Spring naar bijdragen

Maandag 1 augustus

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Idem dito :)
Ben vast even competitief.
Je hebt niet opgegeven. Ik vind je een vechtertje. Laat ik niet diegene zijn die je doet denken aan waar je had kunnen staan hoor. Dat is absurd.
Na mijn pact met teveel hadden we, het naar mijn gevoel, toch ergens iets lopen met elkaar. Al was het niet echt een pact. Ik was nooit blijven doorgaan had ik dezelfde diagnose gekregen en ik ben er zeker van dat jij was verdergegaan moest jij ze net niet hebben gekregen.
Jij bent een taaie tante!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 augustus is niet meer zo heel ver weg. Heb je nog wat tijd om je emotioneel voor te bereiden. Alhoewel dat je na al die tijd misschien niet meer nodig hebt.
Natuurlijk ben je bang. Goh..ik zou niet weten waar ik heb hebben zou..maar eens dat voorbij is ben je weer een stapje verder. Het wordt tijd dat het allemaal bijna rond is.

Het is mooi te lezen hoe je plannen maakt :). Maar de 4-daagse??!! Hell yeah! Ikke ni zenne B)
Gek maar ni zo gek :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom je ook nog ff feliciteren Kanjer!!
Jaaa met de hoofdletter K dat zie je wel ff he...
Ik vind het echt top van je Fleur en dat allemaal naar aanleiding
van je pact met Harry.
Deze zijn voor jou
:present::present::present::present::present: 5 op een rij, voor elke maand 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::heart::present::moon:B):P:):rose::sun::present::heart::musicnote::musicnote::heart::present::moon:B):P:):rose::sun::present::heart::musicnote:
:musicnote::heart::present::moon:B):P:):rose::sun::present::heart::musicnote::musicnote::heart::present::moon:B):P:):rose::sun::present::heart::musicnote:

Fleurtje, 5 maanden groei en oogsten
mens wat is dat genieten met jou hier,
niks menselijks is je vreemd
je bent zoals je schrijft (denk ik)
op naar 1/2 Jaar!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel witte :heart:.

Teveel ligt inderdaad mee aan het begin van mijn 'traject'. Ik heb het zelf gedaan maar zonder ons pact was het een stuk moeilijker geweest.
Misschien ben ik naar hem toe een beetje tekort geschoten maar Fleur :heart: Teveel

Ik ga nu wat janken in bed ;)
Tot morgen

:sun:
:present:

*kwam er niet zo goed uit hoe het neer te zetten. Soms is het moeilijk iemand te zeggen hoe je iets raken kan net doordat je niet altijd even lief was voor de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zitten jou de tranen de hele week al een beetje hoog Fleur
Dus jank maar ff lekker hoor.
Zal niet voor niks zijn...

En nog is wat dame, die echt in het begin haar nagels uitzette:
Blaffende honden bijten niet;)

Nou ja, zo is het spreekwoord dan.
Maar wat ik bij jou vooral altijd las was toch wel je "verdriet"
Ik wens je van harte toe, dat je daar nog is de juiste voor zal vinden
En heel gek misschien maar net zoals ik in je geloofde, dat je hier is zou komen vechten
tegen de alcohol, zo geloof ik er ook in, dat dat stukje ooit beter handteerbaar voor je wordt.

Genoeg... want je slaapt toch al:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje 5 maanden al ?? Jezus wat gaat het vlug. Mag deze nog ??:

:D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun::D:musicnote::heart::moon::present::rose:;):sun:

Even een zeer opbeurend bericht van Bekkie (via sms)

Het gaat haar goed en veel beter dan verwacht. Zaterdag is ze terug, sterker dan ooit !!!!!
Hip Hip Hoerayyy. Mijn avond kan niet meer stuk, alleen hoop ik dat fleurtje morgen een betere dag heeft dan vandaag. Ik gun het haar zo :D

En nu verder scheepjes vastmaken in de haven, want het is weer beredruk vannacht :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...