Mai Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hoe vult men een leegte op Het leven is vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Dat vind ik lief! dank jullie! Ik kom morgen weer kijken hier, nee schrijven. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 truste Fleur:lips: truste Tina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Afspraakjes maken doet me denken aan Zonnetje. Het is er nog steeds niet van gekomen..voor nu Lieve sunshine, veel sterkte voor jullie beiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Originally posted by: fleurtjeSprak Will over een weekdag of een weekend? Verlof heb ik enkel nog in de schoolvakanties maar in het weekend ben ik meestal vrij hoor.Nou we hebben beiden in ieder geval Will al gezien dat is ook al iets .Will zei iets van half september..Geloof me..ik ben net zo erg als het al niet erger is . Voor nu ga ik naar bedje toe. Morgen weer werken gaan. Beter dan hier zitten staren in de zetel denk ik.We zullen eens horen bij Will. Hij vindt wel een gaatje ergens. Zeker vanSlaapzachtquote> Slaap wel Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Als iedereen de achterkant van zn oogjes gaat bekijken, tsja, dan ga ik ook maar! Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Slaap lekker Madelief en voor de nog lezenden onder ons ook een goeie welterusten:lips: en morgen ADB weer op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Ik zie de Gebroeders Anker op TV Een mooi stel Friezen die opkomen voor de zwakkere medemens En daarbij zichzelf blijven Mooi dat zulke mensen er zijn Eén van hen sprak mij ooit aan in het dorp waar ik toen woonde We dronken een biertje en hadden het over de fanfare Maarja//Ik zie de rest ook En die film.. Van Bert Haanstra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Doel bereikt Nu naar bed Ik maak me geen illusies Het is zoals het is En het is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Ik heb samen met Ar ook mn doel bereikt. Nu snel mn bed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden