Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Goed te horen Witte ParelBlijven doen!Jammer dat die Syb niet ken singuh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Slaaptijd hierzwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 @Spike,I do not follow, miss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Truste, Fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Truste viking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Lieve Bol,Prima actie om grenzen te stellen. Wat is dat moeilijk hè. Ik ben in het verleden zo overspannen geraakt, omdat de eisen van anderen altijd belangrijker leken dan de dingen die ik zelf nodig had.Als je het zelf niet doet, gaan anderen over jouw grenzen heen en dat stopt nooit.Probeer ook niet te zwichten als ze op je schuldgevoel gaan werken. Dat is een bekende truc. Gewoon genieten van die vrije dagen en ik duim voor beter weer.Veel liefs,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hoest met je moestuin Witte?Wil het wat met dit weer?Ik had laatst bij mijn ouders gegeten..Snijbiet uit eigen tuin..Lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Het gaat nu heel goed daar Parel.Eerst was er nogal wat verwaaid maar allesbloeit nu weelderig door de regen.Ik kom om in courgette en komkommers momenteelmaar das wel heeeel lekker.En de zonnebloemen staan volgens mij ongeveer twee en halve meter hoogen das echt niet overdreven.Alles wat in de tuin groeit smaakt idd 10x beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Zeker weten lekkerder!Leuk man Je hebt er niet veel voor nodig heBeetje tijd is handigLukt dat wat met je werk erbijook wel ontspanning denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 jaa lukt prima hoor.Zo groot is het ook weer niet.En idd een heerlijke ontspanningen mooi zitten daar als de zon schijnt:DEn jij??In de caravan, genieten vd zomer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Genieten van regen en zonWas afgelopen 9 weken optrektocht met m'n tentBinnenkort wellicht verderAlhoewel een moestuin en wat kippetjes...We zienIt komt sa as it komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 negen weken tent avontuur of negen weken gedwongen tent avontuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 'k ga slapen, lieve mensen. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik genietEn er gebeuren wel eens dingenDaar geef ik dan een draai aanEn dan gebeurd er weer watOok als ik relatief weinig totniets doeDat klinkt bijna vaag..Maar nee//Het is okeeOeps Hoe moet je dat zeggen heZ'n gangetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Sorry Gunn, maar we hebben elkaar een hele tijd niet gespoken, vandaar dat we een beetjezitten te dialogenSlaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Anyway, je hebt een teken van leven gegevenJe hoeft ook niet altijd alles te zeggen.Als het maar goed met je gaat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Yep!Trust!Het komt goed Gunn!Echt! Is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Sorry frummers,Ik krijg het allemaal niet bijgelezen.Welterusten voor allemaal en vooral een goed en droog weekend toegewenst.Het zonnetje komt van mij.Welterusten,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Heerlijk een weekend vol zon Lytse dank je wel.en weltrusten:lips:Ik ga ook slapen Parel,morgen hopelijk mooi weer door t zonnetje van Lytse en dan lekker naar de moestuinJij voorzichtig he... en denk af en toe nog is aan het liedje wat ik je vanavond stuurde;)Het ga je goed! Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Droge boel hier. Vannacht droomde ik dat ik bier dronk en ik vond dat heel erg. Was echt zo opgelucht dat ik wakker werd en dat ik het maar gedroomd had. Let's keep it that way. Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Maar het is volle maan...Slaap lekker Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Slaap lekker WitteEn allenWie weet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Hoi WomanHoe gaat het met je?(Want wat is "goed" //ivm aanpassing//Ik vroeg eerst gaat het goed met je ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Even welterusten zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden