An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Gaby, als je een tijdje niet drinkt wordt de angst ook minder, of verdwijnt zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Oeps Isa, heftig avondje geweest dan.Ik zou dat vriendje maar even met rust laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hi An, dat was 1 van de eerste dingen die ik hoorde bij de AA, dus toen dacht ik; wow... dus ik drink om de angst tegen te gaan, die veroorzaakt wordt door het drinken dus als ik stop met drinken , maar de angst werd niet minder, wel iets hoor, maar, een aanvaring met de buren en ik ben helemaal van slag, ik ben zo bang voor mensen/afwijzing, wil geen pijn, maar ben het met je eens, drank maakt het er niet makkelijker op, ja eventjes, voor mij is het 4 biertjes leuk, dan komt de paniek, of ik wel genoeg heb, dan het drinken totdat ik ziek wordt, overgeven, doordrinken, pakje erbij oproken, en nee, de volgende dag kan ik dan niet zeggen dat ik een nieuw inzicht heb verworven... als ik het bij die 4 kon laten, dan was het leuk, maar dat heb ik al zo vaak geprobeerd, en de keren dat het me lukte, was ik nog niet tevreden want dan was ik chaggerijnig omdat ik eigenlijk door wou drinken, mmm... nu ik dat weer eens hier neerzet, wordt de trek al wat minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa,Wat rot allemaal joh, hoop voor je dat het nog goed komt.Had je geprobeerd om helemaal te stoppen, of probeer je te minderen.?Minderen, lukt bijna nooit.Rotverslaving ook,Die rotzooi had nooit uitgevonden moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa weet je waarom je gister bent gaan drinken? en dronk je vriend mee? zo ja, als hij ook dronken was, weet hij waarschijnlijk ook nog maar flarden.....*aanp tiepfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hey Isa,waar is de vrolijke Isa van een tijd geleden, de Isa die ja la di lala zong (of hoe was het ook alweer?)Sterkte meisje! Je weet dat je het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa, je zit behoorlijk in de put.Probeer van die drank af te blijven en dan bel je over een paar dagen eens fris en fit.En dan hopen dat hij het door de vingers kan zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Gaby, dat is een goeie, misschien weet hij het zelf ook niet meer en ligt ie voor pampus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hoi Allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa en Gaby doe dan mee met de DAGPACT ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa bedoel je uitleggen aan mij/ons,of aan je vriendje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Lieve Isa,Je hoeft aan ons niks uit te leggen als je dat niet wil.Volgens mij hoef je alleen maar aan jezelf verantwoording af te leggen.Verantwoording daar gaat het nl om volgens mij.Verantwoording voor hoe jij je leven inricht.Je hebt een leeftijd waar dat nu bij hoort.Verantwoording voor hoe jij met de drank omgaat.Je weet gelukkig las ik net dat je eerder hier had moeten komenTelkens als je hier wegblijft en denkt het frum niet meer nodig te hebbengaat t mis......Ik zeg niet dat je hier moet komen, helemaal niet, ik hoop alleen dat je weer ietsje meer geleerd hebt dan de vorige keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hoi Albert,Joris,Zet mij er ook maar bij hoor, op die dagpact.(of mag ik niet meer meedoen, omdat ik al zo lang "droog"sta) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hoi RapilosJoris mag ik ook mee doen met het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Lisa,Natuurlijk, heeft het zin om mee te doen aan de dagpact.Jij, een mislukking!!??Ben je nou toch helemaal mal.Het is toch ook een tijd onwijs goed gegaan.We bliven allemaal, maar een gewoon mens hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isa een mislukking? hee dat ben ik ook, (handje schudden?) bedenk eens Isa, je ging met hem drinken, hij kan waarschijnlijk drinken zoals wij het helaas niet kunnen, weet je waarom je mee dronk? en weet hij van je drankprobleem?ik was laatst uit eten en ging daarna bowlen, drinken ze 2(!!!) biertjes, en stappen dan over op de sinas of spa, snap ik niets van???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 wat voor soort dagbehandeling Isa?als je niet wilt vertellen hoeft het niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ai jai jai IsaHet is allemaal niet zo best he.In ieder geval ga je weer aan een stap werken.Ik hoop dat het je goed doet daar in de dagbehandeling.Ik wens je er sterkte mee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Je mag natuurlijk jezelf ALTIJD bij de DAGPACT zetten. Gewoon plakken/knippenen jezelf ertussen zetten JorisSusanaMupkeAnBolShahireAlbertRemmoRapilos (Joris: en ja graag voor ondersteuning)Sluit maar aan hoor. De rij kan nog veeeeeel langer worden. Plek zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 oke nu weet hij dus wel van je drankprobleem, een drankprobleem is niet iets om je voor te schamen, het is juist heel sterk als je het erkent en er iets aan doet, ik merk dat dat respect bij mensen losmaakt, (behalve dan mijn oude vrienden, de zeer zware drinkers, die vinden mij maar saai, zo zonder biertje) maar anderen interesseert het echt niet of ik nu fris drink i.p.v bier, en ik schaam me als ik eraan terugdenk, hoe vaak ik hebgezegd; ''doe niet zo ongezellig, neem er nog eentje (of tien) :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 het blijft hier regenen, vogeltjes hebben inmiddels glijbaan gebouwd in de achtertuin en glijen doen ze, geen gezicht, maar een beetje vogel trekt zich hier natuurlijk niets van aan.slippedieslide......tjilp tjilp...............nog maar kopje koffie gepakt en gordijnen dicht getrokken, hoef ik die vogels op die glijbaan ook niet meer te zien, weet zeker dat een vogel al lachtend zijn middelpootje opstak haha..nou groetjes toine ( vroegere vogelkijker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ha,ha Joris,Plakken en knippen!Ja,ja, nou zo technisch ben ik niet hoor.Heb het jou lekker laten doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 hee toine let maar ff op je woorden als jegeen waarschuwing wil krijgen van de moederator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Voor iedereen die zich wat somber of op dit moment worsteltmet een 'duivelse' trek, een aanmoediging (Engels):The Argentine educator Almafuerte wrote:"To the weak, difficulty is a closed door. To the strong, how-ever, it is a door waiting to be opened." Difficultiesimpede the progress of those who are weak. For thestrong, however, they are an opportunity to open widethe doors to a bright future. Everything is determinedby our attitude, by our resolve.Daisaku Ikeda :rose: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Zeer zeker vandaag niet op m gaan zitten wachten Isadat is nutteloos!!!Ga iets zinnigs doen, want wachten helpt je toch nietZoiets??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden