Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik meld me met liefde droog af deze avond.
Ik, een alcoholist voor koppige mensen in mn omgeving die het bagataliseren, en een mij overtuigen dat ik heus wel weer eens kan drinken (alcoholist snoert ze de mond) en een ernstige drankmisbruiker voor mensen die mn keuze respecteren om nooit meer te wilen drinken.
Ik prefereer de titel ernstige drankmisbruiker.
Ik heb het zelf verprutst, dus eigen schuld dikke bult kan en wil ik nooit ever meer een druppel drinken.
Uiteindelijk beter en veel fijner zo zonder die troep.

• Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

@soothe, ik heb je verhaal gisteravond nog gelezen, maar wilde er pas later op terug komen. Ben gaan slapen, maar nu alweer wakker. What else is new.
Goed dat jij je bodem zo duidelijk gevoeld hebt en dat je dat heeft doen inzien en laten stoppen. Ik kan die bodem maar niet bereiken, maar misschien zou ik het eens moeten proberen ;) Neuh, lijkt me geen goed plan.

Goed, in ieder geval was het me weer het avondje hier thuis. Dat pijnlijke onderwerp moet ik misschien maar eens op een normale manier deleten of onder ogen zien. Niets mag me aan de drank brengen, hoe K.. het onderwerp ook mag zijn. Dit heb ik eerder gekund, dus het zit wel in me. Kwestie van doen!

Dag 1, ik ga er weer voor, voor de 100.000ste keer.

Succes weer allemaal vandaag. Ik open geen nieuw draadje, dat mag een ander doen, heb al zoveel aandacht gehad.... heeeerlijk ;):P

Even krantje lezen en dan maar weer proberen te slapen.

Trusten

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...