Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 quote: Originally posted by: RaeDat mag ik niet zeggen, Sha :$ Ik zeg het tegen niemand als je het me PB't hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ze mag normaal geen gsm mee Snoepje. Dochter lijkt wel wat op mij ja maar zij is nog jong en haar kan het een heleboel schelen als andere kids lelijk tegen haar doen. Ik voel me niet zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ok dan, hier komt ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Fleur, dat zijn inderdaad van die dingen die je behoorlijk op je maag kunnen liggen.Je moet maar het vertrouwen hebben dat ze van zich af kan slaan als het nodig isvolgens mij kun je niet veel meer doen dan dat....ja meegaan als leidster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik zie me al staan in zo'n rokske en wandelbottekes Ze kan heus van zich afbijten maar ik weet dat ze er heel slecht van kan zijn.Nu ja..ik ben aan het flippen. Er is nog niets gebeurd en ik zie het slechtste al voor me Ik ga ff hyperventileren ergenslaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Fleurie, laat die dynamiek tussen kids toch een beetje z'n gang gaan. Relax. Pubers hebben elkaar nodig om te leren. Een beschermende moederhand is nodig, maar enkel achter de schermen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 fleur..herken het hoor...alles mag maar niet aan de kids komen..want dan ?????????maar wie weet zit het alleen in jou hoofd....en heeft zij het reuze naar haar zinmaar heb je dan al die tijd geen contact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Misschien valt het straks achteraf wel allemaal reuze mee Fleurik denk dat je daar maar een beetje op moet vertrouwenen jij met een rokske en wandelbottekes aan....ja, ik zie dat wel voor me zweepje in de hand......ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Goedemorgen allemaal,Niets, wat fijn dat je wat van je laat horen.Ik begrijp dat het vooral preventief is, dat je aanvoelt dat je het niet gaat redden zonder acute hulp?Volgens mij gaan we mooi weer krijgen.Ff lekker gaan zwemmen. Dat doet een mens goed.Gelukkig hebben we het weekeinde weer gehad.Ik ga er weer voor, vol gas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Fleurtje ik zit niet in de detox, ik zit in de crisisopvang, dat is net een beetje ander. Ik hoef idd niet te detoxen na een dag drinken en vind mezelf eigenlijk ook geen crisis. Maar om mijn baan te behouden en mijn hypotheek te kunnen blijven aflossen vond ik wel dat ik mezelf op moest laten nemen. Mijn relatie is toch al stuk, maar moet eerst van mezelf leren houden voordat ik iemand anders in mijn hart kan sluiten.Heb je al bericht gehad van dohter lief??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Fleurie in kostuum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Haha die Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Goedemorgen Frummers,Voor een ieder die vandaag een nieuwe start gaan maken: Na zo'n tien dagen mij opperbest voelen en hier actief zijn, had ikgisteren (ja, zondag...) een dipje. Nee, niet de fout in gegaan.Heb mij aan een structuur vastgehouden, 's avonds goed gegeten omdaarna een 'trigger' uit te dagen. Die trigger was dat ik tijdens bioscoopbezoek altijd trek kreeg. Gisteravond dus niet, want ik had het tijdstipverlaat tot na het eten, en de film was blijkbaar alcoholvrij.Maar toch, liep een beetje met m'n ziel onder mijn armen. Heb het maar laten gebeuren. Een keer die somberte voelen en ervaren enhet niet gaan verdoven met wijn. Eigenlijk was het wel prettig om teondergaan / ervaren. Dat is ook het leven. En ook nodig voor de balans.Daarna kun je weer het goede en mooie van het leven extra waarderen.Vandaag, goed uitgerust, heb ik weer meer energie voor het minimaalschrijven van 2 sollicitaties, en vanmiddag wil ik eindelijk een start makenmet een schilderij.Wel lieve mensen, dit wilde ik even met jullie delen *paar grammaticale missers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Niets, ik herken je schrijven helemaal.Het verantwoordelijkheidsgevoel, naar jezelf en je werk.Gelukkig dat dat er is en dat je op tijd aan de bel trekt.'Ik schrijf hier nu ook weer vooral omdat ik weet dat wanneer ik er niet mee bezig benzomaar terug kan vallen en dat wil ik niet meer meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Floris, dan kunnen we elkaar de hand geven.Ik had gister ook HELEMAAL mijn dag niet.Ook maar de tijd uitgezeten en op de automatische piloot.Dit gevoel niet willen weg drinken.Goed gedaan Floris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ze kiest het zelf, Bor. Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België kan je zelfs een crisisopname doen als je al 10 jaar droog staat. Uit vrije wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Hoi An,Floris? Ha, ha, ja beter dan Joris? Willem mag ook..Dankjewel, en jij ook Niets... sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Niets,ik begrijp dat je een time out hebt?Wat tot jezelf komen en dan met hulpkijken hoe verder?Hardstikke goed, alles wat mogelijk isinschakelen.Alle hulp is meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Denk het;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 ik dacht dat crisisopvang alleen kon voor zeer acute noodsituaties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 hoi joris,dat gevoel, van met je ziel onder je armen lopen, dat heb ik ook vaak, maar geen steeds sneller weg en je raakt er meer bestand tegen, want jaja, klinkt simpel maar je helpt jezelf erniet mee, dat zelfmedelijken, maar zijn van die nare, slecht woord momentenben zelf ook van plan om te gaan schilderen, schiderijen bedoel ik dan, lekkel creatief zijn hegroeten toine:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Joris... het klint als.... Ja het is nog vroeg zal ik maar zeggen.Maar nu ga ik echt wat doen.Ik heb er zin in vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 als niets het nodig vind dan is dar zowaarom moet hier zolang over door gezeurd te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden