will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ha, wat heb ik het hier toch naar mijn zin Spike, ik heb hier een megagrote slaapkamer met 2 !!! grote bedden. Als je je geroepen voelt Ik zou toch ook maar iemand op de hoogte brengen van jou situatie hoor, even op zeker spelen nu quote: Wil is gewoon Wil Tuuuuurlijk, wie anders ? Rus an hé MyLady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spike,als je je echt bedriegd voelt en bang bent,is het geen optie de polietie te bellen?Zo schiet het ook niet op, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 *klopt op will zijne kop* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Tuulk Enjoy Sir! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Klig weeral plat fleurtje, tok tok tok. Kippemuts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Even peukje roken, moet er een flin k end voor stappen, die drommelse hotels ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Nix te klagen!Mooie rookkamerAndere Vlamingen gingenu voor hier Up Noarth..Groetjes van Willy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Tot je er dood aan gaat? Maar hey, kop op zenne!! Je niet laten kisten door zo iemand! Doet vast veel pijn Wat een oelewapper!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spikie vergeet niet dat dit een openbaar forum is hé meid?Ik ga weer afsluiten voor vandaag. Wens iedereen een fijne nachtrust en Spikie... Ik hoop dat jij ook een beetje kunt pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spikey, nu hoor ik je praten sé. Weet dat maar zeker !!!!Ja Marjo, ze spreken er hier nog over Zal er eens een staartje aan breien sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ben je vast en zeker!!!Als ze slaan gaan is het maar meer dan normaal dat het pijn doet. Vooral de manier waarop..Maar dat is niet erg..zolang je maar niet vergeet dat je zoiets in de eerste plaats niet verdient en zoals je zegt meer waard bent dan dat. Doet niet af aan het gevoel maar beter dan dat je daar op den duur ook nog in geloven zou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Jongste ook weer op weg naar huis..Wil, die rookpluim aan de overkant was dus van jou??Jemig, wat een dag.. Summer in Friesland.. ennu Fleur, ik heb je gemist hoor. En ook nog: ben vergeten een foto te maken, sukkel die ik ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Vonneke *begreep het niet te goed :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Geen foto van jullie beiden???? Ooooooooowwwwwwww . Had anders grappig geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ruikt lekker hé vonneke Ja Awel, ik ook elke keer, heb van niemand een foto gemaakt, erg hé. Had het te goed veronderstel ik om er aan te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Marjo, doe hem dan maar de dikke groeten terug zenne, vind hem een hele toffe peer, gemeend !! Wist niet of ik zijn nick mocht gebruiken, daarom dat woordje partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Weet ik het goed gemaakt Wil: morgen verlaat je F. op weg naar de snelweg kom je bijna langs.. als je nog tijd en zin hebt... bakje koffie staat voor je klaar... kunnen we alsnog die foto maken toch? Is geen grap, jouw hotel zit hier twee minuten vandaan en op jouw route, hihi.. wat maf...(En als Fleur dan NU op de trein stapt kan ze ook nog mee op die foto) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ja ben je gek?? Ik ben bang in den donkere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ik spring onder de douche, en kruip er vroeg in.Trustehhhh frummers, me like Ollandia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Da's wederzijds Will!Hij vind je een relaxte peer..Tsja 8 jaar jonger dan moiWil wel meedoen met de fotshoot...Ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 En t'is al nen halven Ollander se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Heb je smsje gekregen en dat spreekt me wel aan, kopje koffie voor vertrek. Me come, fotooke trekken Fleurtje om 10u bij vonneke hé, das vroeg opstaan zenne, en breng ineens nen helm mee Doei, echt weg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJa ben je gek?? Ik ben bang in den donkere Fleur, ik licht je wel bij met een kaarsje... binnen een paar uur ben je hier:DJe kunt natuurlijk ook morgen om vijf uur op de trein stappen... ben je ook nog wel op tijd en ook nog met licht:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Kom ook af Fleurtje!Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Blijven botsen zekers??Doe vonneke maar nen dikke plakkerd morgen. Dat is al gek genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden