Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: albertinammm lekker!!!hier makkelijk vandaag...broodje bal met gebakken uitjes , mayo en ketchup!quote> Lekker hoor, een zelf gemaaktballetje is niet te versmaden.Ik heb nog nooit een fatsoenlijkegehaktbal kunnen maken.quote>dat zei mijn buuf ook...heb haar toevallig gister een balletje gegeven....nu moet ik ballen maken als zij dat wil hahaha
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 whoehahaha, die snoepje met d'r spruitjes.....
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 whoehahahaha...... Quote... gehaktballen, kost een beetje je eet er dagen van
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Hannah1Ja goed ballen kneden is een kunst op zich.quote> Ja en goeie ballen niet kneden is ook een kunst:P
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Ik ga het binnenkort eens proberen. Bedankt.
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Leniewhoehahaha, die snoepje met d'r spruitjes.....quote> Heb je Snoepie wel eens zonder spruitjes gezien......... whoehahahahaha.
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Lijkt wel beland op een nieuw forum: het gehaktballen forum. haha, de recepten en tips vliegen je om de oren. Alleen jammer dat ik niet zo'n vlees eter ben. Voor mij gewoon aardappeltjes, rode kool en een vega burger. Heb besloten alles uit mijn kastjes op te maken, zonde om telkens alles weg te gooien. Dus nu een budget maaltijd Eet smakelijk
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Joppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten?
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Ik val maar gewoon binnen. Ben kei kapot moe en GEEN behoefte om dit met drank op te lossen. Het idee om moeheid met drank te willen bestrijden. Wie weet kom ik er gewoon nog eens vanaf. Dat zou ik zo enorm wensen. Vanmiddag b.v. een mega sorbet gegeten, heerlijk op een terras. Gewoon zo ontzettend van genoten, van de gezelligheid , alles gewoon.
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: spikesnoepje zonder spruitjes? dan was ze een man...quote> Nee joh Spikie, Snoepie heeft geen slurfje hoor.
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Snoep, slaap lekker voor straks. Ik duim voor je morgen.
Nien Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 That's the spirit An! Trouwens goed om te lezen dat we er zoveel nieuwe gemotiveerde frummers bij hebben. (dat klinkt een beetje dubbel, het is super goed dat mensen het forum vinden en elkaar helpen, aan de andere kant is het natuurlijk geen goed teken dat veel mensen de hulp nodig hebben. Snappen jullie?)
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Ja en als bloemkolen niet meer goed zijn dan hebben wel altijd nog ja...... ja.... Lolo Die is wel mooi door haar eigen bloemkolen gestikt.
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Spike, ik heb je recept even naar het eetdraadje veplaatst. Dan kan ik het makkelijk terug vinden. An, dan heb je goed voor jezelf gezorgd. Een sorbet, hier was het bepaald geen weer om aan het ijs te gaan en al helemaal niet op een terras.
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: NietsThat's the spirit An!Trouwens goed om te lezen dat we er zoveel nieuwe gemotiveerde frummers bij hebben. (dat klinkt een beetje dubbel, het is super goed dat mensen het forum vinden en elkaar helpen, aan de andere kant is het natuurlijk geen goed teken dat veel mensen de hulp nodig hebben. Snappen jullie?)quote> ja ik snap het....ga je doen zo?
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: bolletjeJoppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten?quote> Hihihihi.
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Jop. dan moet je je hond mee nemen, vragende hondenogen daar smelten de meeste vrouwen voor meid.
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: bolletjeJoppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten?quote> weer niet bolik blijf maar zoekenen met xxvragende ogen kijkenmaar t helpt allemaal niets...geen willende vrouw te bekennentis wat he?quote> ze zijn er hoor....echt waar, kan je er zo een paar aanwijzen hier.
Lenie Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: jopie Originally posted by: bolletjeJoppert Hoe is jouw dag geweest lieverd. je zou vandaag met de auto gaan rijden. Heb je het leuk gehad? Nog lekkere meiden tegen gekomen. Zo van die grietjes die bij jou wel een bal gehakt willen komen eten?quote> weer niet bolik blijf maar zoekenen met xxvragende ogen kijkenmaar t helpt allemaal niets...geen willende vrouw te bekennentis wat he?quote> ze zijn er hoor....echt waar, kan je er zo een paar aanwijzen hier.quote> niet hier op het forum hoor, maar hier in de stad...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopieik ga spike maar versierenspike?????????????quote> Jaaaaa, ik ben gek op romances.Vooral hier.
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: Lenieje hebt een punt Bol!!!!quote> Ja en daar kan iedereen aan zuigen.
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Dankjewel Bolletje, het gesprek ging goed. Hij zei: Gewoon doen. Daar kwam het in ieder geval op neer. Ik heb echt geluk met mijn man, hij heeft me altijd gesteund en heeft zelfs nu nog vertrouwen in me. Fijne avond.
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: jopieokalbertina is ook goedals t maar vrouw ismét spruitjesen zonder gezeur albertinaaaaaaaa?????????quote> Ja en je hebt er geen idee van hoe 'n mooi snuitje erop staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden