Primula Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Goedemorgen luitjes,@Gaby: deze zin schiet me voor jou te binnen:hoofd omhoog en hart naar boven...beginregel van een christelijk liedje (uit mijn jeugd) en met het vervolg ben ik het niet eens dus schrijf ik dat ook niet op.Persoonlijk vind ik het moedig dat je het vertelt.Ik wens jullie allen een goede dag toe.Ik zal (minder) of geen moeite hebben met wijn vandaag.Mijn dochter komt met man en 2 kleintjes (4 en 2 jaar)hier eten vanavond.Ik laat nog wat van mij horen.En ik kan het even niet laten:Soothe: heb ik niet nog wat van je tegoed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJe had al antwoord gegeven BB . Bellen durf ik niet. Belachelijk want ik moet er ook eens een keer naartoe natuurlijk . Ik wou gewoon weten of dat soort van therapie wel geschikt was voor iemand met mijn soort van problemen. Misschien een ander mailen. Nu ja, was een denkertje Hoi Fleurtje,Hier in Amsterdam kun je starten met een gesprekbij PuntP. Samen met een (overigens geen therapeut,maar wel een begripvol en professional iemand)bekijken welke cursus of therapie e.d. voor joueen traject kan zijn.Misschien dat ze een dergelijk voorportaal ook in jouw stad/omgevinghebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dank je Joris.Wordt uitpluizen of ze zoiets ook hier hebben (België). Vast wel maar waar . Kreeg net melding dat mijn mailtje niet kon geleverd worden dus heb het al geprobeerd om het naar iemand anders te sturen. Nog maar ff rommelen op het net.Zou PuntP.be wat geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Hoe is t mogelijk he Fleur...EINDELIJK druk je op verzenden en dan zo een bericht terug krijgen........Maar t komt goed, rustig aan, niks aan de handIk ga in ieder geval duimen voor je dat je volgende actie wel gaat lukken.En trouwens allemaal nog een goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 dubbel..Mocht wel maar toch ff aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 he wat jammer Fleur dat ik weet dat je zo vaak dubbele berichtjes maaktAnders was het wel een beetje overdadig hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Je had er in ieder geval twee verdiend.Bedankt nog voor je weet wel (mysterieus zijn heeft wel iets ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Je laat me lachen, en ik ben blijdat ik weet wat het mysterie is,Want ik ben veel te nieuwschierig voor mysteries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 GABY....WANNEER KOM JE OP DE DRAAD???(misschien helpt roepen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Vraag me ook ineens af waar SHA!!!!!! blijft.En Dewa.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Zeg Wat is dat met die dubbels vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Sha had t geloof ik druk druk met het bezoekaan haar zoon dit weekend...Als ik het me tenminste goed herinner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 hoe is het met den niwi se?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Je eigen huisarts is een goede startpuntin de wirwar aan therapieën en trainingen.Zo ben ik ook bij PuntP gekomen. Hopelijkhebben ze ook zoiets in Be, fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Zo, even een klein pauze tussen het schoonmakenvan de keuken door.Morgen een nieuwe vaatwasser en koelkastdus alles moest van de kant.Tja, en dan weer het nodige sopwerk.Geeft niet, ik doe het op mijn gemakje,af en toe even hier piepen en dan weerverder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Via de huisarts wil ik zo dadelijk niet gaan. Is nogal een rare die van mij. Ook moet ik gaan switchen van arts aangezien ik verhuisd ben. De laatste die ik hier bezocht in de buurt voor dochterlief was echt nen hoek kwijt. Nog een raaaaaarder geval..Misschien ligt het aan mij Maar ik heb net in ieder geval twee afspraken gemaakt voor totaal iets anders. Mond en tanden gedoe..brrrrrrrr..had het al maanden uitgesteld maar aangezien we op dreef zijn, de koe maar bij de horens gevat. Wie kan ik nog bellen? . Let's go wild!! Euhmmm nee...niet de therapeut dus. Ben wel gek maar niet zooooo gek.Das just witte, was het alweer vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Ik ben ook aan de poets, geen zin in, maarja.Ook ff pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Zo ik ben weer uitgepoetst. Ik snap niet dat ik hier dag in dag uit, jaar in jaar uit, moet poetsen. Heb echt niet geleerd van mijn moeder hoe je het beste de zaak schoon kan houden. Nou ja het moet maar goed zijn hoor.ook dat zal ik nog moeten leren. Gewoon tevreden zijn met wat ik doe en niet altijd meer en meer willen doen. Verslavingsgedrag. Geen rem hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 An, ik heb nooit zin.Echt waar zins ik gestopt ben, heb ik nergens zin in.Vroeger stoomde ik maar door.Op de droge dagen, knalde ik er tegenaan.Daar komt bij, dat ik zo obsessief precies ben, dat ik op voorhand tegen een klus op zie.Het begon hier op een CD winkel te lijken.Wel één waar een orkaan doorgeraast is.Overal CD'S! In de hoeken van de kamer, op de tafels, op de kasten.En ze glijen zo lekker. Een tik er tegen en het zaakje gaat schuiven.Ik kijk er al maanden tegenaan en het wordt een stoffige bende.Dus gisteren op de vloer gaan zitten, met overal CD's om me heen.Ja, het moet ook nog op alfabet.Ik dacht door te draaien, compleet het overzicht kwijt.Jeeetje, wat ben ik labiel.:$Ik stop niet voor het af is. Ik eet niet, de hond moet even in de wacht.En.. het is af.Beetje moe, maar erg voldaan.Het voltooien van een klus geeft lucht in de kop.Waarom deed ik het niet eerder.Waarschijnlijk teveel gedoe.Ik houd niet van gedoe.Maar ben wel content nu.An, wapperen die handjes.P.S ik spoor ook maar half. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Jij bent toch geen familie van mij hé Soothe? Straks moet ik zeker in therapie (just kidding)Hups en ik heb maar ineens een afspraak bij de tandarts gemaakt ook. I am on a roll..Dimmen Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Soothe,hahaha, klinkt mij héééél bekend in de oren,we lijken wel familie.....ik had dat een paar weken geleden met mijn boekenkast, ik werd horendol van mezelf.na 2 dagen stond alles eindelijk zoals ik het wilde, op schrijver en op alfabet.Hoe gek kan je zijn??@letter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Familie in Vlaaderen?Zou zomaar kunnen.Ga maar eens met mijn stamboom verder.Je weet nooit waar ik uitkom.Ergens waren Rosiers, dat waren Hugenotennaar hier gevlucht.Wellicht even via Antwerpen gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Fleur,that's the spirtit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Albertina, ik ervaar het als een afwijking.Een obsessief compulsieve stoornis. Zoiets.Er staan een paar lettertjes fout. Dan moet ik alles uit de CD kast trekken om die lettertjesertussen te zetten.Ik doe het niet. Ik moet leren dat tegen te gaan.Maar het geeft toch wat gespannenheid.Ik dronk niet om niets. Een paar drankjes en de rust is terug.Jij kan straks weer koelen en wassen.Wat een weelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden