An Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik ga naar bed, het is me gelukt vandaag, maar niet van harte.Maar dat maakt niet uit.Het weekeinde is toch altijd lastiger.Morgen zal het beter gaan.Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 even tussendoor, heb nog niet bijgelezen,maar hoor net dat er nu op Family7 iets komt over alcoholisme, dus voor degene die geinterresseert zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 ff buiten alles om Isa,Ik heb je vd week gelezen en ik wil je ff mn complimenten gevenJeetje wat ben jij hard aan t werk zeg.Top hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Way to Go IsaHou vol, het komt goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Welterusten allemaal,Sterkte voor diegene, die het moeilijk hebben:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Burb..goedenavond..Mupske lastige dag? Ken dat gevoel..Niet op het moment maar herken het wel. Ff doorbijten liefje, zit niets anders op .Bij mij kan het ook blijven hangen, die frustratie dat iets niet lukt of iets niet gaat zoals ik het voor ogen had. Zeg mezelf ook altijd 'Fleur, morgen een andere dag'. Maar het helpt geen bal . Wat ben ik slecht in oppeppen vandaag :angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 De frustratie komt op dat moment vooral omdat er dan niet direct iemand in de buurt is om erover te praten. Of iemand die mee boos is omdat alles tegenzit.Ik voel me dan wel erg alleen staan. Ondanks dat m'n zoon echt z'n best deed me te helpen. Maar voor echt praktische hulp heb ik niet zoveel aan hem. Hij is nogal onhandig.":DHeeft ie niet van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Fleur: deed jij burp? Teveel gesnoept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Rapi, als je nog leest, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Nee zit weer aan de cola..dat lapt altijd zo op..Geen handige harry, je zoon? Dochter moet altijd heel ver uit mijn buurt blijven als ik lastig op iet word. Geen goed idee om dan tegen me te lopen zeuren. Van mijn pa Jij moet je een ventje zoeken..een handig ventje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Zoon is enthousiast. Soms iets Te enthousiast.Vanmiddag met het installeren van digitale tv ook.Ik had het na een aantal keer al opgegeven. Dus klaar, punt erachter voor vandaag. Maar toen bedacht ik nog een mogelijkheid van wat we misschien verkeerd gedaan hadden. Maarrrr (zie ik) dat ga ik nu echt niet meer doen. De analoge kabels waren net weer voor de zoveelste keer aangesloten.Nee zei zoon, ik doe het dan wel. Ja duhhh, dat van die kabels omzetten kan hij dus niet. En daar ging ik weer.Stom kind! Oeps. Verder is ie wel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 :DKeifijn dat ie met ideeën komt aanlopen! Wordt nog een handig mannekeIs er niemand die je kent die zoiets kan oplossen?Ik heb het gelukkig zelf kunnen doen maar ik had dan ook een gebruiksaanwijzing voor dummies. Lastig op zo'n momenten om er alleen voor te staan en frustrerend maar hé uiteindelijk als het je lukt heb je het toch wel netjes zelf gedaan. Of het al die frustratie waard was laat ik in het midden :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik heb pas ontdekt dat ik de tv op pauze kan zetten. Ik lees niet graag gebruiksaanwijzingen. Heel dom want je kan dus veel met zo'n digibox .Niets voor mij dat uitpluizen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtje :D Keifijn dat ie met ideeën komt aanlopen! Wordt nog een handig manneke Is er niemand die je kent die zoiets kan oplossen? Nee, blijkt dat we een activeringscode missen. Ik bel morgen wel en ga dan opnieuw bezig ermee. Weet je, het gaat niet om die stomme tv. Ik wil dat iemand dan zegt: ach liefje, stampvoet maar even, huil maar even, ik los het voor je op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Weet ik wel kippetje Vooral dat oplossen lijkt me een goed idee . Voor je het weet staat er iemand voor je neus die ziet wat voor een schoonheid je bent . Nee, ik slijm niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWeet ik wel kippetje Vooral dat oplossen lijkt me een goed idee . Voor je het weet staat er iemand voor je neus die ziet wat voor een schoonheid je bent . Nee, ik slijm niet Mag ik eerst wel iets doen aan m'n chagerijnige kop. Vandaag stond ie op donder en bliksem. Maar trekt alweer wat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Je bent mooier als je lacht zei mijn ma altijd Wil ook wel een liefje van tijd tot tijd..En daar gaat ze weer Ga bedje opzoeken. Morgen vroeg op..dochter op kamp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Bedankt voor de tip Hannah. Zal het onthouden.Fleurtje, lekker slapen liefje. :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Dikke :lops; terug Mooie dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik kom nog even welterusten zeggentoch nog 6 uur op het strand geweest!en het was heerlijk; lekker rozig nu, zonder drank:Dff douchen en onder zeil. Morgen weer!slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden