Spring naar bijdragen

Maandag 5 september 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je Spikie ik ben altijd erg gelovig geweest en nog en als het inderdaad klopt dat wij als we sterven ergens komen waar het fijn en goed is, dan zal ik nooit meer eenzaam zijn. Ik ben altijd erg geinteresseerd in mensen met een B.D.E. en als ik dat allemaal hoor, kan ik me soms erg gelukkig voelen. Ik denk dat als het allemaal waar is, dat ik dan pas echt thuis kom.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ben jij ook gelovig??

Een klein vermoeden had ik wel.

Zelf kom ik uit de zogenaamde "zwartekousenkerk".

Maar ik heb me daar los van gemaakt zover als dat lukt....

Toch ben ik gelovig, op mijn eigenwijze wijze.

AR, ja nu moet je hier wel blijven!

Is niet erg toch? :D

Maar serieus, hoe gaat het met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken kom ik dus thuis van mijn werk en heb dan via de winkel al een flesje bij me wat ik dan als eerste neem bij de tv.

Nu kwam ik thuis via de winkel zonder flesje, en heb meteen de nasi warm gemaakt die ik nog van gisteren had daar oploslimonade bij gepakt omdat de thee te lang zou duren (daar ben ik nu mee bezig;)) dus ik heb al gegeten ook.

Verder heb ik extra eieren in huis gehaald, 2 hele bruine broden (ik bedoel niet hele bruine broden maar vier halve als je `t nog snapt:D) gelderse worst, grillworst, 1 kilo kaas, 1 grote pot pindakaas, roomboter en hagelsag, en appelstroop.

Ga ik mijn best doen vandaag? Ben bang van wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Appie,

Voel je je nu dan zo beroerd of gespannen of heb je nu zoveel trek dat je moet gaan drinken dan?

Waarom zou je het doen joh? Het heeft n.l. helemaal geen nut om te gaan drinken, je zit morgen weer met een levensgrote kater, en je doet jezelf zo ontzettend veel geweld aan. En je weet dat je zonder kan, je hebt het bewezen. Kom op joh die schouders eronder en er voor gaan.

Je nu concentreren op iets anders, ga desnoods een stuk lopen of hardlopen weet ik veel maar ga niet lijdzaamzitten afwachten. Doe iets. Heb je al gegeten?

OkƩ je hebt al gegeten.

Ja Witje een avondpact misschien? ik doe graag mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kop op Albert:present:

JIj weet dat het kan.

Je ging zo goed kerel.

Waarom bleef je niet schrijven.

Je dealt met een vervaarlijk opponent.

En.. ieder nieuwe poging wordt moeilijker.

Je kent alle in's en out's

Laat je niet pakken Albert.

Sterkte.:heart:

P.S Morgen wordt het weer wat lichter, dus pak de derde dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi AR.

Als ik thuis kom laat ik je ff weten of het gelukt is

Doe jij dat ook?

Ik lees toch altijd nog ff de draad, dan zie ik je berichtje wel.

Gezellie dat je meedoet Bol

Heb je alweer refu ingenomen?

MMMMM klinkt super Madelief en dan ook nog is twee dagen..

ikke jaloers, op goeie manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank jullie voor de reactie`s hoor vergeef het me als ik iemand over het hoofd zie om op te reageren, ik doe mijn best

Bol het zakt al weg hoor gelukkig maar, dat Help had ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen hĆØ

Oplos is op thee is klaar even pakken. ach waarom een theeglas pakken het kan ook in dezelfde beker als van de limo niet waar? `t scheelt 2 x lopen

Ik heb trouwens van Appie een rooibos thee gehaald, pink pepper orange heet ie daar doe ik verse gember in en suiker.

Ik vind het errug lekker drinken. maar dat terzijde laat mij maar raaskallen is goed voor me.

Soothe dank je voor je reactie

En ja iedere dag word het een beetje beter

Madelief als het nodig is eet ik het inderdaad allemaal op vanavond

en dan bedoel ik de twee broden met beleg hoor want ik ga niet een pot pindakaas en appelstroop leeg eten maar de kilo kaas zou nog wel gaan hoor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol het zakt al weg hoor gelukkig maar

@ Albert zie!

Als je denkt nu gaat het niet meer ( het hoogtepunt) zakt het.

Je hebt dat alles eerder beleefd. Je weet een beetje wat er staat te gebeuren.

Ook weer een voordeel.:)

Ik ga wat eten bereiden.

Beleefd heeft natuurlijk een D!

Dat was niet goed, vandaar aanp,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen dat het weer minder wordt Ap. Blijf je nu gewoon komen? Das veel beter joh dan proberen het zelf te doen. Waarom denk je dat ik hier iedere dag ben. als ik dat niet zou doen was ik hoogstwaarschijnlijk allang weer de vernieling in gegaan. Nu moet ik droog blijven, gewoon omdat de meesten dat hier doen en ik wil niet achter blijven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...