Spring naar bijdragen

Mandaag 22-08-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat is dat toch vandaag dat iedereen zich een zeur voelt???

Ik wil toch ff zeggen, dat het forum er in de eerste instantie is
om af te stomen hoor.
Niet alleen maar om samen te douchen en koffie te drinken.
Hup vooruit met de geit als t niet goed gaat.
Nah ja, das mijn mening dan.
Ik wil er maar mee zeggen dat ik vind dat je niet zo snel zeurt hier.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k krijg 't maar niet onder controle, mensen, hoe 'k ook g'holpen word. M'n huisarts, psychiater, ouders... ze ondersteunen me allemaal, daar ligt 't niet aan. Ondanks de medicatie (Diazepam, Oxazepam) blijf 'k doorgaan met drinken. Vandaag is m'n moeder de g'hele dag bij me g'weest. Weer de eerste droge dag sinds veertien dagen. Dus vandaag kan 'k me oprecht droogmelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang we hetzelfde maar bedoelen Jopie daar is niks mee;)

Jeemig Gunn das niet niks en lijkt me behoorlijk frustrerend als je het zelf
niet onder controle kan krijgen.
Om moedeloos van te worden als je zelf niet bij machte bent om het om
te buigen, das niet zo mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo vanavond alweer naar de AA geweest, ik pik toch elke keer wat op, moet nu echt mijn nuchterheid voorop zetten, dat stomme terugvallen elke keer :angry:

vandaag weer 11 dagen droog, en nu wil ik het wel eens volhouden :D
dus daar ga ik alles aan doen, ben blij dat ik naar de meeting ben geweest vanavond, heb veel trek momenten en gedachten, complete gekte, maar ik ga NIET drinken!

nu lekker slapen, morgen weer werken

slaap lekker Lieve frummers :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is 't toch moog'lijk! 'k ben doodsbenauwd om aan de drank ten onder te gaan en toch doorgaan met drinken! M'n lever is verdorie al vergroot (3 cm onder de ribben)! Wat of wie laat 't tot me doordringen dat 'k moet stoppen! Om gek van te worden! Mania en Maag're Hein zitten nu te dobbelen wie mij 't eerst zal genaken! 'k weet 't niet meer. Echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn ik ken het gevoel, ook ik had AD, oxa en diazepam, kortom alles om maar niet te drinken, maar mijn lichaam schreeuwde om alcohol, het was ''iets'' in mij dat sterker was dan ik :(
nu weer dag 11, ik ga nu veel naar meetings, vroeger eigenlijk alleen als het al te laat was, dan ging ik en verviel ik die week geheid, nu maar eens luisteren naar al die betweters :$ oh nee ervaringsdeskundigen, en niet meer zo eigenwijs zijn, ik heb al bewezen dat ik het niet alleen kan, en dat vindt ik vreselijk, want ik WIL niet in een clubje, ik wil niet bij AA, maar ik moet wel...

enne Gunn, de eerste dag is het belangrijkste
dus GEFELICITEERD met je eerste dag nuchter :musicnote::present: hou vol! Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...