Rae Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik voel me vrij de ochtend te openen met een van de mooiste popliedjes in de melkweg. Ook voor Fleur Simon & Garfunkel in Central Park - April come she will Een ode aan lente, zomer en herfst. Of was het een meisje? Of een excuus om gewoon de mooiste tekst te schrijven. 2 minuutjes extase in elk geval. Koffie maak ik wel voor mezelf want ik trek ze nogal straf. Goedemorgen, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Iemand ook zo verliefd op die vreemde ogen en dat vreemde gedrag van Art Garfunkel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goedemorgen Snoep, speciaal voor jou vandaag een hele dikke bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: super verdiend heb je deze en ik ben super trots op jou!! 8 maanden geen drank....complimenten Grietje!! Vandaag het roer weer om en ik doe weer helemaal mee vandaag neem ik de eerste niet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goedemorgen luitjes, lekker uitslapen? Ik mag zometeen de clienten verblijden met mijn komst. Fijne zaterdag en tot laterssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Dag Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Volgens mij staat bij sommige mensen de automatische wekker van opstaan ingeschakeld, ook als ze vandaag hun eerste vakantiedag hebben (zie iemand in de gang staan....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ha Rae, beetje goed geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik moet er nog induiken, Sha. Kan effe niet stoppen naar Simon & Garfunkel in Central Park te kijken op youtube. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Oh dat kan natuurlijk ook, doe ik net of jij de nachtdienst bent en dat ik je aflos. En...zijn er nog bijzonderheden van afgelopen nacht? (nu moet jij Nee zeggen....want ik wil vandaag een gordijn inkorten op mijn werk dus een relaxed dagje wil ik wel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Er is deze nacht gigantisch veel gebeurd Sha. Maar dat gordijntje inkorten kan evengoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goede morgen deze morgen lieve mensen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor gisteren voor de erkenning, herkenning maar zeker heel erg voor jullie begrip. Dat deed me super goed. Eens een keer kunnen zeggen wat ik op mijn lever heb zonder het gevoel te hebben iets moeten te verdedigen of te verantwoorden en achteraf het gevoel hebben nog steeds niet begrepen of gehoord te zijn. Gisteren voelde ik me gehoord en begrepen door jullie lieve reacties, dus hiervoor mijn grote dank. (en die blote piemels komen van mijn vriend hoor, die noemde braadworsten altijd zo ) Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik had je gelezen Spud fijn dat je je verhaal hier kwijt kon. En van die braadworsten was een vraag aan tactive op hun draadje, zodoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Mooi nummer Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Igor??? Je hebt toch je eerste vakantiedag???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ja Shahire ben benieuwd wanneer ik sterretjes ga eten.... Maar ik moest het gewoon even schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Hemels, Spud. Hier even Art alleen, maar Paul en Art zijn als een engelenkoor in een modern jasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Rae, wat was er dan allemaal vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Een ontmoeting met iemand dat ik ken, Sha. Genre persoon waar je tijdens het gesprek pure liefde voor voelt. Deed me erg veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Rae, dit nummer is rustgevend in combie met een straffe bak hemels. En nu ga ik poetsen, de katten hebben vannacht weer het halve bos mee naar binnen genomen dus het is hier een bende. Voor mij geen probleem maar ik krijg vanmiddag visite die naar mijn huisje komt kijken en die wil ik toch een betere indruk geven. Fijne dag allemaal (uitroepteken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 sha ik moet vandaag nog werken. die kom ik ook wel door, alhoewel die lang gaat duren. pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik denk dat ik dat nog maar 2 keer heb meegemaakt. Liefde natuurlijk, vaak. Iemand graag zien en dat dan intens voelen. Maar zo gewoon gloeien van liefde op straat. Rae van streek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goeie morgen frummers... Igor laatste dag vandaag??? Even volhouden dan nog he Hier zit de vakantie er helaas weer op, na het weekend weer aan de slag dus. Eerst maar eens een bakje koffie.. Zal maar niet proberen negen dagen bij te lezen, lijkt me een onmogelijke opgave :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Hm deze emoticon is nog steeds niet gerepareerd zie ik: :Disgust; Schiet niet echt op geloof ik, hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 hoe was je vakantie yvonne? fijn dat je weer terug bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden