Marc Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goedemorgen allemaal,Na een kleine time-out (een terugval van ruimdrie weken) ben ik weer gewoon van de partij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 goeienmorgen marcen knap dat je weer je eigen herpakals je echt wil kan je het ook:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 iedereen op vakantie of zo?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Mogge allen en welkom terug Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 mogge allen,al dagen in een dip, maar ze krijgen mij niet klein, ga zo mijn kont eraf trainen en ga er gewoon voorpositieve zal overwinnen, nou nou wat een strijdlust he deze ochtend.ben er gewoon klaar mee, niet lullen maar poetsen....fijne dag iedereen en vreet ze op.... groeten toinenemanhe marc goed nummer om de dag mee te beginnen...!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Moggeh Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Mogguh allen! Heb kort maar diep geslapen.Wel een woordenwisseling achter de rug met partner net.Hij weet dat ik bang ben als het donker is en hij kwam na 12 uur pas thuis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Bor,ik heb je gelezen gister,Petje af en een diepe buiging.Knap ondanks alles de draadweer op te pakken.Dat getuigd van moeden doorzettingsvermogen.Zie je wel dat je het nog in je had?Ik wens je heel versuccus bij alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goeiemorgen allemaal... Heel bericht hier neergezet... klik ik per abuis op annuleren Maar goed, Marc, mooi dat je er weer bent, goed nummer trouwens, Snoep, inderdaad vakantieeeeeeee. Toin, niet teveel trainen hoor, stel je voor dat dat achterste inderdaad verdwijnt, hihi.. maar misschien helpt het als je ook nog iets nieuws / anders erbij aanpakt buiten dat trainen? Overigens pluim dat je je er niet onder laat krijgen hoor. Madelief, misschien toch maar een hond weer nemen dan? En eentje die niet ook bang is.... anders zitten jullie elkaar alleen maar op te n...... als je partner er niet is En natuurlijk Mup, goede morgen meis, hoop dat je weer wat lekkerder in je vel zit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ook goeiemorgen Bor en Tina uiteraard.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ha Vonnie!! Hoe is het met jou?? Ja ik ga een hond nemen, dit is te stressvol voor me.Maar de hond die ik wil is een beetje duur....Door de beurscrash zitten we er nu even niet rooskleurig bij.Edit; het is noodweer hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hoi Madelief, ach... er zijn zoveeeeeeeeeeel honden die lief, dapper, mooi en onbetaalbaar zijn die je voor een habbekrats kunt krijgen....aanpassing: half woord vergeten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 HIer, ik durf het bijna niet te zeggen, weer rustig windstil en mild van temperatuur... heb al heerlijk bakske koffie in de tuin genuttigd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Madelief,Is die hond die jij zo graag wil nietverkrijgbaar als klein instapmodelletje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Heel bericht getypt.Foetsjiieee.Nog een keer,vandaag een spannende dag,ik ga weer werken.Niet de hele week maar4 dag delen.Het is iets heel anders dan hetwerk dat ik voorheen deedmaar dat was ook de bedoeling.Ik ben heel erg benieudhoe het zal gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: albertinaHeel bericht getypt. Foetsjiieee. . ben je niet de enige dus vanmorgen Tina, Maar even serieus... heel veel succes vandaag, hoop dat je het heel erg naar je zin zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Geen wonder dat ik mijn bericht niet terugkon vinden, ik zat op de verkeerde draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Alle succes vandaag en verder, Albertina!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Bij wijze van uitzondering ben ik er ook vroeg bij dit keer.Goedemorgen allemaal.Leuk je wee eens te zien Yvonne: alles goed?Albertina: groot nieuws: succes!!!Ik ben de hele dag weg, vandaar dat ik me even meld.Geen drank vandaag!Wil iemand meedoen?Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Goeie morgen Primu.. inderdaad leuk, gebeurt niet zo vaak, hihi. Ga je wat leuks doen vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Priemfijne dag vandaag en veel plezieren natuurlijk doe ik met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Aanpassing:hier stond wat ik ga doen en vind dat toch iets te prive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Leuk, nou, lekker genieten dan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 quote: Originally posted by: YvonneLeuk, nou, lekker genieten dan hoor Doe ik!Jij vakantie toch? ook maar lekker genieten dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden