Spring naar bijdragen

zondag 21 augustus


toine

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

ben een keer de eerste, nou nou, goed geslapen iedereen?
utrecht gisteren uit verloren bij vitesse, dus ben niet al te blij, wat was het weer een baggervoetbal!
vandaag krijgen we regen, hier is het al behoorlijk bewolkt
zo om 10.00 trainen, dus gaan zo eerst uitgebreid ontbijten, eieren - spek - rosbief - kaas - ham enz...
na het trainen naar mijn andere oom, die zwaar korsakoff heeft, die kon drinken, wil je niet weten,
hij drinkt nu niets meer, hij zou het ook vergeten om te drinken, vergeet alles en zit alleen voor zich uit te turen, jaja, drank maakt meer kapot dan je lief is he...
nou ga er een mooie dag van maken, zie alleen als een berg op om mijn oom te bezoeken, zo een lieve man, maar nu totaal in de war, ga er altijd erg depressief weg, maar that is life.
gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
vanmiddag ook weer voetbal, dus vermaak me wel.....
nou maakt er wat van en laat je niet gek maken, geniet van de mooie momenten
groetjes toine:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen Toine,
Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar hier schijnt het zonnetje weer hoor :rose:
Geen makkelijke dag voor je dus.
Kan me indenken dat het je verdrietig maakt je oom zo te zien.
Nou, hoop dat je van de rest van de dag toch wat vrolijker zult worden.

Ik ga eerst maar even koffie en thee zetten.. en wat broodje in de oven gooien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, zalig geslapen weeral. Heb geen last gehad van je buurtjes Jane, of mijn pilletjes deden hun werk ;)
Jopie :heart:

Vlug even onder de douche, eens goed wakker worden.
Door een miscommunicatie mijnentwege zal ik Jopie niet zien, dus kan het wel zijn dat ik mijn toerke een kleinigheid ga aanpassen. Kan zijn dat ik rechtstreeks naar Volendam rijd, ipv langs Zandvoort. Mosseltjes zal ik wel overal kunnen eten zekers ??? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat trouwens nog even door de pagina's van gisteren heen te vliegen..
En zag iets over Terschelling en adb.... hihihihihi.
Nou... ik geloof dat in de zomer Terschelling alle records breekt wat betreft jonge comazuipertjes hoor.
Dat was in ieder geval tot voor kort wel zo.
Een windscherm bij je tentje heb je niet nodig, dat maak je gewoon van de kratten bier van de vorige dag.. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen:rose:,

Ik ben donderdag weer de fout in gegaan...met 'vrienden' op stap....kon het niet laten om wat te drinken. Die vrienden van mij drinken ook veel. En nu voel ik me zo leeg:( ...ik snap niet dat ik dat gedaan heb. Ik probeer nu verder te gaan en dit als een fout te zien en gewoon weer op de goede weg te gaan. Maar dat is moeilijk. Misschien moet ik helemaal breken met die vrienden, want het zijn eigenlijk vooral uitgaansvrienden..en dat kan ik niet aan blijkbaar.

Lfs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Mup, ik weet het niet eigenlijk , zag een plaatje van een mooi hotel op texel.. maar bij nader inzien... is dat natuurlijk niet voor vannacht geweest..
En nu je het zegt... denk ik inderdaad dat hij bij Jane heeft geslapen B&B dus om niet NOG ergere praatjes de wereld in te slingeren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zon up north Vonneke, can't wait ;) I'll call you !!
Btw het "hotel" is hier toppie hoor, keigezellig en knusjes, om nog maar niet van het charmant gezelschap te spreken ;)

Goh Mups, ik mag graag alles uit de zee, dus kan ik me eens goed laten gaan hé.
Dat fotograferen, kan dat daar dan ?? Tja, wie weet hé !

Toinneman, tegen dat ik, terug ben, gaan die stinken hoor, dat willen we niet hé ;)

Ja Tina, Will Does Olland :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen Summer.
Jammer... Maar om je daar nu drie dagen leeg van te blijven voelen.. is dat ook niet erg streng voor jezelf?
Je hebt een uitglijder gemaakt, dat kan gebeuren.
Overeind krabbelen en verder gaan dus.
Kijken naar hoe goed je WEL bent gegaan de afgelopen tijd.
En breken met vrienden... tsja, als de vriendschap alleen maar inhoudt dat je gaat drinken met die mensen.. dan is het eigenlijk ook geen vriendschap he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...