Spring naar bijdragen

Zondag 18 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Hi Madelief,

Zoals je ziet reageer ik ook veel later. Ik lees je altijd met veel belangstelling. Soms weet ik gewoon niets te zeggen en soms zijn er mensen die acuut iets hebben. Ga er maar niet van uit dat het mensen niet interesseert, want meestal is er wat anders aan de hand.

Groetjes,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik Kom me ook even droog melden, dag is anders gegaan als gepland, ben gaan werken, toen sauna in, lekker wat te eten besteld, en toen inene... kiespijn, je weet wel zo'n zeurderige zenuw pijn, ik hield het niet meer daar, dus dacht ga naar huis, paracetamolletje nemen, even liggen en dan naar de AA, maar.... werd weer om 22.45u wakker (zou dat wel goed zijn al dat slapen???) dus AA gemist, en een pijn in m'n kies :( nu 3 paracetemol op, en een diclofenac, en ff gegoogled en las, knoflook in je kies duwen, dus dat doe ik nu, helpt iets (of zijn het de pillen ;)) ,morgen maar even de tandarts bellen , vorige week notabene nog geweest, woh die zal wel blij zijn met mijn knoflookadem :$

Spike ik ken het gevoel, dat je denkt dat er niemand voor je is, vaak is dat niet helemaal waar, maar is het dat degene die jij wilt die er voor je is, er niet is, (althans bij mij) Sterkte meis :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...