Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Dan ga ik alvast nadenken over een slinger voor morgen Rae. We lopen nog niet op de zaken vooruit he?Of heb je liever een paar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 ja mijn eerste dag.En er komen meerdere dagen bij wat mij betreft ben er klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Als je er niet goed van wordt Slokje, kan je zeker beter stoppen . Toch knap dat je die ommekeer ook weer durft maken! Als iets niet werkt heeft het geen zin om vast te houden, dan wordt het alleen maar een lijdensweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 quote: Originally posted by: RaeOmdat het zo uniek is, Mup. Had niet gedacht dat ik dat 'zomaar' kon. fellow-minderaar . In gedachten hé.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 quote: Originally posted by: slokjeja mijn eerste dag. En er komen meerdere dagen bij wat mij betreft ben er klaar mee. Vanwaar opeens die omslag Slokje? Was er een aanleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Zo is dat Fleurtje ben er echt klaar mee.Kan gelukkig ook niks pakken want alles is weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 goeienmorgen allemaalveel plezier vandaag op de meeting hier de laatste dag vakantie...strijkdagmorgen weer vroeg op en weer in het gareelslokje wil je je ervaring delen????ik denk namelijk ook nog altijd dat ik wel kan minderendus ben benieuwd hoe jij het ervaren heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Mupke ik werd er ziek van kreeg kloppingen en voelde misselijk.Denk moet ermee stoppen en nu doe ik dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Hoeft allemaal niet Mups. Voel me niet erg lekker bij al te veel aanmoediging van buitenaf. :$Maar goed, :sun:s mogen altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @Jap,Dat komt vanzelf joh. Proficiat met dag 13! Je hebteen verdiend. Dus dagje Amsterdam met haarverleidelijke terrasjes heeft je niet van je stuk/plangebracht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Snoepje ik zal je het vertellen.Van de week hadden we een feestje en de drank ging goed tekeer.Eten erbij altijd goed dus je denkt kan nog wel meer drinken maar de volgende dag moest ik even weg en toen gebeurde me het volgende,ik werd draaierig en duizelig in de auto en dacht aan de kant met die auto.heb overgeven en ben daar na doorgereden naar huis.Thuis aangekomen knallende ruzie met man gehad en toen moest ik wel stappen ondernemen hierin.Nu is het genoeg en ben er klaar mee.Wil niet mijn huwelijk op spel zetten alleen maar om te drinken nee kappen ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @An, als je deze hobbel ook weer hebt genomenzul je alleen maar sterker ervan kunnen worden.Heb vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Dat had ik ook Rae, voelde alsof ik daardoor verder moest presteren en wist niet of ik dat echt wou. Dat is minder nu omdat ik die associatie niet meer leg voor mezelf. Het is gewoon een beloning voor het harde werk ongeacht. Ik zijn weer bezig zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @toine,Ja, we kunnen melden dat Toine tochis gaan hardlopen. Wat een bikkel, doorweer en wind . En hij ziet toch af van zijntoekomstige wijntje bij het diner.... Want dat gaf toch wel veel verwarring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Heb je gehuild Dinah? oooww Ik word er alleen maar nijdig van . Misschien ligt het aan de vertaler of zoiets. Hij wil het bericht namelijk altijd wel vertalen. Al die knopjes ook en venstertjes..afschaffen die boel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 quote: Originally posted by: DinahZe waren heel aardig toen ik ze huilend opbelde. Had ergens iets aangevinkt:$ Dinah Moest 't nog es gebeuren, onder de knop 'mijn forums' kun je altijd afmelden voor forums* waar je per ongeluk op aangemeld staat. Maar goed, misschien wist je dat nu al.Beter: forumdraadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 quote: Originally posted by: DinahFleurtje je kunt de ADB-organsiatie ook bellen. Heb ik vorige week nog in paniek gedaan want alle berichten die binnen kwamen op de dagdraad gingen ook automatisch naar mijn emailadres. Het emailadres van mijn werk dus ik dacht dat ik gek werd. Oh wat erg. Ik zou ook huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Kan ik inkomen Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 O Dinah erg he?Soms was ik ook bang,maar nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 slokjedat is niet zo best en vooral niet met de auto erbijmaar hoop voor jou dat die knop nu om is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Zo, ik ga vertrekken richting Bolletje.Tot straks..Mensen allemaal een fijne dagen houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Jullie ook Tina Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @Dinah,Je zou bij je profiel jouw zakelijke emailadreskunnen wijzigien in een privé mailadres. Mochtje je in de toekomst voor een draadje aanmelden(die je dan automatisch in je mailbox ontvangt)dan komt het tenminste niet op je werk aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik ben een keurige assistent die al de rest weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden