Burchill Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Moedig Tasseke jouw verhaal en wat heftig. Kleine stapjes weer nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: JorisHoi Vicks,Dit heet het 'organiseren van drank' in huis halen. Wat je kuntdoen is om met een volle maag boodschappen te doen opeen niet risicovolle tijdstip voor jou. Soms helpt het ookom naar een andere supermarkt te gaan waar ze jouw 'favoriete' merkniet hebben. En wees je ervan bewust dat wij ook fysiekreageren op drank. Dus vermijd de gang van drank. Neem eengrote boog. Neem in je tas altijd een flesje water meeen een snack om die trek direct de kop in te slaan! ...ehhh,iets beschaafder... om de trek weg te nemen. quote> Dankjewel Joris maar helaas ontkom ik er niet aan die rijte moeten nemen, de ingang is de drank en frisdrank, sapjesthee & koffie.Een andere supermarkt is tever voor me maar weet je, het gaatme lukken en kom erna trots vertellen wat ik heb en niet heb enwat ik vandaag te eten ga maken.Heb wel al een idee voor het menu voor vandaag maar dan moetenze wel alle ingredienten in huis hebben en dat wil nog wel eens niet zo zijnmaar dan verzin ik wel iets anders.Dankjewel voor je bemoedigende woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Jammer!! Ik heb Tasseke gemist! Daar baal ik van! Wel heftig Tas wat je nu doormaakt! Als je dit nog leest dan he? Maar kop op meid, heel goed dat je deze stap hebt genomen! Met alle hulp die je nu krijgt en je eigen wil natuurlijk, gaat het je lukken! Een hele grote van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Oke ik ga nu naar de winkel toe, wish me luck !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Originally posted by: vicksOke ik ga nu naar de winkel toe, wish me luck !!quote> Het gaat je lukken vicks!!!!Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Succes, Vicks, gaat je lukken. Bluesdag vandaag, dan heb ik er ook nog wel eentje Dead Moon - I Hate The Blues. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Nou hier niet hoor Jaap. Het is me gelukt. Heb het zolang uitgesteld maar m'n stopcontact zit er op, en een andere stekker ook. M'n pomp doet het en nu kan ik er twee aansluiten. Daar heb ik zo lang tegenaan gehikt. Heb het aan iemand gevraagd maar toch zelf gedaan en het is gelukt. Heerlijk nu kan ik de winter goed in :present:gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 zooo, was ik weer even.. een paar rottige dagen gehad wat betrefd mijn vinger. ze hebben een spatader in mijn vinger dichtgebrand en een stuk verwijderd. nu zijn maandag de hechtingen eruit gehaald, maar het begint een beetje te zweren. op aanraden van de chirurg 2x daags een soda badje, nou dat doen we dan maar he? de 19e word er een ganglioon weg gehaald..ik ben er weer even zoet mee verders wil ik Vicks en Lilly van harte welkom heeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Fijn he als iets lukt. Voor mij is het eigenlijk ook niet een echte bluesdag, maar ik doe met Marc mee, vandaar. Ik ga zo even naar de Xotus, daar kun je heerlijk eten en naar de toko supermarkt. Echt een aanrader. Aan de A13 Den Haag Rotterdam, afslag Delft Noord. Beetje reclame moet kunnen toch? Een fijne middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Goeie middag Lenie. Wat is een ganglioon?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 http://www.huidziekten.nl/fold...ederlands/ganglion.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 bij mij gaan ze m'n hele arm verdoven. ik ken het gevoel, ik heb ook al aan die hand een carpaal tunnel syndroom gehad. het valt allemaal reuze mee, het is alleen die nasleep bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Heb het gelezen Leen, en inderdaad het ziet er niet fris uit zeg. Maar ik geloof dat het niet zo ernstig is, wel? Heb je die dagen wel wat hulp zodat de dingen zoals koken, boodschappen enz. door kunnen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Nou ik ben er weer, lekker vlotjes gegaan, het ging me goed af want kwam toevallig iemand tegen en heb drinken uit die 1e rij dus her en der weggegritst en gauw de volgende rij ingegaan, ik wilde een verse soep maken maar ze hadden geen soepgroenten, amper vlees en dus maak ik maar aardappelen groenten en vlees. Niet mijn ding ik zin in had en van houd want ze hadden geen verse groenten op smaaktomaatjes en komkommer na, maar die was al niet zo stevig meer, en het vlees liet ook alles te wensen over, dus ordinair aardappelen rundertartaartjes en witte bonen in tomatensaus, heb hekel aan pot/blik groenten ! Er is gekocht : flesjes vitaminewater flesjes bitter lemon fles sinas fles cola ice tea aarbeienjam aardappelen vlees groenten toiletpapier ijs koffie bakboter appelcompote brood en een hoop trots, want heb geen alcohol gekocht ! Heb dus bitter lemon en vitamine water want wil niet alleen maar spa rood drinken ... 1 dag gewonnen weer !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 ja de mannen schillen de piepers, en waste af. de rest kon ik zelf wel. bij mij ziet die ganlion er idd niet zo uit...ik kwam Niets tegen in de Deka daarstraks en daar heb ik het aan laten zien...het is een gewone bult..niet rood of blauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Toppie gedaan Vicks!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Vicks!! Ik ben trots op je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Dankjewel Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Lenie, sterkte ermee hoor! Op de foto ziet het er wel een beetje eng uit. Zo nu ga ik even een tukkie doen, heb vannacht te weinig geslapen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 nou ik gooi er even een stofzuiger doorheen hier en een dweiltje...kon vanmorgen niet want mams kwam op de koffie...misschien tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 dank je Madelief..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Geweldig gedaan Vicks. Toppie. Weet je waar ik net aan zit te denken? Waarom open je niet een nieuw draadje waarin de mensen kunnen opschrijven wat ze die dag gekocht hebben. Misschien als ruggesteuntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Dankjewel Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Hoi Vicks, Het is je gelukt! Goed gedaan . Weet voor een volgende keer dat je het kunt. Neem je voorzorgsmaatregelen en wees je bewust van die onverwachte fysieke reactie die een plotselinge trek veroorzaakt. Snel doorlopen en 9x keer STOP zeggen wil ook wel eens helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 7 september 2011 Rapport Share Geplaatst 7 september 2011 Dankjulliewel allemaal en deze dag voelt alweer als gewonnen ookal is de dag nog niet voorbij, ik weet hij weer gewonnen is omdat ik niets gekocht heb, dus ook niets drink en geen 2e keer naar de winkel toe ga, jullie zijn engels ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden