albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 An,ik ben het helemaal met je eens.Het lijkt hier wel een slagveld,verre van een forum dat helpenden ondersteundend kan zijn.Ontzettend jammer,ik zit hier met een "toetsenboerd vol tanden"?:$@letter aangep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 @An, Dhen en Albertina: goed voor de balans vandaag, dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Rae al het geluid komt ongefilterd binnen dan hé? Om gek van te worden zeg.Je schrijft ook dat je zowel angst als behoefte hebt aan een vriendschap of relatie. Als die twee gevoelens uit evenwicht raken kost dat zoveel energie en spanning dat ik me voor kan stellen dat je rust wilt hebben.Heb je erg veel nare ervaringen gehad met relaties? Misschien heb je het al bij wie is wie geschreven hoor maar misschien kun je het nog ff in het kort opschrijven als je wilt en het niet al te veel pijn doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 pfff...m'n kind loopt in een brace....ik op me wenkbrauwen....en me hond is jarig vandaag..8 jaar alweer.ik ga even terug lezen...en zo ff een bordje eten naar me buuf brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Joris, ja dank je. Ik probeer me te bedenken dat er mensen zijn die SERIEUS hulp zoeken en nu niet durven te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik bedenk mij zomaar een aantal mensen die wellichthulp willen maar nu gewoon maar niet inloggen?Ik kan mij er alles bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: Lenie....ik op me wenkbrauwen....Dat vind ik nog eens knap zeg. Dan moet je zeker je voeten epileren hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Albertina, dat is werkelijk toevallig, we schrijven hetzelfde Heb je nog van de zon kunnen genieten vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 An,nee, ik moest even wat andere dingen doen.Geeft ook weer ruimte, van uitstel is geenafstel gekomen.Morgen ga ik zeker genieten,lekker op de fiets, ik moet naar Amsterdamdus een lekker tochtje voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Hoi Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Zo erg was de dagdraad nu ook weer niet vandaag . Er is wel bijna om de zoveel tijd iets dat niet juist zit en regelmatig komt het vanuit een andere hoek.Btw ik denk dat iedereen hier een serieus probleem heeft. Dat staat los van hoe mensen op elkaar reageren.Ik ben moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 _ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Oh het was serieus hulp zoeken. Nu ja..Kleine nuance. Soms zijn het net die het het hardst roepen die net heel moeilijk zitten.Moeilijk moeilijk moeilijk..Pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Rae,weer een cliché, wat zou drinken toevoegenaan je liefdesverdriet?Het doet pijn, dat weet ik uit ervaring,ik denk velen met mij.De paar uur vergetelheid?Morgen heb je hetzelfde liefdesverdriet,wellicht nog een tikkie erger omdat jegeprobeerd hebt het te verdinken.Probeer je verdriet onder ogen te zien,nuchter.Dan heb je meer kans op herstel van je verdietdan het te verdrinken.@letter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Fleur, of degene die niks (durven) te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Dat is waar An en ook heel spijtig maar dat kan je niet tegengaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Rae het komt mij een beetje over als vluchten in obsesievelijke gedachten. zo'n beetje hetzelfde als vluchten in drank.Ik ken van vroeger periodes waarin ik m'n gedachten niet stil kon zetten. Er zat dan een gevoel en daar was ik zo geobsedeerd door dat het me de hele dag bezig hield. Dat liep dan zo hoog op omdat er geen plaats meer was voor andere prikkels, en ik raakte in paniek omdat ik die gedachten niet meer kon stoppen.Bij mij had het te maken met me heel onzeker voelen over mijn verliefdheid naar mijn manneke. Ik was zo bang dat ik wanneer ik verder zou gaan, gebonden zou zijn en geen vrijheid meer had. die onzekerheid maakte dat ik mijn gedachten niet meer kon stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 _ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Hoeveel flessen heb je al op Rae?Ik word hier echt niet goed vanLater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Rae. ik denk niet dat iemand (wij) je kunnen afhouden van je voornemen om te drinken. Ik vind het wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: AnFleur, of degene die niks (durven) te zeggen. Zo is het maar net.We zijn niet allemaal even goed in aandacht vragenMisschien is dat ook dan wel een kleerpunt voor diegenen die daar niet zo goed in zijn. Maar hier op het forum valt zoiets dan wel erg op. De één hoeft maar Boe te roepen en iedereen schiet in de hulpverlenershouding. De ander zegt op zijn of haar manier wat voorzichtiger dat ie trek heeft en er komt amper reactie.Ik weet alleen ook niet hoe je dat zou kunnen oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik vind het overigens niet storend als iemand hier zegt dat ie drinkt of gaat drinken.Ik vind weer andere dingen storend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Joris mooi onderschrift heb je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden