Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Truste Wil... ennu Fleur... afspraak staat dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 halllooooooooo??? :oNiet al mijn hersencelletjes zijn afgestorven hoor :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjehalllooooooooo??? :o Hihihi, ook halloooo dear Fleur, nou wel ff op tijd naar bed hoor, anders ben je niet op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 De zon deed jullie echt geen goed :DWel fijn dat jullie het allemaal zo leuk hadden! Zou ie morgen nu langs Mups gaan? Goh hij heeft bijna iedereen van het forum gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ach ons Ede..Haddock had er oek wat metMaar it is woar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ik ga ook maar eens naar bed. Hoop toch wat bij te slapen. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Geen zonnesteek hier.. wel moe inmiddels.. Trusten voor iedereen.. tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Wat oars?Trust allegearre! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hoi BorSleep well! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 het forum lijkt wel one happy familie te worden!!Veel plezier wens ik jullie met meeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 en ik jullie een goede welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 daar helpt maar 1 ding tegen Jopieen dat is een broodje pindakaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hé Jopie, zijn wij d'enige nog hier...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ah, Witte is d'r ook nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 ja ja still alive gunnGaat t een beetje met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hé Witteke... Nou, niet zo heel goed, maar 'k wens zo laat nog niet te gaan lopen zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Wat is dat toch vandaag dat iedereen zich een zeur voelt???Ik wil toch ff zeggen, dat het forum er in de eerste instantie isom af te stomen hoor.Niet alleen maar om samen te douchen en koffie te drinken.Hup vooruit met de geit als t niet goed gaat.Nah ja, das mijn mening dan.Ik wil er maar mee zeggen dat ik vind dat je niet zo snel zeurt hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 'k krijg 't maar niet onder controle, mensen, hoe 'k ook g'holpen word. M'n huisarts, psychiater, ouders... ze ondersteunen me allemaal, daar ligt 't niet aan. Ondanks de medicatie (Diazepam, Oxazepam) blijf 'k doorgaan met drinken. Vandaag is m'n moeder de g'hele dag bij me g'weest. Weer de eerste droge dag sinds veertien dagen. Dus vandaag kan 'k me oprecht droogmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Zolang we hetzelfde maar bedoelen Jopie daar is niks mee;)Jeemig Gunn das niet niks en lijkt me behoorlijk frustrerend als je het zelfniet onder controle kan krijgen.Om moedeloos van te worden als je zelf niet bij machte bent om het om te buigen, das niet zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 zo vanavond alweer naar de AA geweest, ik pik toch elke keer wat op, moet nu echt mijn nuchterheid voorop zetten, dat stomme terugvallen elke keer vandaag weer 11 dagen droog, en nu wil ik het wel eens volhouden dus daar ga ik alles aan doen, ben blij dat ik naar de meeting ben geweest vanavond, heb veel trek momenten en gedachten, complete gekte, maar ik ga NIET drinken!nu lekker slapen, morgen weer werkenslaap lekker Lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hee Gaby, als ik je niet meer spreek een hele fijne vakantie!!En heerlijk voor je dat je bij de AA rust vind, goeie stap van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Hoe is 't toch moog'lijk! 'k ben doodsbenauwd om aan de drank ten onder te gaan en toch doorgaan met drinken! M'n lever is verdorie al vergroot (3 cm onder de ribben)! Wat of wie laat 't tot me doordringen dat 'k moet stoppen! Om gek van te worden! Mania en Maag're Hein zitten nu te dobbelen wie mij 't eerst zal genaken! 'k weet 't niet meer. Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Gunn ik ken het gevoel, ook ik had AD, oxa en diazepam, kortom alles om maar niet te drinken, maar mijn lichaam schreeuwde om alcohol, het was ''iets'' in mij dat sterker was dan ik nu weer dag 11, ik ga nu veel naar meetings, vroeger eigenlijk alleen als het al te laat was, dan ging ik en verviel ik die week geheid, nu maar eens luisteren naar al die betweters :$ oh nee ervaringsdeskundigen, en niet meer zo eigenwijs zijn, ik heb al bewezen dat ik het niet alleen kan, en dat vindt ik vreselijk, want ik WIL niet in een clubje, ik wil niet bij AA, maar ik moet wel...enne Gunn, de eerste dag is het belangrijkstedus GEFELICITEERD met je eerste dag nuchter hou vol! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Slaap lekker, lieve Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden