Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Hoe is het gegaan Leentje? Erg veel pijn gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Misschien heb je bij jezelf nu een stukje weerstand laten vallen Borrie. Maar huil maar hoor meis, het is ook niet makkelijk wat er allemaal staat te gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 geen pijn gehad...2 infusen...arm helemaal lam.. begint nu iets uit werken en ga het nu voele. excuus als er een foutje in sluipt, moet links typen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 ga nu maar even boodschappen doen...zinnen verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Sterk blijven Leen met boodschappen doen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 ja zeker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 ja het viel reuze mee, maar nu niet meer..ooohhh, snel een ibupro pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 nu maar eens proberen te stofzuigen met links.... haha anders laat ik het mooi liggen voor de mannen, want die waren 'm natuurlijk snel gesmeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 nou hier wel hoor bor.... 2 grote honden en een kat....alles in de rui...laminaat....honden ook nok kwijlers bij tijd en wijlen moet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 yeps, want het lukt mij niet met links. als troost een pizza, vinden ze lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 succes Bor!!!!! dikke XXXXXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Borrie, wat een super overwinning zeg! You rock! Lenie, hopelijk dat je het met ibu een beetje onder controle kan bouden. Je weet me te vinden, dus als ik wat kan doen... Aicha en Hannah, beterschapjes. Gaby balen dat je vandaag niet terecht kon... Maar proberen uit te zingen tot morgen! Ik ben net thuis en... De bloeduitslagen bij het CBR waren goed, dus als het thuisfront nu nog twijfelt aan mijn droogstand wrijf ik ze het papiertje onder hun neus. De psych gaat nu een verslag voor het CBR maken, die doen uiteindelijk uitspraak. Wordt waarschijnlijk een jaar rijontzegging (het werkt namelijk niet in mijn voordeel dat ik het stempeltje alcoholabusus heb, maar wel dat ik onder behandeling ben, dus net hoe de pet staat van wie het beoordeeld bij het CBR) Of ik moet de EMA cursus doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Goedemiddag, Een paar dagen nogal druk gehad, prettig druk, maar daardoor niet op het forum dus. Aicha beterschap, Lenie sterkte met de napijn. Wist niet wat het is dus heb het even opgezocht: Een ganglion is een omkapselde holte die gevuld is met geelachtige glijstof. Het ganglion ontstaat vanuit het gewrichtskapsel of vanuit een peesschede. Het komt het meest voor aan de pols, meestal aan de rugzijde, soms aan de binnenkant van de pols. Gaby jij bent toch bij de tandarts geweest inmiddels? Ik lees nu bij Niets dat je niet terecht kon??? Sterkte in elk geval Borretje het vertrouwen terug gewonnen, geweldig. En dan ook al zover dat je gewoon door het drankpad bij de super kunt wandelen, gefeliciteerd. Ga straks de nacht in dus zou me zo aan kunnen sluiten bij het dagpact maar ja, das wel een hele simpele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 nou Niets...de ramen moeten nodig...hahaha, nee hoor meid. het komt goed....kom op zeg 2 knullen van 18, mogen ook wel wat doen voor hun arme zielige moder haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 klopt Harry.....alleen was dat ding bij mij kneiterhard geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 nou ga even te piesen....ook een hele onderneming nu hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 En weer weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 nah, best rap he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 heerlijk zulke klusse....ik zou graag de boel hier om willen gooien maar niet in me uppie..... hoop draadwerk enzo..... nah lama....zet eerdaags de bank in "winterstand" daar houd ik het maar bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 sja wijffie....zou wel willen dat ze wat deden, maar ik heb geen overwicht meer. ze doen het gewoon niet....alleen afwassen en dweilen want dat lukt echt niet met 1 hand en dan nog wel links. de rest kan ik makkelijk zelf. prima....ik kook en was niet meer....jammer joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 het is kiezen of delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 nu net terug van de tandarts (ik mocht echt vanmiddag hoor, waarom jullie dachten dat het niet kon??) is een ontsteking in/onder het tandvlees, heb nu een anti-biotica kuur, waar ik niet bij mag drinken dan volgende week donderdag een schoonmaakbeurt, en dan schijnt het weer oke te zijn, ik hoop het, nu doet het pijn, ' en heb ik me net toch weer op laten naaien door N, ben ik al die tijd rustig gebleven, nu ben ik laaiend, verdorie, geef ik toch weer de macht uit handen maar dat gaat niet lang duren, de nieuwe Gabs gaat ff door met stenen ruimen, en mag vanavond weer werken, Lenie beterschap ,laat je lekker verwennen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Bor!!! Lenie, fijn dat het toch een beetje is meegevallen!, Laat je maar verwennen hoor! Gaby, dat is een vervelend iets, kan ik over meepraten! Sterkte, ook met N. Zo hier een boel gedaan vandaag, ondanks dat ik moe ben. De witlof staat al op, voor strakjes een pittigge witlof uit de oven met ham en kaas, daarbij aardappelpuree. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Hoihoi, Bor, een grote overwinning op jezelf. Dat kan je zeker goed gebruiken. Het sterkt je voor hoe het verder gaat. Superknap. Tegelijk realiseer ik mij dat ik niet meer nadenk over alcohol als ik boodscahppen doe. Eigenlijk al een hele tijd niet meer. De drang om toch iets te moeten halen is er niet meer. Eigenlijk al maanden niet meer. En daar word ik mij eigenlijk nu pas van bewust, door de posting van Borretje. Dus Bor, bedankt voor het delen. Lenie, goed dat het is meegevallen. Beterschap en laat de boeren maar dorsen, dus zet die mannen van je maar aan het werk. Verder niet zoveel bijzonders te melden, het gaat zoals het gaat. @woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden