albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik heb een vaatwasser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Snoep,ik dacht dat je nu alleen was en daaromniet zou koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaIk heb een vaatwasser. dat zal de zaak een stuk eenvoudiger maken bij bolletje....de 14e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 als ik alleen zou zijn zou ik inderdaad niet veel kokennee morgen gaat me dochter weer voor een week wegmaar de jongste is thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik heb NIET gekookt en ook NIET afgewassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Snoep,ik snap het,aan de andere kant,dan zou ik nooit koken.Ik woon alleen, ik probeerwel elke dag te koken.Ook voor de regelmaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Dan heb je gehaald AnOf iemand heeft voor je gekookt en afgewassenOf je hebt ergens anders gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Dat doe je goed An.Of heb je helemaal niet gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Fijne avond Isa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Is goed Isa,laat maar bezinken heb een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 misschien heeft ze ook bij Soothe gegeten...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 AR de derde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik heb ook niet gekookt (vriendin gedaan)maar wel een chocoladetaart gemaakt:D2 keer horizontaal doormidden gesnedengevuld met banketbakkersroom en aardbeien,de boel weer opgestapeld en daarnawarme chocolade eroverheen gegoten.Laten afkoelen en meten in de koelkast.Nog even opstijven mmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Mmmmmmmmmmmm, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Klinkt superlekkerrrrrrrrrr Max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 FF bankhangen:)(heb ik verdiend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 max..ik wil ook een stukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Klinkt zéker positief Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi Isa,Ik heb je gelezen, tof dat je er zo veel hoop op hebt.Klinkt goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 isa als je echt iets wil dan lukt het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 paadje is af, ben vreselijk chaggerijnig, ga maar proberen te slapen, heb het droog gehouden en ook niet gerookt, maar zou graag willen, ben voor van alles en nog wat uitgemaakt, en dat hakt er behoorlijk in, maar goed N zal nu wel wegblijven, en dat is denk beter ookSlaap lekker allen, en fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Fijne avond Gaby ik hoop dat je snel slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hee maar Isa,Hoe doe je dat nou met je werk dan, want je had toch net eennieuwe baan weer???Goed zo Gaby.ik wens je veel KMWJe doet t hartstikke goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoe werkt dat exporteren van pb berichtenals ik op exporteren klik ben ik alles kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden