niwi..Want als jij en ik tegen elkaar aanbotsen lijk je de neiging te hebben om telkens opnieuw iets aan te halen over jouw kinderlijk gedrag toen je nog dronk. Of het als vergelijking is bedoelt weet ik niet. Je veegt het altijd van tafel door te zeggen dat je het over jezelf hebt maar het plots uit de lucht in je hoofd valt. Geen link, plots is het daar.Ik drink al bijna 5 maanden niet. Wat, moest ik verder gaan in mijn eigen idee van het vergelijken door jou, ik het zou kunnen aanzien dat ik zelfs nuchter totaal niet spoor.Don't push itIk ga nu ff mijn woede op een ander afreageren. Fleur is stout zoals Rae zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden