Spring naar bijdragen

Maandag 29 augustus 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ingri. Dankjewel voor het delen. :present:

@Lenie: In communicatie termen, we hebben
allemaal een 'slechte adem' of 'blinde vlek' in
onze karakters, die pas zichtbaar worden in
interactie met anderen. Dat heb ik zelf ook
vorige week moeten ondervinden. Het is even
niet leuk, je leert en groeit er weer van, maar laat je dit niet weerhouden
om hier te komen. We zijn allemaal gelijk.
We willen ieder op onze eigen manier AdB worden.
;)

*tautologie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,
Dat denk ik bij jouw bericht dus ook en gelukkig zijn er meer onder ons, die het leven
zonder drank heel positief ervaren.

Het lijkt me trouwens ook heel prima om ADB te zijn door te minderen, maar dat zou ik nu niet kunnen en eigenlijk ook niet willen.

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

H? allen h?er even een ber?chtje u?t heel zonn?g warm Turk?je ?k heb net even de dagdraad en de aa s?te gelezen want n ?s du?del?jk u?t z?jn hum geen drugs valt hem zwaar en h?j w?l e?genl?jk terug dus dat gaf ruz?e - ?k heb vanm?ddag b?j de market een halve l?ter b?er en een pakje s?garetten gekocht- 1 s?garet gerookt n 1 slok b?er- toen weggegoo?d- en gebed om kalmte gebeden- en gaan slapen- er bl?jkt geen vlucht eerder terug te gaan dus we bl?jven h?er- daar ben ?k bl?j om- want ?k w?l n?et dat m?jn vader z?ch zorgen maakt-h?j l?gt ?n het z?ekenhu?s nu en als h?j hoort dat ?k eerder terug kom- dus beter van n?et- n zegt heelt theatraal ?k z?t de dagen wel u?t- ?k ben zo opgelucht dat ?k m?jn vader n?et hoef te belasten- en ?k ervaar nu de rust-ben heel bl?j dat ?k n?et gedronken heb vandaag- en ga dat ook n?et doen- ?k las de post?ngs van albert?na en ?ngr? en dat geldt ook voor m?j- ?k bl?jf b?j mezelf en ?k dr?nk n?et

kan leestekens n?et v?nden op d?t toetsenbord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, klein katje :sun:
Hoe is het met je zoon afgelopen?

Lenie doet me automatisch denken aan Niets en Niets aan Lenie. Lenie is terug maar waar is Niets nu weer?

Gunn??

Jopie, ging gewoon zijn gangetje weer op het werk. Met de nodige spanning natuurlijk. Volgens mij probeerde ze die weg te blazen. Stond op het punt er nog iets van te zeggen maar plots leek het geen zin meer te hebben. Misschien angst mijnentwege...misschien geen zin in een nutteloze confrontatie. Misschien niets van dat alles. Maakt eigenlijk ook niet uit.
Ging van 'Fleurtje, kan je dit aub nog eens bestellen', 'Fleurtje, hebben we dit nog ergens', 'Dank je wel Fleurtje'..Uitermate beleefd en behulpzaam, geen spoortje van wat dan ook in mijn stem. Een graag gedaan kwam er wel niet uit. Zo, weet ik veel, kan ik best zijn.
No energie

Verder? Slecht..word kind of boring.
Ging naar de winkel. Niet de eerste keer dat ik dacht, pff wat zou ik een biertje lusten. Maar de kracht overviel me ff. Het was maar in een fractie van een seconde. Geef op moment. Flits..

Ging gsm door. Stond er nog een bericht op van ex. Wist ik niet.
Het zei 'hey Fleurtje, mis je me? Ik spreek dit berichtje ff in zodat je het kan beluisteren als je het ff moeilijk hebt. Ik hou van je..hoop je vlug te zien. Dikke kus'

Stomme ezel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienacht iedereen, ik voel een verkoudheid opzetten en heb een rood oog. Is dit oud worden, of nog een staartje van het voorbije weekend :huh:

Ingri, mooi om te lezen

Liefje, misschien zie ik je morgen heel vroeg nog, hoop dat je een geslaagde avond had (twijfel ik niet echt aan)

Iedereen van mij een dikke {{{:heart:}}}

Het gaat een lange nacht worden vrees ik :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond luitjes,
Paar drukke dagen achter de rug.
Vandaag voor het eerst weer gewerkt en bij een collega gegeten.
Niet gedronken.
7e dag op rij alweer.

Heb even de dag doorgelezen.....
dus ben weer bij.

Alb: mooi bericht schreef je: toppie.
Lenie: niet zo gauw op je teentjes getrapt zijn hoor meid! Nergens voor nodig.
Bekijk het wat luchtiger.
Ik moedig je aan wat meer te "geven", dan krijg je vanzelf heel veel.
Tenminste dat is mijn ervaring! Succes!
Iemand heeft hier een mooi onderschrift over.
Weet niet zo gauw wie het is.
Witte? Rapilos?
In ieder geval luidt het ongeveer:
Ik krijg wat van mensen die niets geven.
Dat spreekt mij persoonlijk erg aan.

Welterusten
:lips: en tot morgen

Aanpassing: het is van Witte en het staat precies andersom:
Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...