vicks Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Wat jullie ervaarde nadat jullie gestopt zijn met drinken !? Daar ben ik nu heel erg nieuwsgierig na, ik bedoel, als ik drink ben ik vrolijk en blij nog meer humor als anders maar het takeld me gewoon af, ik merk het, ik voel het en voel mezelf afglijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Vicks, ik zou je hier graag op willen antwoorden, maar ik ben geen stopper maar een minderaar. Die zijn er hier nog wel meer, maar het overgrote deel van de mensen hier zijn stoppers. Die gaan je heus nog wel antwoord geven op je vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Vicks ik had bevende handen, koppijn, slapeloze nachten, zweten in bed en overdags, depressief, en prikkelbaar. Dat waren de ontwenningsverschijnselen en dat duurde bij mij zo'n 5 dagen, toen werd het minder. Daar moet je ff doorheen meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 5 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Vind het zo eng ... maar wat zijn de voordelen erna, wat maakt jullie zo gelukkig na het stoppen !?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hoi Vicks, welkom op het forum. Ik zie dat je op een paar draadjes al hebt geschreven en ik heb je gelezen bij wie is wie. Probeer het de 1e tijd per dag te bekijken, niet te ver vooruit, gewoon per dag. Stoppen met drinken is een hele klus, de 1e tijd ben je daar al druk genoeg mee. Je hebt tijd over omdat je niet meer drinkt, gevoel waarop je voorheen ging drinken, of het nu verdriet was of omdat je iets had te vieren. Maak het jezelf niet te lastig en denk niet teveel vooruit. Ik hoop dat je er iets mee kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 als ik stop met drinken ervaar ik lichamelijk veel hoofdpijn, misselijk en moe. Naarmate de dagen voorbij gaan neemt dit af, voel ik me fitter, vrolijker, onderneem meer alleen en/of met gezin. op het werk merkt men dat ik vrolijker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 daarnaast ben ik idd waneer ik wel drink erg gevoelig van aard, veel dingen worden me te veel waardoor ik mij minder kan beheersen. Het hoort er allemaal bij. Wat heel erg kan helpen is om je gevoelens op papier te zetten. Dit geeft voor jezelf op langer termijn een goed beeld hoe je je voelt, wat je voelt, wat je op zo'n moment doet etc. Hiermee kan je dan aan de slag. Heb je hulp ingeschakeld, ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden