Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 oh kan ik gewoon op internet vinden, ff zorgen dat ik een paadje heb, en doen als de buren aan het werk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Oh ik kan natuurlijk ook ff gaan zoeken op het net . Morgen dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik kom me even droog meldenweer gered vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 http://forum.fok.nl/topic/783098 Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ode aan de klussende vrouw! je maintiendraislaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ik ben ook droog gebleven, erg lastige momenten gehad, maar heb het gered, ga nu echt op m'n spijkermatje naar een luisterboek luisteren, (was ik al langer van plan haha)slaap lekker allemaal, en tot morgen, dan heb ik vrij, dus mag uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Slaap lekker voor wie z'n kribje gaat opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Shahire, dat hebben we maar weer mooi gedaan vandaag En nu ECHT naar bed, doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik kom me ook nog net ff op tijd afmelden.Hier is alles goed gegaan.Nu nog snel bijlezen en hopelijk is iedereen goed afgemeld vandaagLaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: JaapMerk dat nu ik wat minder hier schrijf en lees, dat het forum me ook minder te bieden heeft. Ligt aan mij hoor, misschien komt het wel weer. Evengoed welterusten Ik zocht Jaap, miste hem maarre...maarre...en de domino dan?????????????? Jaap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 An, ik was al uitgelogd maar dat hebben we inderdaad weer mooi gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hey, 3 in de pan...bedoel 3 op een rij kan me herrinneren dat er iemand was die wel een hele bladzij zo vol maakte zal ik maar niet doen....of toch wel?? hmmm....................wie weet als ik me straks verveel kunnen we straks nog gaan kwartetten misschienmag ik van de dagdraad Sha met hoedje...oh dat hebben ze allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 nee nee niet een blz vol maken3 op 1 rij is voldoende:Dik reageer alleen niet meer, omdat ik niet het laatste berichtje vd draad wil zijn.....Ik ben er nog wel hoor.Dus als jij beloofd het licht uit te doen, beloof ik nog op jou te reagerenals je wat terug zegt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 haha Witte dat is goed als je nog wat terug zegt doe ik het licht uithier op het forum hè dan wens ik je vast een hele lange fijne nachtrust toeen...oogjes dicht...en snaveltje toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 zeg Witte, snurk jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ehhh... ja... erg????Ik beloof je niet te snurken als jijnu het licht echt uitdoet....... ok???Alvast truste Sha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 :light: off.................................................................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 De droge gaat ook naar z'n mandje.Slaapze kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Druk hier nog op dit tijdstip.Ben ik tenminste niet de enigeslapeloze.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden