Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Shahire, je kan de favorieten koppeling kopiƫren naar het bureaublad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Oke, ikke proberen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Niet knippen, maar kopiƫren! Favoriet, rechts klikken-kopiƫren en op bureaublad plakken. Kind kan de was doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Zo...............appeltje eitje hoor Als ik m'n dochter niet had...ik bleek alweer van alles te hebben gedaan wat niet moest maar...nu staat ie in mijn favorieten hoor!! Thanks Soothe, niet knippen nee....haha Oh, bureaublad nog ja! Ja, kind kan de was doen.....grapbroek, ik ben geen kind meer dus toch maar weer dochter er bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Lijkt wel een cursus 'met naald en schaar'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ik kon ook niet inloggen, maar wel toen ik opnieuw ADB op zocht op internet. Hier gaat het enigzins, maar ik zie wel tegen het weekeinde op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Met naald en schaar ben ik echt een stuk handiger hoor! Naai zo een gordijn in elkaar of wat dan ook. En volgens mijn dochter (zit film te kijken) moet ik nu niet zo zeuren want het staat er toch! Tja, heeft ze wel een beetje gelijk in maar ik wil altijd nog makkelijker Maar het komt goed.......zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Waarom An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hai An, heb je iets speciaals dit weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ha, ik wilde net afsluiten. Morgen alles nog maar eens bekijken hier. Nee, ik heb niks bijzonders, maar...... tja..... ik ben een beetje bang van mezelf. Dat het me niet gaat lukken. En dat is toch gewoon raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 An sluit dan juist niet af hier valt juist hulp te halen. Hoe is t met slapen? en Soothe bij het bijlezen zie ik niet meer op welke blz ik ben, voorheen was dat duidelijk,. heb je daar ook een tip voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Jane, dat zie je onderaan. Vernieuwen zie ik ook niet. Nu moet ik eerst op F5 drukken. Ik slaap nu goed na alle tips. Op tijd naar bed, saaie tv kijken, ontspanningsoefeningen, geen koffie, geen cola etc. Het is een zaligheid om s'morgens wakker te worden. En nu ook alweer 2 maanden ADB en dat voelt goed. Maarja, ik moet ook niet zeuren en ga zo maar weer braaf naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 An, angst is een heel slecht raadgever. Het is nog geen weekend, dus easy does it. Ga wat ondernemen het weekend, een ritje met de trein of zo. Kop in de wind (en de zon) Beetje afleiden. Niet in blijven hangen. ĆĆ©n drankje voegt niets toe, dus, niet tobben. Je wilt stoppen, dus maak het niet moeilijk. Even je gedachten om turnen. De duvel spreekt en dat weet je. Groet en een:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 An, ik weet niet of dat raar is een gezonde dosis onzekerheid daarin kan je misschien ook juist sterken ik heb morgen de hele dag een bruiloft, zie er ook een beetje tegenop iedereen natuurlijk al om 16 uur meteen aan de borrel zal ik het volhouden? zal ik niet misschien ĆØĆØntje? als ze het aanbieden wat dan? maar toch wil ik het niet en zal me daar aan vast moeten houden en dat ben ik wel plan, beetje angst zit er dus ook bij mij, lijkt me toch wel normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Jane onderaan in het blauw staan toch de bladzijden. Bedoel je dat? En boven ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 An ik zie onderaan die blauwe blokjes, maar als ik bijv. vanaf blz 1 begin te lezen, en na een poosje onderaan wil kijken hoever ik al ben kan ik dat niet zien, het betreffende blokje licht niet op zoals eerst wel. Dus tussendoor even naar laatste blad is niet slim, want waar dan naar terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Soothe, ja precies zo voelt het, het duveltje dat me zit te porren. Nee, precies ik wil ook helemaal geen drank, ben er inmiddels allergisch voor. Shaire, een bruiloft, poehee, dat zou mij nu echt niet lukken, denk ik. Je kan dan wel extra genieten van de bruidstaart e.d. Nu naar bed, morgen weer vroeg op. Het gaat mooi weer worden en ik ben blij dat ik het toch even gezegd heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Jane, als je er een loep bij neemt zie je dat de andere nrs van de blz iets donkerder zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Jane, de aangeklikte pagina is iets lichter. moet je wel heel goed kijken, maar het is lichter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ik hou niet van taart HĆØ...doet me er aan denken dat Jaap morgen met appeltaart op de proppen komt (als het goed is, heeft hij eens beloofd) Slaap lekker An, ik kruip er ook op tijd in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ja ik heb het nog eens geprobeerd, je meot echt goed kijken. Maar met terugbladeren krijg ik 'error' ... genoeg ermee, morgen nieuwe dag. Welterusten en sterkte voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 een pactje dan maar Sha en An ff tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ja hoor, ik doe mee want ik wil niet drinken morgen! Dus ik durf het wel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Bedankt soothe, bij mij is het niet lichter maar het betreffende nummer is iets dunner getekend dus hier kan ik wel wat mee. Probleem 2: als ik op beantwoorden druk knippert in het bovenste vakje: bericht titel de cursor i.p.v. in het tekstblad kan ik dat ook aanpassen? ik zit steeds in de titel te tikken dus nogal impulsief I know:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Bij 'laatst ongelezen' krijg ik zelfs een big ERRORRRRR nou ja, morgen maar weer verder kijken jullie nog fijne avond ik kruip lekker op mijn wolkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden