Spring naar bijdragen

zondag 31 juli 2011

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Burb..goedenavond..

Mupske lastige dag? Ken dat gevoel..Niet op het moment maar herken het wel. Ff doorbijten liefje, zit niets anders op :sun:.
Bij mij kan het ook blijven hangen, die frustratie dat iets niet lukt of iets niet gaat zoals ik het voor ogen had. Zeg mezelf ook altijd 'Fleur, morgen een andere dag'. Maar het helpt geen bal :angry:.
Wat ben ik slecht in oppeppen vandaag :angry: :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De frustratie komt op dat moment vooral omdat er dan niet direct iemand in de buurt is om erover te praten. Of iemand die mee boos is omdat alles tegenzit.
Ik voel me dan wel erg alleen staan. Ondanks dat m'n zoon echt z'n best deed me te helpen. Maar voor echt praktische hulp heb ik niet zoveel aan hem. Hij is nogal onhandig.":D
Heeft ie niet van mij. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee zit weer aan de cola..dat lapt altijd zo op..
Geen handige harry, je zoon? :)
Dochter moet altijd heel ver uit mijn buurt blijven als ik lastig op iet word. Geen goed idee om dan tegen me te lopen zeuren. Van mijn pa :)

Jij moet je een ventje zoeken..een handig ventje :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon is enthousiast. Soms iets Te enthousiast.
Vanmiddag met het installeren van digitale tv ook.
Ik had het na een aantal keer al opgegeven. Dus klaar, punt erachter voor vandaag. Maar toen bedacht ik nog een mogelijkheid van wat we misschien verkeerd gedaan hadden. Maarrrr (zie ik) dat ga ik nu echt niet meer doen. De analoge kabels waren net weer voor de zoveelste keer aangesloten.
Nee zei zoon, ik doe het dan wel. Ja duhhh, dat van die kabels omzetten kan hij dus niet. En daar ging ik weer.
Stom kind! :angry:
Oeps. :D Verder is ie wel lief. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D :D
Keifijn dat ie met ideeën komt aanlopen! Wordt nog een handig manneke
Is er niemand die je kent die zoiets kan oplossen?
Ik heb het gelukkig zelf kunnen doen maar ik had dan ook een gebruiksaanwijzing voor dummies.
Lastig op zo'n momenten om er alleen voor te staan en frustrerend maar hé uiteindelijk als het je lukt heb je het toch wel netjes zelf gedaan. Of het al die frustratie waard was laat ik in het midden :D :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

:D
:D

Keifijn dat ie met ideeën komt aanlopen! Wordt nog een handig manneke

Is er niemand die je kent die zoiets kan oplossen?

Nee, blijkt dat we een activeringscode missen. Ik bel morgen wel en ga dan opnieuw bezig ermee.
:huh:

Weet je, het gaat niet om die stomme tv. Ik wil dat iemand dan zegt: ach liefje, stampvoet maar even, huil maar even, ik los het voor je op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Weet ik wel kippetje
:heart:

Vooral dat oplossen lijkt me een goed idee
;)
. Voor je het weet staat er iemand voor je neus die ziet wat voor een schoonheid je bent
:sun:
. Nee, ik slijm niet
:angry:

:sun:

Mag ik eerst wel iets doen aan m'n chagerijnige kop. Vandaag stond ie op donder en bliksem. :angry:
Maar trekt alweer wat over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...