fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Fruit,hoe is het met je vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Dan lig je ommens veel te fel te kwijlen Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDan lig je ommens veel te fel te kwijlen Spike Speeksel is goed he? Voor de conditie van je gebit. Wist jedat? Parodontitis kan je ook krijgen van te weinig spuug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ik ga wat anders doen hoor. Bah, ik hoef de komende twee maanden niet naar de mondhyg. dus wil ik ook even niet aan het mens denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 ik ga ook ff hangen met een ijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 da's mooi Fruit,geeft de burger weer wat moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Zonder mij fleur ?? Mooi is dat Borrie Morgen vertrek ik richting lauwersoog !!!Goeienavond iedereen, lekker droog hier vandaag.Ontmoeting met marjo was adominastisch, het leek wel of we elkaar al jaren kenden. En wat een toffe vriend ze heeft, reuzeavond gehad, en lekkere kroket en fricandel gegeten, Thanx Marjo en partner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spikie valt daar niet iets aan te doen als iemand het je lastig maakt of moeten er eerst hersens ingeslagen worden, of bloedspetters op de ramen zitten, of zo.Sorrie lieverd ik kon niet eerder reageren. Had tel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spikie ik bedoel je ex. met z'n bedreigingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 vergeten uit te loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ja, euh sorry hoor Spike, had eerst even iets geschreven en nu pas alles teruggelezen. Take it easy hé no stress. Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit en hoop echt voor je dat het zich wat oplost. Tijd heelt alles (of toch bijna alles) Adominastisch, fantastisch, adorabel, plezant, gewoon te gek, plak er zo nog maar wat tegenaan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Oeps Spikie dat lijkt me een vreselijk benauwde situatie. ik zou ook best angstig zijn. Maar zijn er geen mogelijkheden om in ieder geval iemand te vragen bij je te komen of zo? Zo, met dit gevoel kan je de nacht toch niet in gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 My life, oh my life..Het regent cadeautjesSpike: Wapen je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ben je een beetje bekend met dat wereldje? ik bedoel, weet je wat je wel of niet serieus moet nemen? En kun je zelf iets doen waardoor het zou veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 quote: Originally posted by: willAdominastisch, fantastisch, adorabel, plezant, gewoon te gek, plak er zo nog maar wat tegenaan hé Even zot dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 maakt de impact natuurlijk niet minder Spike..Wat een gedoe en een oelewapper!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Spike, het was adominastisch!Laat je niet kisten heEn schakel evt hulptroepen in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Is er geen mogelijkheid om ff ergens anders te gaan logeren Spikie? Even helemaal uit dat wereldje? Ik las geloof ik ook iets van de d.a. dat je eerst een hoop moet studeren voor je daar aangenomen kunt worden. Maar hebben ze dan niet even iets anders voor je zodat je even met heel iets anders bezig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Even.... heel even... Heb niets teruggelezen, vanmiddag met Wil op een terrasje hier, echt helemaal leuk, daarna direkt jongste opgehaald... en is er nu nog, maar wilde gewoon even tussendoor vertellen dat Wil nu dus ook het Frieseland heeft bezet. Was echt heel leuk, en voor het nog niet wist: Wil is gewoon Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 had niet anders verwacht van die Rekel, Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 En moet er nu dus helaas weer direkt vandoor... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Dat is onbeleefd vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2011 Maar ff kijken Spikie hoe het gaat verlopen en anders is er altijd wel iets te vinden om je te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden