will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Och soothe, geloof me vrij, ik heb de eerste zes maand van dit jaar mijn traantje gelaten hoor. Nu betere tijden, voel me sterker dan ooit en wil slagen in mijn opzet !!Ik voel me goed, ik voel me zelfs 30Misschien moet ik wel verder dit pad opgaan, maar er hangen zo veel moeilijkheden aan vast (en voordelen !) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hoi Snowy, Morgen drie maanden hè.Je bent een tijgerin.Klasse, zo als je terug bent gekomen.Heel knap.Opwaarts uit het dal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hallo lieve frummels!Hier een kort berichtje, ben nog steeds gebroken van de laatste dagen.Wel heb ik een ouderwets prakje klaarstaan, postelein, aardappeltjes en een balletje gehakt.Eets smakelijk allen.Will sterkte nogmaals!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Will,beterschap,ze hebben tocg geen hechtinkjelaten zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Will, always look on the bright side of life.Als ik naar de negatieve dingen kijk, zit ik zo aan de fles.Zat te miauwen.Ik kijk naar wat het me aan positiefs heeft gebracht.En dat is veel.Steek je kompas in je zak, vervolg je pad en blijf op koers.Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Dankje wel liefje, tina en iedereen, door één oog toch nog typen gelijk zot. Waar is dit forum nog allemaal goed voor zeg ?Kweetet soothe, het tij is echt aan het keren nu, ik voel het (doch niet aan mijn oog), maar diep binnenin mijn ziel. Voel me sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Den niwi sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 den Will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Mijn handen zijn omhoog borrie, caught in the act. Maar eten is juist gearriveerd.Ben er ff mee weg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Soothe, wat goed van je:heart:Ja morgen 3 maanden en ik ga het volhouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 dan is tenminste nuchter bekeken, sneeuwwitteke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hé Borretje, je gaat goed.Jij zegt een overval en Will zegt, mijn handen zijn omhoog.Borretje toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Niwi, alles goed met junior?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Snowy, doen!! Volhouden.Je weet waar je bent geweest, dat wil je niet weer.Groet en virtuele knuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Knufje terug:D:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Nu koffie en een beetje rust aan het moede hoofd.Allen, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ga goed, ik ga ook naar de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedeavond luitjes,Een hele actieve dag gehad....Nu even bijlezen.Soothe: je hoort, technische problemen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Primula ik zag je nog net. Het komt goed.Je bent vast een techneut.Fijne avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Wat hangt er een fijne sfeer op het forum, dat doet deze frummer goed.Net de buren op bezoek gehad. Leuk. kwamen zo maar aan waaien.Verder bezig met struktuur aan te brengen in het leven van Puck. Valt niet mee hoor om consequent te blijven.Ze heeft zo van die grote ogen die je zo zielig aan kunnen kijken hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Soothe: techneut, nee hoor, ergernis alom,maar ik houd de moed er wel in!!Bol: dag: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Geen koffie voor mij!Wel mijn bedje in!Moe, moe! Dus slapen!Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 @Bor: comlimenten@yvonne: nog even, en dan ""coming out""@ bol: toi toi, sluit zo af...Aanpassing madelief: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ik ga weer afsluiten en een beetje bankhangen. Trusten voor zo mensen en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Goedenavond,en meteen welterusten.Ik ga vroeg mijn bed opzoeken,morgen is het vroeg weer dag.Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden