bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Een hele goeie morgen superkanjers. Hier zit die refu er weer in en heb het ook al weer gemeld. Zo nu een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Snoepie je zou de bijsluiter eens moeten lezen. En anders eens op internet moeten kijken. Zijn het homeopatische tabletjes of van de dokter? Homeopatische middeltjes hebben altijd een langere inwerktijd nodig. Het kan zelfs zijn dat het in het begin de klachten verergerd. Hoe lang slik je het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: GabyDagpact maandag 12 septemberARGabyHeleenBol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: GabyDagpact maandag 12 septemberARGabyHeleenBolWillquote> Hupsakee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Las op het draadje van gisteren dat Rae er mee op wil houden, maar Rae er waren toch ook reacties die prettig waren voor jou? Ja ik geef toe dat het er niet veel waren maar joh je komt hier toch voor jezelf. Blijf a.u.b. komen en ga niet weg, dat is niet goed. Hier moet je leren, ook om deze dingen te incasseren en toch door te gaan. Er zijn veel mensen die je graag mogen lezen. Ik in ieder geval wel. Kom a.u.b. terug en ga er weer voor. of doe het verder met p.b.'s dan word je toch een beetje gesteund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: Gaby Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,Ik meld me voor het dagpact omdat ik ook vandaag de eerste niet wil nemenIk doe met je mee ARDagpact maandag 12 septemberARGabyHeleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 ik doe vandaag ook weer mee!! nog even en dan heb ik de eerste maand droog gehad:) feestje dan??? Dagpact maandag 12 september AR Gaby Heleen Bol Will Janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 dan vieren we dat met een koude cola, Janneke.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hoop trouwens vandaag weer iets te horen van Spikie. Waar ben je lieverd? Kom op meis, laat iets van je horen en laat de moed niet zakken. Probeer adb. te blijven en als het niet gelukt is, niet erg, dat gebeurd met bijna iedereen die in het begin komt. Kom blijf met ons strijden, we helpen je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 ik hou alleen van cola met beerenburg erin;) dus dan houden we het maar op een alcoholvrije cocktail niwi, ik kan een paar hele lekkere maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 ik ben niet zo van die mix-toestanden, Janneke.... van een cola met 7-up heb ik al een kater... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 hahaha! ik maak wel een lekkere met vruchtensap, nog gezond ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 zal nu eerst even snel stofzuigen en daarna een uurtje werken. ik kom vanmiddag/vanavond wel weer even rondhangen hier. een hele fijne dag en tot horens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 als je het dan een maand kunt volhouden, Janneke... kun je het langer ook he... nuchterheid kent geen tijd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ben ik weer effe... rottige dag vandaag, soort van dip ! Maar ik hou het vandaag wederom droog, thnx voor de refu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: jannekeWik hou alleen van cola met beerenburg erin;) Wel potverdorrie zeg. en dat op de maandagmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Dagpact maandag 12 september AR Gaby Heleen Bol Will Janneke igor quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Hey die Blondie. Een dip? Hoe komt het meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Vrees dat ik toch weer teveel over mn grenzen heenga... Met mn werk, vrienden, familie... alles !!! Wanneer leer ik het nu eens een keer ? Afijn, ga effe een flink stuk joggen met mn doggie !!! Komt goed hoor, geen zorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: blondie6173Vrees dat ik toch weer teveel over mn grenzen heenga... laat het forum los...laat AA los....en de geschiedenis zou zich kunnen herhalen..????...althans dat zou het voor mij kunnen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: igorDagpact maandag 12 september AR Gaby Heleen Bol Will JannekeigorAnquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Ik sluit me gewoon aan vandaag, voelt dan niet zo alleen. We maken er gewoon wat van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Oh ja, Albertina, weer spannend vandaag? Zet 'm op en ik hoop dat je het harstikke naar je zin hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Originally posted by: lilly Originally posted by: dwegbertVanochtend niet veel tijd, eerst naar het ziekenhuis met dochter voor een bronchioscopiequote> sterkte dwegbert,.. altijd rot dit soort dingenquote> Bedankt! net weer thuisgekomen, en mevrouw ligt lekker op de bank naar Shrek te kijken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Aha Blondie ja hoor dat ken ik heel goed. Vervelend is dat hé? voel jij wel wanneer je er overheen gaat of ook niet. Ik vind dat zo moeilijk om dat gevoel te herkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden