Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Lilly, ja het is roze, maar kan ook wit zijn...hihi! Heb je geen spatdeksel op je pan? Of evt. een oven? Daar gaat het ook goed in hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik heb nog steeds erge last van maagzuur. Is dit herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Hoi Iris, Heb ik ook erg gehad en wat mij heeft geholpen is Malox, van die zuigtabletten! Wie eet er hier kippenlevers oehhhh, zo lekker, lekker in de marinade ketjapsaus en superheet wokkele, klaar! Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 knorrie ik eet vanavond gewoon doppertjes/worteltjes verse worst en aardappels. gewoon simpel hollands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 het weekend begint en hier begint het al iets te regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 pffff, ben er weer. m'n hond had net een epileptische aanval... ook hij is er weer. sjonge je word toch steeds 10 jaar ouder hoor met zulke dingen. @ Toine... morgen hier!!!!!!! hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 oh lenie was dat voor het eerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 nee dit is zijn 4e in 3 maanden tijd ongeveer. heb er ook ( nog) geen medicijnen voor omdat het maar zo sporadisch is en hij vrij snel er weer "bij"is we kijken het wel aan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ha Igor! Had je mn berichtje nog gelezen vanmorgen? Over de Slovensky Kuvasz... Lenie dat lijkt me erg als je dat beestje zo ziet.... Zijn er medicijnen voor? Volgens mij wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 me ventje is al 8 en dat is al een behoorlijke leeftijd voor dit ras. we houden hem in de gaten...als het vaker gaat gebeuren krijgt hij meds ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 ja madelief. zou te gek zijn als je er weer 1 had. en het houdt je van de fles af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Toine, ja hier maar weer verder... Het gaat op en af...wel steeds beter nu ik met hulp en medicatie aan het minderen ben. In principe doe ik het op eigen kracht, ook al is die kracht er niet altijd. Maar ik kan altijd bij mijn huisarts terecht, dat is echt een topvent! Ik kom van ongeveer zo'n 20 flessen wijn per week... Nu zijn dat er max. 5 of 6, nog steeds veels te veel, ik weet het. Maar ik voel me al wel veel beter. En ik drink nooit meer sterke drank, dat heb ik helemaal afgezworen. Ik luste bijna alles, als het maar niet zoet was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Originally posted by: igorja madelief. zou te gek zijn als je er weer 1 had. en het houdt je van de fles af quote> Igor, precies!! Want ik ben als ik een pup heb behoorlijk fanatiek.Niet dat ik hem zou afmatten, maar wel er veel mee oefenen en trainen.Eerst maar eens kijken of mn vent er ook voor valt!Dus moet ik hem meenemen naar fokkers.Wat zal ik blij zijn als ik weer een hond heb zeg!Het zal me ook rust geven tegen mijn angsten.Kijk ik heb een heleboel katjes, allemaal buiten hoor.Maar dat is toch iets totaal anders.Ik hou er zielsveel van, dat wel..Maar van de hond ben je de baas, van de kat ben je de slaaf! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Hoi Toine en de rest, ik zal eens op zoek gaan naar die Malox. Het kan ook komen door mijn doorlopende hoestje...dan komt het ook telkens wat omhoog zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Madelief, Dus jij spuugt er ook niet in, zeg maar..... Ja je moet doen waar jij je het beste bij voelt en de juiste balans of evenwicht in zien te vinden dat is vaak moeilijk. Sterke drank nekte mij vaak ook, gaat het allemaal veels te hard, dan beter aantal wijntjes. Ben nu maandje of acht droog en ga binnenkort weer gezellig een wijntje drinken, met mate en bewust, niet meer in korte tijd volgieten. Ik was een smirnof- drinker (wodka), maar die tijd heb ik vaarwel gezegt...brrr. We leren het wel gaandeweg, maar er moet ook geleefd worden. Adieu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Succes Toine, lijkt me erg spannend om na zo'n tijd weer te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 klopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Bij mij is dat helaas telkens fout gegaan. Ik heb jaren geleden wel meer dan een paar glazen gedronken en was ook vaker gestopt. Probeerde dan weer sociaal te drinken en zat weer aan een fles of meer. De laatste jaren heel lang twee glazen , toen werden het er drie of vier. Ook als er een reden was voor een feestje dan extra natuurlijk. Helaas afbouwen is niet voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 minderen bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Toine? Waarom heb je de beslissing gemaakt om weer te drinken als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 nou , dat lijkt mij een hele gewaagde poging... ( ik zou het niet doen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 ik ga bankhangen. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Toine, heb je voor jezelf nog niet genoeg bewezen dat je niet kunt drinken ? of leef je nu na 8 maanden zo op de euforie dat je het verleden vergeet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Toine..... houd je lekker bij lekker eten.... aub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik hoop dat als ik het punt bereik dat ik weer wil gaan drinken, ik me weer herinner hoe ik op stond de volgende dag. Hoofdpijn, kort lontje tegen mijn zoon, snel mijn kloffie aan, hem naar school brengen om dan weer even verder te slapen. Bah....nee, wil er echt niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden