bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Hoe is het met mijn Superrekel? Baal je ook zo van het rotweer? Als het goed is is dat binnenkort afgelopen.Hoop dat die andere rekel zich ook wat meer laat zien. Twee rekels zijn toch sterker dan één;)
niwi Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 gaat wel goed, bolletje...op het gemakje he....het weer neem ik maar zoals het komt, het valt toch niet te veranderen..maar beter mag inderdaad wel ja...kweet ook niet waar den Will is...??....
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Van de week is hij nog wel even om het hoekie wezen kijken maar moest toen weer weg. Nou ja hij zal wel weer binnenkort komen hoor. Hij is wel vaker lanere tijd weg geweest en komt altijd wel weerterug naar de huiskamer.Intussen zit ik hier heerlijk een doos ijs weg te werken. God wat kan ik daar van genieten zeg.
An Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Weer een uur verder geloof ik Bol, er staat helemaal niks op dat ding en heb nog maar 9 procent geheugen.Opruimen en defragmenteren lukt allemaal niet meer.Oud, op, volgelopen.Borretje: ik weet niet waarom ik gister zo'n trek had, echt een grote vraag.Vandaag nergens last van.Wel een voorraad ijsjes ingeslagen
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 'Hoihoi,zo, lekker gegeten.Salade met tonijn, ansjovis,radijs, enz, enz.Ik hoor dat we volgende week zomer krijgen,van mij mag het, ik kan wel een zonnetje gebruiken.@Toine,wordt het niet eens tijd om op jezelf te gaan?Er zijn legio mensen die het niet breed hebben en zich ook elke maand moeten bedruipen.
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Tina zo`n salade heb ik ook zin in maar heb al soep gegeten, misschien prop ik vanavond nog wel wat naar binnen;)
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Albert,wel een hoop snij en hakwerk hoor.Maar erg lekker.
An Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Ik heb een diepvriespizza op. Was echt niet slecht.Volgende week pas zomer? weer een week verder.
bolletje Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: toineheb nooit zo erg problemen gehad met alcohol drinken, maar met het feit, dat ik daardoor niets meer deed.je activiteiten beperken zich nogal als je met een zwaar hoofd rond loopt hahet is voor mij wel moeilijk om in invulling te geven aan mijn dag, waar ik ook tevreden mee ben.altijd klussen en trainen, wordt ik ook niet warm van, maar je moet wat heToine nog even een reactie. Je schrijft dat je nooit zo'n erge probelemen hebt gehad met de alcohol maar je deed daardoor niets meer.Toen ik niet dronk maar zoop, had ik ook nergens geen zin meer in. Je schreef dat de daarna een zwaar hoofd had. Nou lieve vriend, dat krijg je echt niet van een paar glaasjes hoor, dan moet je flink innemen. En als je niet verslaafd bent, stop je toch met drinken als je juist nergens meer zin in had. Dat moet stoppen toch een fluitje van een cent zijn?Ik denk dat je jezelf toch serieuzer moet nemen, maar misschien is dat nu nog eng voor je.En hoelanger je thuis blijft, des te moeilijker is het om op eigen benen te gaan staan. Ben je dan soms bang dat je helemaal de mist in gaat?
albertina Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Isa,hahahaha,je moet er wat voor over hebben.
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Shhhhttttt, stil hoor, anders worden ze wakker...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 ssssssssssssssssstt ik zit mijn zonden te overdenken hoor
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Kan ik trouwens beter mee ophouden want anders hebben jullie over een week nog niks van me gehoord:D
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Ssssssssjt... ik zit lekker te snoepen van hartige hapjes.. (niet verder vertellen hoor):$
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Mooi, stop dan maar met overdenken.. en vertel maar lekker hoe het vandaag was AR... Ennu ... Isa... was je tweede dag ook goed? En wat voor pakje had je het nou over???
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Yvonne Mijn dag was vandaag droog ook buiten dit keer, heb 3 auto`s gewassen een teak houten bank met groene zeep schoon staan boenen en voor de rest heb ik me wel vermaakt
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 nee hoor An je stoort in`t geheel niet
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 quote: Originally posted by: AlbertRemmoYvonne Mijn dag was vandaag droog ook buiten dit keer, heb 3 auto`s gewassen een teak houten bank met groene zeep schoon staan boenen en voor de rest heb ik me wel vermaakt En dat noem jij droog??? 4 items waar je water bij gebruikt?? Maar zonder dollen AR... je hebt een mooie dag gehad als ik het zo zie toch, das fijn.. Ennu An.. tuurlijk stoor je niet , goedeavond...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 jeetje Yvon wat ben jij helder:Dik vond em leuk
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Heb soms heel heldere momenten AR hihi, maar ik zag het helemaal voor me... eindelijk een dag zonder regen...en jij met minimaal vier emmers water in de weer.. sommige mensen moeten gewoon nattigheid blijven voelen he?
Yvonne Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Geplaatst 26 juli 2011 Maar je hebt gelijk hoor... beter tien emmers water die je verwerkt dan drie dagen heftige regen... om van die andere nattigheid die TE kan zijn maar helemaal niet te spreken...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden