Jaap Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Zo keuken weer een beetje aan kant en zo maar gaan slapen. Er wacht een heerlijk ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 GoedenavondKom me even droog afmelden.Welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Weltrusten allen!Heftige film gezien, beetje van slag eigenlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ik las de discussie over AD.Voorheen heb ik al eens een stukje geplaatsover mijn ervaringen daarmee.Voor mij is AD een medicijn waar ik erg veelbaat bij heb.Het is inderdaad een hele puzzel om te zoekenwelk medicijn bij iemand past.Voor mij zijn de juiste medicijnen gevondenen geen haar op mijn hoofd die er ook maar aandenkt te gaan stoppen.In het begin vond ik het helemaal nietfijn deze medicatie te moeten gebruiken.Ik dacht dat ik er iemand anders van zouworden, nou ja figuurlijk dan.Dat is natuurlijk onzin, ik blijf dezelfde persoonen met deze medicijnen kan ik veel beter functioneren.Het zijn geen wonderpillen, de paniek en angsten gaaner niet van weg, deze zal ik zelf moeten overwinnen.Maar het vreselijk zware depressieve gevoel is beduidend minder.Ik heb meer zin in het leven en onderneem steeds meer,mijn eigen persoontje komt steeds meer aan de oppervlakte drijven.Natuurlijk gaat dat allemaal niet vanzelf, de medicatie is slechts ter ondersteuning.Ik vind het prima zo, als mijn leven aangenamer wordt enbeter is te leven met medicatie dan kies ik daar voor.Ik laat het wel uit mijn hoofd te gaan stoppen, er is goed gekeken en nagedacht naar wat voormedicatie bij mij past.Daar zijn veel onderzoeken aan vooraf gegaan,ik heb dus niet zomaar een pil voorgeschreven gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 quote: Originally posted by: fleurtje">http://www.youtube.com/watch?v...0&feature=related Als afsluiter Nostalgie Vast niets voor Lenie ;-) heerlijk Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden