Spring naar bijdragen

Zaterdag 20-08-2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
spike

maakt mij niet uit

ben wijs genoeg

om beter te weten

Hou het in ere, Spikeling :musicnote:

Je grieven schreef je hier de voorbije weken wel degelijk, en dat is waarom ons dit forum wordt aangeboden. Als het niet zo was zou dit een forum zijn om te bespreken hoeveel patatjes we dagelijks eten en welke kleuren we niet tof vinden.

Nu, hou je vast aan je protest of ga je mee in mijn voorstel om dit voorval te klasseren.

Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie, moeilijk te aanvaarden als de trek roept of als een meer abstracte, niet-fysieke drang naar alcohol speelt. Maar inderdaad. Een alcoholvrije bbq of welk feest dan ook, is nuchter werkelijk een intenser genot dan beschonken. Tot je gezelschap te zat wordt natuurlijk. Dan is het gewoon tijd om te vertrekken.

Dronken heeft het ook een zekere intensiteit natuurlijk, maar dan wel van een bangelijk voorbijgaande aard.

Beetje 't probleem van ontnuchteren. Moeilijk om intensiteit te ervaren. Heeft een wetenschappelijke basis. Zonder technisch te worden, heeft de drank je geleerd intensiteit te halen uit een externe drug. Je brein heeft OOK de capaciteit je te belonen met een zalig gevoel, maar dat is een beetje in de war gebracht door alcohol. Niet vernietigd. Het hersteld. Sommige zaken zijn onherstelbaar beschadigd (bv je rem op alcohol), maar je capaciteit om te genieten komt absoluut terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He goeienavond iedereen,

Mijn eerste dagje Olland, me like en we houden het nog steeds droog :D

Dag meiske, jij gaat beregoed lees ik ?? :heart:

Ik zie zelfs kruimeltje, dat is lang geleden hé.

Zit nu aan de kanten van Gouda en heb net een fantastische ontmoeting gehad met Jane4, supergezellige avond gehad met pizza. Gouden start van mijn toerke hier ;)
Dankjewel voor je gezelschap Jane :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, ik hoop dat je stilletjesaan terug omhoog kan hoor.
Morgen dagje weg, hoofdje leegmaken ?? Kan alleen maar positief zijn. Go for it !!!

Goed meiske, veel beter dan enkele weken terug. Ben bezig aan een soort van "revival" denk ik :D
'k Zit in je landje momenteel B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedeeltelijk Hannah, kan nooit iedereen bezoeken, zou 3 maanden op pad zijn denk ik :huh:
Ga via de kust richting Noord, wadden en zo bezoeken, bootje varen, cruisen. Ook voor mezelf eens tot rust komen. Het is goed genoeg geweest, vanaf nu alleen maar UP ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi will wat leuk dat ik je hier nu ook lees

en wat gaaf dat je bij Jane het zo leuk hebt gehaf

en jaja hiero gaat het supergoed

Hanah wilde je een pb bericht doen maar het wil niet kan niet verzenden
moet het met een notebook doen dus denk niet dan ik dan verzendknop
kan indrukken
maar lief van je dat je het knaqp van me vind maar ik vind het heel natuurlijk van me

dikke knufffff voor allebei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...