bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ik meld me ook weer af en raad eens wat, kurkdroog. Lieve mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Sha, In een "beetje" Italiaans restaurant schenken ze het en Appie verkoopt het. 't is ietsje duurder maar ook meer dan ietsje lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hoi Lilly, Alweer zes dagen! Ik vond zelf de eerst 10 dagen het moeilijkst om door te komen. Ik voelde me helemaal niet lekker en heel erg emotioneel MarQ: Ik neem zelf op zulke gelegenheden een alcoholvrij biertje. Vaak doen mensen dan met me mee. Ik dronk eigenlijk zelden bier, maar frisdrank vind ik gewoon niet lekker en dit wel. Alcoholvrij bier lijkt trouwens steeds meer een trend te worden. Goed hoor die drie maanden! Shahire, Je pakt het weer op en je had het ook al lang volgehouden. Ik geniet altijd zo van je frisse kijk op de dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: AlbertRemmoShahire,Pellegrino gewoon bij HA te koopquote> Bij de huisarts??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Tot morgen Bol, slaap lekker Oh, sorry....dacht al waar zijn mijn berichten zijn we al een blz verder.... tuurlijk Appie!!!!! Ik wist het wel hoor, geen huisarts natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Shahire, je mag hier geen reclame maken dus winkels schrijven we achterstevoren neijh trebla:D snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 :D:D:D ik begrijppe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Maar voor deze jongeman zit het er ook weer op. ik ga naar bed en wens jullie welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Spike, Bedankt voor je feedback. Ik heb even gekeken bij wie is wie en je verhaal gelezen. Je hebt heel wat meegemaakt, maar je gaat dus nu niet bij de pakken neerzitten en je wilt actief iets aan je eenzaamheid doen en dat doe je ook door hier te schrijven en ook in de gewone wereld actie te ondernemen. Ik vind je moedig. liefs, Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ingri dank je maar jij bent ook heel goed bezig zeg!! Klasse hoor Dave, ga zo door want zo ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Fijne avond nog, ik ga er van tussen morgen wekkertje vroeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 zo...mijn humeur was tijdens het eten gedaald tot -10 gezeik met de kids.... maar ben er weer....met 1 kind goed gemaakt, die heeft net geholpen met de ballen en ik draai lekker harde muziek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goede voornemens Dave en wat fijn dat je nu al positieve gevolgen merkt! Welterusten allemaal Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Goedenavond, ik begrijp dat Marjo morgen naar de detox gaat. Marjo, ik wens je allles toe wat je maar gebruiken kunt om dit goed te volbrengen. Veel liefs en een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 dave je gaat hartstikke goed. ik meld me af voor vanavond. droog weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 marjo morgen detoxen???? succes meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Harry, wat fijn jou hier weer te zien. Igor, truste, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Avond Niet teruggelezen..too little, too much Mups :lops;. Mis je hier Iemand nog iets van Dinah gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Good evening, ik meld me even droog voor vanavond! We gaan weer lekker. Net even terug gebladerd en wil even kwijt dat ik vind dat er een prettige sfeer hangt vanavond! Ik kruip lekker mijn bedje in. Good night:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Marjo, veel moed en kracht gewenst:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Marjo: ik zal aan je denken morgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Niets, lekker he zo, voelt toch veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ik den Efteling is het pas elke dag een feest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hi An, voelt zeker veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden