Spring naar bijdragen

Mandaag 22-08-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zonder mij fleur ?? Mooi is dat ;)

Borrie :heart::sun: Morgen vertrek ik richting lauwersoog !!!

Goeienavond iedereen, lekker droog hier vandaag.
Ontmoeting met marjo was adominastisch, het leek wel of we elkaar al jaren kenden. En wat een toffe vriend ze heeft, reuzeavond gehad, en lekkere kroket en fricandel gegeten, Thanx Marjo en partner ;):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, euh sorry hoor Spike, had eerst even iets geschreven en nu pas alles teruggelezen. Take it easy hé ;) no stress. Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit en hoop echt voor je dat het zich wat oplost. Tijd heelt alles (of toch bijna alles) :huh:

Adominastisch, fantastisch, adorabel, plezant, gewoon te gek, plak er zo nog maar wat tegenaan hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er geen mogelijkheid om ff ergens anders te gaan logeren Spikie? Even helemaal uit dat wereldje? Ik las geloof ik ook iets van de d.a. dat je eerst een hoop moet studeren voor je daar aangenomen kunt worden. Maar hebben ze dan niet even iets anders voor je zodat je even met heel iets anders bezig bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even.... heel even...
Heb niets teruggelezen, vanmiddag met Wil op een terrasje hier, echt helemaal leuk, daarna direkt jongste opgehaald... en is er nu nog, maar wilde gewoon even tussendoor vertellen dat Wil nu dus ook het Frieseland heeft bezet.
Was echt heel leuk, en voor het nog niet wist: Wil is gewoon Wil :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...