fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: dewaanzinnigequote: Originally posted by: fleurtjeMisschien was het idee om een einde te maken aan de relatie al langer aan het broeden? Zelfs in relaties waar er geen alcoholprobleem is kan het plots afknappen maar heeft de partner al lang daarvoor al beetje bij beetje afscheid genomen.Toch vreemd anders..hij wist van je probleem en nu knapt ie af op een uitglijder?Misschien vind ie het gemakkelijker om het op jouw alcoholprobleem te schuiven. Misschien speelt er meer mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Ik ga even een ommetje maken met mijn kindje..... ff de kop luchten. mss laters. Fijne avond mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 ben nog nooit zolang gestopt :DDroge humor...waarschijnlijk niet zo bedoelt maar moet toch grijnzen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeben nog nooit zolang gestopt Ik bedoelde dat je een trekmoment hebt Snoeps. Die heb je toch wel vaker gehad? En ervaren dat het voorbij gaat. Dat gaat nu ook gebeuren hoor. ((( )))Wel extra zwaar nu denk ik he, nu je geen afleiding aan de tv hebt 's avonds. Balen meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk ga een tv avondje doen. Kom misschien later nog even kijken hier. Zo niet: alvast welterusten. ik heb geen tv tot woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeik heb geen tv tot woensdag Ja sorry Snoep, ik tikte het net hierboven al en realiseerde me toen dat ik dat net geschreven had. Sorry!! Ik heb laatst ook een paar dagen zonder gezeten. Je verveelt je rot. Kan je niet een paar dvd'tjes huren ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: Mupke quote: Originally posted by: snoepjeben nog nooit zolang gestopt Ik bedoelde dat je een trekmoment hebt Snoeps. Die heb je toch wel vaker gehad? En ervaren dat het voorbij gaat. Dat gaat nu ook gebeuren hoor. ((( )))duur al een week nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeduur al een week nu Je bent een sterk wijfie Snoep. Vind ik! Het kan niet lang meer duren. Hou dat maar in gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 wijf mupkeik ben een lady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: jopiesnoep tis net als weeen net als je denk dat je niet meer kunt gaat het over probeer daar maar een beetje aan te denken je mág dit ook gewoon k* vinden, hoor! ik poepte ze altijd gewoon uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Goedenavond,Waanzinnige het escaleert een beetje geloof ik, hou je koppie er bij meisje Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: fruitvliegSnoep, Het gaat over en het duurt steeds langer voordat het korter terug komt. ik hoop het..want heb het nog nooit zo erg gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatSnoep.we helpen je de avond door! je moet dan wel heel de nacht hier blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: jopieso ist sowhat! snoep, jij hebt heel wat laten zien nou tijd voor jou om te incasseren te ontvangen! we kletsen je er desnoods doorheen! blijf je ook heel de nacht danik ga gewoon slapen en dan blijven jullie hier als ik je nodig heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 vandaag heb ik mn uitslag binnen van mn lever waardenen heb dat al in een ander deel van he forumgeplaatst, de resultaten zijn goed uitgevallen voor mealleen nu komt het.........ik heb zin om me eigen te belonen met alcoholomdat ik de lever nu op orde hebtjeetje zo erg heb ik t 2 weken niet gehaddat mn lichaam echt schreeuwd om alcoholik schrijf jullie nu er over en heb ook deAA gebeld omdat ik het gevoel had het nietalleen met feedback op t forum af te kunnenik weet trek duurt 20 minuten........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Gefeliciteerd met de goede uitslag MarQ,En sterk om hier te komen en de AA te bellen, je wil die lever wel zo houden toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: jopiemarq super, harsttikke fijn voor je! snoep, je kan naast me kruipen, als je dat wilt dan hou ik je de hele nacht vast terwijl je slaapt dat is zo ongeveer wat ik bieden wil getver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 nee ik ga naar bed en jullie blijven hier waken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Sterkte snoeperd! Niet doen marq! De leverwaarden kunnen zomaar weer stijgen!nog voor Tina, beterschap.Hannah, tja da weet Je he! Jopie ook dus, Heb dus niet zoveel te vertellen.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 MarQ, ja een bekend verschijnsel, alles is ok, niks aan het handje.En dan weer opnieuw beginnen je zelf je eigen mooie lever om zeep te helpen.Waar heb je dat overigens geschreven, ik ben wel benieuwd.Proficiat trouwens, ken je ook een andere manier om iets te vieren.Goed moment om dat eens uit te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Snoepje Ik lig in een deuk..gekke vogel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: jopienou, ik log ff uit ff de kasten in de kleren doen snoep sterkte! nee jopie je zou hier blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 We hebben voor vandaag een dealtje = pact afgesloten. WijfieBorretjePrimula geluktSnoepie geluktDesiWitteWel melden he dames, anders heeft het pact geen zin/nut.Ik ben vanavond laat thuis, maar ik kom me ook melden:DAanpassing: Deze 2 zinnen hierboven zijn van Witte!Mij Primula, is het gelukt!! En ik ga vroeg te bedde!Snoepie, wat denk je: kun je al afvinken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 ja hoor,,heb toch niks in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 aanpassing: weggehaald, dubbel bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden