Spring naar bijdragen

Woensdag 7 september 2011

Marc

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedmiggel iedereen,

zie dat er veel nieuwe mensen bijkomen op dit forum.

wens iedereen veel succes!

dag voor dag, dan komen we er wel..

zo evekes zitten voor de pc.

heerlijk getraind vanmorgen en nogal veel staan ouwehoeren, dus de spierpijn zal morgen een keer meevallen hehe.

net heerlijk nasi gemaakt en het hele huis ruikt naar kruiden fantastisch.

nog even koffie gedronken in austerlitz bij oompje en konden net even buiten zitten, al is het nu weer bagger buiten.

morgenochtend nog eens naar mondhygieniste en daar hebben we dus geen zin in.., maar ja is een moetje.

vroeger had ik wel met een katerige smoes afgebeld, maar dat is even verleden tijdskie.

nederlands elftal speelde knap alleen te weinig goals.

reed net achter een oude dame ( normaal zeg ik dan muts) , mijn god, sommige mensen moeten een verbod krijgen tot rijden in een auto, echt levensgevaarlijk en nog arrogant ook, van ik ben oud en wijs en iedereen wijkt voor mij..........., maar ja, zal me inhouden.

eten jullie vanavond?

is spike al onderweg naar rae in Brugge??

tot horens

toine:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

allereerst Lilly, van harte welkom.

Ik denk dat je hier de steun kunt vinden

die je nodig hebt.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Tasseke,

goed om wat van je te horen.

Ik ben onder de indruk van wat je is

overkomen.

Houd je roer recht.

:heart:

Ik heb een beetje door de dagrdraad

gescrolled, ik las dat Hannah het lastig heeft.

Meid probeer jezelf bijeen te pakken,

de problemen die je hebt vallen niet mee,

ik zal de laatste zijn die zegt dat het allemaal

makkelijk is.

Ik zou je gunnen, dat je er ook voor gaat om de drank

te laten staan.

Het voegt niets toe, behalve een kater en nog meer

depressieve gevoelens,

Maar goed, je weet alles eigenlijk al,

de keuze is aan jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: toine
hoi vicks misschien buiten een lekker stuk wandelen, lekker in de wind.
vroeger zei ik daar tegen, donder maar op, maar het helpt echt, nieuwe inzichten

toinequote>

Dat gaat vandaag niet lukken maar als het Zaterdag droog is dan gaan we in een heerlijk bosgebied wandelen, dat is al afgesproken !
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vicks wat heel vaak helpt is veel eten en drinken zodat je je maag vult. Vaak kan een gevoel van leegte, trek veroorzaken. Heb je ook wat boillon in huis? Warme boillon maakt vaak ook wat rustiger. Of een lekkere warme douche of een bad. allemaal dingen waardoor je je een stukje rustiger kan gaan voelen. Probeer het maar eens meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, wat een verhaal zeg! Ik wens je heel veel kracht en moed! Ondanks alles heb je een hele positieve instelling en dat siert je enorm!

Lilly welkom!

Vicks goed gedaan met de boodschapjes. Nu proberen afleiding te zoeken, wat toine al zegt een stuk wandelen, dat helpt bij mij heel erg goed. Mobieltje thuis, MP3 in mijn oren en gewoon even uitwaaien. Moet me er altijd even toe zetten, maar als ik terug ben voel ik me een stuk beter.

Boll, ben je alweer aan het werk?

Hier al ruim 5 weken droog. Vandaag bloed geprikt voor het CBR en ik merk dat ik onbewust mbt niet drinken naar deze dag heb toegeleefd. Vanmorgen betrapte ik mezelf erop dat ik al dacht, als ik vanmiddag bloed heb geprikt kan ik vanavond.....

NEEE, ik wil het niet en ik doe het niet, schiet er niets mee op als ik het wel doe. Vanmorgen dus braaf mijn Refusal genomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Niets
En dank voor je reactie Lenie!!! Doet me even goed!
Na vijf weken sterk en vrolijk merk ik dat het weer begint te trekken.
Zo naar de psych (stomme vent) voor de evaluatie van de ADquote>

ben je al in W. geweest? voor je papieren?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Niets, zaterdag ga ik het weer eens proberen maar dan alleen op de ambulance nog niet op de basis. Daar is het nog steeds een hoop ellende. gisteren vroegen ze wanneer ik weer kom, en heb toen heel eerlijk gezegd dat ik dat nog niet weet maar voorlopig niet wat mij betreft. Nou daar zijn ze niet gelukkig mee maar het zij zo. Denk nu echt aan mezelf.

Dank voor je vraag.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boll, als je er zelf maar gelukkig van wordt! Eindelijk geef je je grenzen aan zodat je jezelf niet voorbij loopt. Ze moeten waarschijnlijk even wennen aan het feit dat je ook nee zegt, in plaats van altijd maar op te komen draven. Alleen de ambulance is genoeg toch! Tijd voor jezelf is belangrijk

Lenie, ben al in W geweest ja, alles binnen en meteen nieuwe Refusal gehaald. Misschien die hoofdpijn door het slaapgebrek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

Niet bijgelezen, even geen tijd.

Ik herpak me vandaag. Paar daagjes ontwennen. Terug naar buiten komen, gordijntjes open, proberen te concentreren op wat boeken van het verlanglijstje. The Fabric of the Cosmos staat bovenaan. 600 pagina's quantummechanica, ruimtetijd speculaties, relativiteitstheorie, oerknallen, kosmische snaren en de M-theorie. Wie gaat daar niet van kwijlen. Hihi :).

Ik verban alcohol niet (in de zin van 'stoppen') maar ga mezelf toch weer de ruimte laten om de moed op te bouwen om te stoppen zoals begin augustus.

Mijn woede naar de buitenwereld is al iets getemperd.

Gelukkig.

Groetjes,

Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou best kunnen meid....

zit nu aan de melatoline....hopen dat het zich weer hersteld

nou ik zeg succes straks bij die vervelende vent!!!! hahaha

Rea...ook jij sterkte....

ik ken het hoor...zo sluit je je dagen op en dan ineens moet je wat ondernemen!!

even eruit...andere gezichten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...