Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Was een dispuut en onvrede tussen mij en het forum, Spike. Moeilijk per pb. Dat dacht ik in een vorig berichtje duidelijk te maken. En een zoektocht naar verzoening. Dat heb je gemist, beste. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikemaakt mij niet uit ben wijs genoeg om beter te weten Hou het in ere, Spikeling Je grieven schreef je hier de voorbije weken wel degelijk, en dat is waarom ons dit forum wordt aangeboden. Als het niet zo was zou dit een forum zijn om te bespreken hoeveel patatjes we dagelijks eten en welke kleuren we niet tof vinden. Nu, hou je vast aan je protest of ga je mee in mijn voorstel om dit voorval te klasseren. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Klasseren is gewoon een woordje. De betekenis is in de zin van vergeven en vergeten, Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Fijn zo Spike. Respect daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Dag frummers,Heeft iemand de laatste dagen nog iets van Bako gehoord? Ik hoop zo dat ze hulp heeft gekregen, van wie dan ook.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Borrie, moeilijk te aanvaarden als de trek roept of als een meer abstracte, niet-fysieke drang naar alcohol speelt. Maar inderdaad. Een alcoholvrije bbq of welk feest dan ook, is nuchter werkelijk een intenser genot dan beschonken. Tot je gezelschap te zat wordt natuurlijk. Dan is het gewoon tijd om te vertrekken. Dronken heeft het ook een zekere intensiteit natuurlijk, maar dan wel van een bangelijk voorbijgaande aard. Beetje 't probleem van ontnuchteren. Moeilijk om intensiteit te ervaren. Heeft een wetenschappelijke basis. Zonder technisch te worden, heeft de drank je geleerd intensiteit te halen uit een externe drug. Je brein heeft OOK de capaciteit je te belonen met een zalig gevoel, maar dat is een beetje in de war gebracht door alcohol. Niet vernietigd. Het hersteld. Sommige zaken zijn onherstelbaar beschadigd (bv je rem op alcohol), maar je capaciteit om te genieten komt absoluut terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Nu beste frummers,Met 8 gebruikers ingelogd, gebeurt er toch niet zoveel. Jammer.Tot een volgende keer.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Goedenavond allLytse fijn dat je ook aan bako denktmaar heb kontact met haar gehad en het gaat voorzover ik weet goedmet Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ha HannahGaat goed hoor en met jou pupnah ja is geen pup meer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 leuk hannah wat van je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ja hier ook een speelse hond en die is de Boris de ST Bernard te vlug afwat leuke taferelen opleverd maar hoe ist met Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Waarom de laatste weken niet goed HannahvertelMet mij gaat het goed al ruim twee en half jaar jaja gaat snel hoor de tijden ik voel mij primadat ik lang niet hier ben geweest is dat ik een beetje afstand vn het forum wildesnap je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ha die will ouwe rekel van meeeeeeeeeeeee hahahahahahoe ist met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 He goeienavond iedereen,Mijn eerste dagje Olland, me like en we houden het nog steeds droog Dag meiske, jij gaat beregoed lees ik ?? Ik zie zelfs kruimeltje, dat is lang geleden hé.Zit nu aan de kanten van Gouda en heb net een fantastische ontmoeting gehad met Jane4, supergezellige avond gehad met pizza. Gouden start van mijn toerke hier Dankjewel voor je gezelschap Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hannah, ik hoop dat je stilletjesaan terug omhoog kan hoor.Morgen dagje weg, hoofdje leegmaken ?? Kan alleen maar positief zijn. Go for it !!!Goed meiske, veel beter dan enkele weken terug. Ben bezig aan een soort van "revival" denk ik 'k Zit in je landje momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Gedeeltelijk Hannah, kan nooit iedereen bezoeken, zou 3 maanden op pad zijn denk ik Ga via de kust richting Noord, wadden en zo bezoeken, bootje varen, cruisen. Ook voor mezelf eens tot rust komen. Het is goed genoeg geweest, vanaf nu alleen maar UP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 alleen de vrouwelijke hannah:DWill;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hoi will wat leuk dat ik je hier nu ook leesen wat gaaf dat je bij Jane het zo leuk hebt gehafen jaja hiero gaat het supergoedHanah wilde je een pb bericht doen maar het wil niet kan niet verzenden moet het met een notebook doen dus denk niet dan ik dan verzendknopkan indrukken maar lief van je dat je het knaqp van me vind maar ik vind het heel natuurlijk van medikke knufffff voor allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik had de belse primeurvan een goed jaar:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 @Jane.......tja Prachtig landje hebben jullie overigens, en dan ben ik nog maar 1 dag hier, many things to come Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Will, als je toch in Noord Holland bent, dan kan je altijd even aan komen waaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Meiskeeeeeeeeee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Janeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe ist die met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Was al jaloers op het zicht op al die niet-te-doen massatonners voor je job, Will. Maar die zeetocht langs de kusten van de noordzee doet me toch wel kwijlen. Volgende keer wat mij betreft een adb meeting op zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2011 Veel plezier morgen Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden