Spring naar bijdragen

Maandag 1 augustus

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rae al het geluid komt ongefilterd binnen dan hé? Om gek van te worden zeg.
Je schrijft ook dat je zowel angst als behoefte hebt aan een vriendschap of relatie. Als die twee gevoelens uit evenwicht raken kost dat zoveel energie en spanning dat ik me voor kan stellen dat je rust wilt hebben.
Heb je erg veel nare ervaringen gehad met relaties? Misschien heb je het al bij wie is wie geschreven hoor maar misschien kun je het nog ff in het kort opschrijven als je wilt en het niet al te veel pijn doet.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae,

weer een cliché, wat zou drinken toevoegen
aan je liefdesverdriet?
Het doet pijn, dat weet ik uit ervaring,
ik denk velen met mij.

De paar uur vergetelheid?
Morgen heb je hetzelfde liefdesverdriet,
wellicht nog een tikkie erger omdat je
geprobeerd hebt het te verdinken.

Probeer je verdriet onder ogen te zien,
nuchter.
Dan heb je meer kans op herstel van je verdiet
dan het te verdrinken.

@letter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae het komt mij een beetje over als vluchten in obsesievelijke gedachten. zo'n beetje hetzelfde als vluchten in drank.
Ik ken van vroeger periodes waarin ik m'n gedachten niet stil kon zetten. Er zat dan een gevoel en daar was ik zo geobsedeerd door dat het me de hele dag bezig hield. Dat liep dan zo hoog op omdat er geen plaats meer was voor andere prikkels, en ik raakte in paniek omdat ik die gedachten niet meer kon stoppen.
Bij mij had het te maken met me heel onzeker voelen over mijn verliefdheid naar mijn manneke. Ik was zo bang dat ik wanneer ik verder zou gaan, gebonden zou zijn en geen vrijheid meer had. die onzekerheid maakte dat ik mijn gedachten niet meer kon stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
An

Fleur, of degene die niks (durven) te zeggen.

Zo is het maar net.
We zijn niet allemaal even goed in aandacht vragen
Misschien is dat ook dan wel een kleerpunt voor diegenen die daar niet zo goed in zijn. Maar hier op het forum valt zoiets dan wel erg op. De één hoeft maar Boe te roepen en iedereen schiet in de hulpverlenershouding. De ander zegt op zijn of haar manier wat voorzichtiger dat ie trek heeft en er komt amper reactie.
Ik weet alleen ook niet hoe je dat zou kunnen oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...