Spring naar bijdragen

vrijdag 12 augustus

Rudy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh Spike, ik weet wat je wil zeggen en kamp er idd al maanden mee. Ben ook altijd blijven geloven in het feit dat als ik iemand had alles zou minderen. Pillen en drank. Velen vertelden me dat ik eerst beter zelf zou opruimen en dan pas aan een relatie beginnen. Wel.......ik kon het niet en nu is het zover. Er is iemand in mijn leven gekomen. Iemand waar ik eerst eigenlijk geen liefde voor voelde, alleen vriendschap. We zijn nu enkele weken verder en neem veel minder medicatie dan voorheen. Ben zelfs gisteren gaan slapen zonder, voor het eerst in maaaaaanden ;)
Het drinken is ook heel sterk vermindert, buiten de tweede week, maar dan zaten we allebei op een fout spoor en dat hebben we uitgepraat. Dit voelt goed aan, maar wil het zeker kalmpjesaan doen. Wil geen druk of spanning creëren. Easy does it.
Ik ben "back on track" (allez, zo voelt het toch aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike :present:

Informatie heb ik niet gekregen om met die pammen te stoppen.
Ja minderen, maar dat werkte bij mij dus ook niet.
Op internet zitten lezen en kwam allemaal horror verhalen tegen.
Het spul werkt op een gegeven moment niet meer en je hebt steeds meer nodig.
TJa, en dan kan je bij de huisarts op het matje komen.

Toen dacht ik, ik kap er gewoon mee en zal wel zien of het allemaal klopt.
Jammer dat er niet gewone info te vinden is.
Het zit grotendeels gewoon tussen de oren.
Ja okay de eerste week was wel afzien.
Slecht slapen en weinig slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spikie, je gooit met wijze woorden, alleen is volgens mij de ontvanger een beetje eigenwijs :D

Ik zit op de eerste rij, niet om te lachen maar om zijn centjes te stelen :D :D
Of zijne moto..
Geen kabouterpots voor mij :huh:
Maar hou natuurlijk ook wel van je will :heart:. Jij kan wel tegen een duwtje van Fleur :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spike, bedankt voor je verwittiging. Ik kan dit alleen maar appreciëren. Je bedoeld het goed en zo komt het ook over :D
Zij weet van mijn probleem, neemt het er bij en we wachten een beetje af hoe ik me ga gedragen. Momenteel heb ik er geen last van, maar dat kon ik ook al eerder. Het is op lange termijn en met periodes, dus we zien wel waar we gaan uitkomen :D

Nu echt weg, val om van de slaap en wil nog filmpje opzetten, toedelssssss ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen

Niets
grappig, hebben we tegelijk vuurwerk, je bent uitgelogd om te kijken denk ik, maar leest vast later nog wel bij.
Ik kan het gedeeltelijk vanuit mijn huis zien. Als ik gasten had en die vonden het leuk dan nam ik ze mee, in m'n eentje vind ik dat niet leuk. Ze konden dan heel veel locals tegelijk zien en vooral horen.
Oooo, Aaaahh, dat vind ik eigenlijk nog het leukst, de reacties van de mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen Bas hier Spike :(
No loooooooooooving voor Fleurtje...
Oh ja das waar, daar diende Bas niet voor :huh:. Ach ja, het konden twee vliegen in één klap zijn natuurlijk.

Heb ondertussen wel afspraken met
-gynocoloog
-parodontoloog
-tandarts
-kaakchirurg
-mailtje naar emdr loopt nog blijkbaar

En toen was ik uitgezongen. Minder fijn dan sex, maar hé..op den duur wordt alles spannend :D

Fleur!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje en Rudy
Met interesse heb ik de discussie gisteravond gevolgd.
Zelf heb ik ook als kind mijn partie gekregen, maar heb me voorgenomen dat geen rol meer te laten spelen in mijn leven. Wel heb ik 3 jaar geleden een paar mnd bij een psychotherapeut gelopen, eigenlijk voor problemen met mijn kinderen, maar zij begon toch over mijn jeugd. Daar kwam uit dt ik als kind veel te vroeg verantwoordelijkheid moest dragen en zo nog het een en ander.
Als je weet waar je pijnpunten vandaan komen, kun je besluiten daar aan te werken en er verder niet meer bij stil te staan. Er is geen terug, probeer er het beste van te maken.
Maar kennelijk is er toch iets van jullie gesprek in mijn onderbewuste blijven hangen want ik droomde dat ik met een zwaar pak (zoals inheemse vrouwen in een doek op hun rug dragen), liep te zeulen.
Het was slecht weer en ik moest 3km lopen naar een afspraak, vergadering ofzo en daarna naar een andere. Dat ging ik niet redden ook qua tijd niet. Toen kwam mijn moeder langs in een mooie auto, maar zij wilde mij niet meenemen. Mijn moeder kon amper fietsen, en al helemaal niet autorijden.
Ik werd zo kwaad dat ik haar probeerde te slaan, door het raampje heen, maar elke keer dat mijn hand haar bijna raakte, kon die niet verder, net of er onzichtbaar glas voor zat.
Toen kwam er een helicopter die mij wegbracht en kwam ik toch nog op tijd.
Nou, de symboliek straalt hier toch wel vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...