albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: JaapIk fietste vanochtend langs een bankje.Niets bijzonders natuurlijk. Maar op dat bankje heb ik 14 jaar geleden eens een ochtend wat liggen uitrusten. Ik was met een kater op weg naar mijn werk. Een uur heb ik daar denk ik gelegen, maar de kater ging niet over. Ik zat in twijfel. Verder of terug naar huis. Toch maar verder gefietst naar Rotjeknor.(En op de terugweg weer met een biertje in de hand naar huis gefietst. Nee, ik had geen probleem.)Elke keer als ik daar langs kom moet ik er weer aan denken. Niets meer aan te doen.quote> Jaap, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Iris misschien was die belofte in het verleden wel omdat een ander van je vroeg te stoppen, dat het daarom niet gelukt is. Nu nu je zelf gekozen hebt is het anders. Heb je ooit gehoord over afkickverschijnselen die kunnen komen als je stopt? Ook veel water drinken als je stopt. en krijg je trek, goed eten want met een volle maag neemt de trek af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 ik zeg 1 goedemiddag!!!!( mag nog net) hier vandaag een heerlijk koeteldagje gehad. moet wat extra dingen gaan doen omdat ik maandag weer geopereerd word. ik heb wel wat terug gelezen , maar daar ben ik mee gestopt...ik werd er niet gezellig van. ( zal gerust opgelost zijn nu maar dat weet ik dus niet) kind-lief heeft vandaag een vriend van mijn broer helpen verhuizen...hij heeft er een hele mooie glazen tv-meubel aan over gehouden en 20 pleuries... niet verkeerd toch? verders alles lekker hier vandaag!!!! eet smakelijk allemaal, ik ga nl ook beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Eet smakelijk lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goede avond, wat leuk om te lezen dat er zoveel gemotiveerde "nieuwe" mensen zijn!! voor jullie allemaal. Net terug van leuke namiddag speeltuin met Pukkie en buurmeisje. Puk blijft bij de buren eten dus ik eet lekker makkelijk stokbrood met sardienes uit blik en een uitje erbij. Smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tina erg mooi wat je geschreven hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopieen ik ga weer aan de vis lenieik weet nu hoe het moet quote> mmm lekker!!!hier makkelijk vandaag...broodje bal met gebakken uitjes , mayo en ketchup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik moet altijd lachen als de moeders hier alleen zijn, dus zonder kids, er makkelijk gegeten wordt. Bij mijn persoontje heeft het lang geduurd maar ik kook altijd voor mezelf. Een kleine uitzondering daar gelaten. Anders zou ik altijd makkelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 hahaha...spike, normaal eten we goed en gezond hoor, maar ik ben zo druk geweest vandaag dat ik geen zin meer heb om te koken ( terwijl het m'n hobby is) mag soms toch wel eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 mmm lekker!!! hier makkelijk vandaag...broodje bal met gebakken uitjes , mayo en ketchup! quote> Lekker hoor, een zelf gemaakt balletje is niet te versmaden. Ik heb nog nooit een fatsoenlijke gehaktbal kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 lenie..lekker hoor zo balletje..beter dan die spruitjes morgen de uislag van me bloedonderzoek en aan het ECG en nu lekker naar me bed tv kijken...helemaal totaal op lijk wel een oud wijf,,bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: albertinammm lekker!!!hier makkelijk vandaag...broodje bal met gebakken uitjes , mayo en ketchup!quote> Lekker hoor, een zelf gemaaktballetje is niet te versmaden.Ik heb nog nooit een fatsoenlijkegehaktbal kunnen maken.quote>dat zei mijn buuf ook...heb haar toevallig gister een balletje gegeven....nu moet ik ballen maken als zij dat wil hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 whoehahaha, die snoepje met d'r spruitjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 whoehahahaha...... Quote... gehaktballen, kost een beetje je eet er dagen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Hannah1Ja goed ballen kneden is een kunst op zich.quote> Ja en goeie ballen niet kneden is ook een kunst:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik ga het binnenkort eens proberen. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Alle balluh verzamullu!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Leniewhoehahaha, die snoepje met d'r spruitjes.....quote> Heb je Snoepie wel eens zonder spruitjes gezien......... whoehahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Lijkt wel beland op een nieuw forum: het gehaktballen forum. haha, de recepten en tips vliegen je om de oren. Alleen jammer dat ik niet zo'n vlees eter ben. Voor mij gewoon aardappeltjes, rode kool en een vega burger. Heb besloten alles uit mijn kastjes op te maken, zonde om telkens alles weg te gooien. Dus nu een budget maaltijd Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Joppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ik val maar gewoon binnen. Ben kei kapot moe en GEEN behoefte om dit met drank op te lossen. Het idee om moeheid met drank te willen bestrijden. Wie weet kom ik er gewoon nog eens vanaf. Dat zou ik zo enorm wensen. Vanmiddag b.v. een mega sorbet gegeten, heerlijk op een terras. Gewoon zo ontzettend van genoten, van de gezelligheid , alles gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: spikesnoepje zonder spruitjes? dan was ze een man...quote> Nee joh Spikie, Snoepie heeft geen slurfje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Snoep, slaap lekker voor straks. Ik duim voor je morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 That's the spirit An! Trouwens goed om te lezen dat we er zoveel nieuwe gemotiveerde frummers bij hebben. (dat klinkt een beetje dubbel, het is super goed dat mensen het forum vinden en elkaar helpen, aan de andere kant is het natuurlijk geen goed teken dat veel mensen de hulp nodig hebben. Snappen jullie?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ja en als bloemkolen niet meer goed zijn dan hebben wel altijd nog ja...... ja.... Lolo Die is wel mooi door haar eigen bloemkolen gestikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden