Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Het is potjandorie een klusje van een kwartiertje!!!Zit me opnieuw boos te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Dat zeg je netjes Spike. Cowboys? Flapdrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Jij mag bas altijd een keertje lenen Mups Toevallig niet dezelfde vriend? Is echt lullig hé! Ik krijg er zelf ook wat van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Oooooooohwwwwwww nu is ie helemaal klaar.Check ik net of mijn laatste berichtje verstuurd is, heeft ie gewoon zijnen gsm afgezet. Ok... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJij mag bas altijd een keertje lenen Mups Toevallig niet dezelfde vriend? Is echt lullig hé! Ik krijg er zelf ook wat van.. Weet je, als hij er geen zin in heeft; laat ie het dan meteen zeggen! Dan zoek ik iemand anders. Zit al twee weken in de wachtstand.Maar nu MOET hij het doen. Dat moet van mij. zo gemakkelijk komt hij er niet vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeOooooooohwwwwwww nu is ie helemaal klaar. Check ik net of mijn laatste berichtje verstuurd is, heeft ie gewoon zijnen gsm afgezet. Ok... Tssss, wat een oelewapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Is hij vrijgezel Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Nee het ijs is het probleem niet, maar mijn gedachtes omtrent stress en dan drank willen, bah.Morgen pak ik mezelf weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: MupkeIs hij vrijgezel Fleur? Wie? Bas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWie? Bas? Nee, die vriend van je. die z'n telefoon uitgezet heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Spike jawel, ik ga naar bed, truste.We hebben het maar weer mooi voor elkaar gekregen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Weet ik niet zo goed Mups.Ik ken hem al een jaar of 6. We hadden toen een kortstondige relatie van 4 mnd. Toen het afliep heb ik daar serieus van afgezien. Tussentijd nog wel eens met elkaar gaan slapen wat niet zo een goed idee was. Daarna kwam ik mijn laatste ex tegen. Een tijdje relatie mee gehad. Hij had toen ook een relatie lopen. Dus na mijn breuk terug iets meer contact, is mee gaan kijken naar het huisje. Vond het wel een goed koopje blablabla. Hij zou wel mee helpen blablabla. Toen liep zijn relatie spaak. Maar zijn ex had ook een huis gekocht en betaald hem voor de werken, zoals hoort. Gisteren gingen we naar de winkel. Ik had een aantal spullen nodig en het duurde langer dan verwacht. Wist ik veel dat ie een afspraak had. Ik denk dat hij nog in haar huisje moest klussen want plots telefoon. Hij zei niet specifiek dat ie met mij aan het winkelen was maar dat ie gewoon nog wat spullen moest hebben, bijna klaar was en zo kwam. Ik denk dat toch dat zij het was.Ik had al wel een paar keer laten vallen van 'goh, ginder doe je een hele boel en bij mij niets meer'..blablabla.Zij kent me ook van vroeger..nu ja echt kennen niet..kindjes gingen naar dezelfde school.Zit het probleem nu daar?Ik weet het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Alhoewel ik zou dat heel vreemd vinden. Hij zag de relatie zelf niet meer zitten en zij is nogal open-minded zoals hij zegt.Volgens mij hangt ie gewoon weer de ezel uit. Nou fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Wat een uitgebreid antwoord Fleur.En ik bedoelde alleen maar: het is zaterdag dus als ie single is, is ie nu op stap. Op zoek naar seks. Het is zaterdagavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: MupkeWat een uitgebreid antwoord Fleur. En ik bedoelde alleen maar: het is zaterdag dus als ie single is, is ie nu op stap. Op zoek naar seks. Het is zaterdagavond. En tijdens seksen is een gsm heel erg storend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Was met een berichtje bezig... onder andere dat ik 'child in time' ook een heel goed nummer vind... weet niet meer wat ik verder wilde zeggen... kwam er weeeeer visite... zijn nu weer weg.. tis weer mooi geweest voor vandaag. Zie de berichtjes over vrienden zouden helpen even het vervolgens laten afweten.. Echt lullig als mensen dingen toezeggen en vervolgens met smoezen komen... moeten zich rot schamen lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 ik heb zon idee dat het weer nacht werk gaat worden hier, heb wat koffie op en red bullstraks nog maar even een uitsmijter bakken of zook, ik weet wel dat ik moet slapen op tijd en mn uren snachts moet maken maar ik vind de nacht eigenlijk wel prettig lekker rustig en weinig prikkels komen er binnentv aan op mn fav zender TCM ( turner classic movies) enmuziekje op de pc en........ja helemal naar mn zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Het enigste geldige excuus is als ie effectief sex had op het moment dat ik het bericht stuurde Zijn gsm staat nooit af. Nu ja, het zou kunnen dat zijn batterij plots leeg is terwijl ie op stap was. Ik zal het morgen wel horen zekers of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ik kruip mijn bedje maar weer eens in.Kan ik me daar nog ff ergeren slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 En voor je het weet heb je nacht en dag omgedraaid Marq. Ik heb het van heel nabij zien gebeuren... Steeds later naar bed. Op een gegeven moment 's avonds laat nog wat eten maken... Vervolgens 's nachts zelfs maaltijden klaarmaken... Tegen de ochtend pas gaan slapen... En voor je het weet heb je een probleem als je een keer 's morgens om een uur of 9 ergens moet zijn... want dat is dan ongeveer middernacht voor jouw gevoel . Ik weet niet of jij overdag verplichtingen hebt... Als dat niet het geval is Marq.. kijk goed uit dan man. Indien wel... dan denk ik dat dit gewoon lekker weekend gedrag is... geniet er dan lekker van ... Spike, nu moet ik natuurlijk nog wel even die andere muziek gaan luisteren, hihi.. Maar dat doe ik morgen wel... voor mij ook de hoogste tijd..Trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Uit nijd heb ik net een worst opgegeten. Marq, ik vind de nacht vaak ook wel prettig. De stilte van de nacht. Maar ik kan er alleen in het weekend aan toegeven. Anders word mijn baas boos. Maar ik had eerder een beetje begrepen dat jij toch liever 's nachts slaapt? Ik las ergens dat je erover klaagde dat je steeds maar wakker was dacht ik. Of was het iemand anders? Als je liever wilt slapen is koffie en red bull natuurlijk niet echt zo het juiste om te drinken 's avonds laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Ohh, Fleur is zomaar gaan slapen. Fleur, als je het nog meekrijgt: lekker slapen en dikke :lops;en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 @ Yvonnenee ik ben afgekeurt dus geen verplichtingenik ben nu juist actiever de laaste wekendoordat ik niet meer drink en ook dag/nachtritme is aan het veranderenik moet eigenlijk naar de sportschool heeft mn behandelaar gezegt, maar die gedachte omte gaan sporten zet ik even in de "week" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Nee dank je Spike. Ik zit nu vol. Neem zelf maar lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Fleur en Mup.. niet meer kwaad zijn op die lullo's hoor.. hebben jullie alleen jezelf maar mee Spike, hij is mooi he... maar heb hem helaas niet zelf verzonnen.. Dames.. ik ga nu echt naar bed... trusten en tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden