Shahire Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Goedemorgen..... Voor Jopie even zo vroeg een kopje koffie gezet want ik denk dat ze te werk moet ben ik vandaag niet de enigste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Voor mij vandaag een extra lange dag van 7.30 tot 23.00 en vervolgens morgen een ochtenddienst dus maar hopen dat ik me morgen niet verslaap..... en zo wel....tja da's dan maar jammer (geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 goede morgen allemaal. nou ja allemaal waar is iedereen. OOOOOOPPpppppsssssssstAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaannnnnn jullie moeten naar je werk kom op beentjes over de rand, oogjes uitwrijven en ja een sprintje naar het kleinste kamertje en dan KOFFIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Goedemorgen Sha en Igor en alle langslapers!! Thanx Igor! Ik was meteen wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Borrie succes vandaag. ik lift met je mee op je linker schouder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Bor, de dag zal wel lang voor je zijn! Zal ik op ja andere schouder gaan zitten? Nah, toch een beetje zwaar voor je, 2 dames op je schouder. Maar weet dat ik aan je denk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Kiekeboe....ben nog net de deur niet uit ben ik zo op tijd op moet ik uiteindelijk nog haasten...... 7.30 of 8.00 uur beginnen....dan is een half uur verschil lang!! vandaag dus kort....hmmmm Bor sterkte en succes vandaag, ik zal aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Bor, zou je het fijn vinden als we een dagpact afsluiten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Dagpact 21 september; Borretje Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Succes vandaag mensen......ik ben weg.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Originally posted by: ShahireDagpact 21 september; Borretje Shahireigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 sha wat een lange werkdag, mag dat wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 goedemorgen iedereen, was wakker en kom even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Goedemorgen!! Bor heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Originally posted by: igor Originally posted by: ShahireDagpact 21 september; Borretje Shahireigorjapquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Originally posted by: jap Originally posted by: igor Originally posted by: ShahireDagpact 21 september; Borretje Shahireigorjapandersquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Lekkere koffie. En voor Nien en Fleur... in de koelkast staat de cola koud hoor, net zoals de jus. Bor, heel veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 stuur maar wat koffie langs Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Goedmorgen allemaal, weinig te melden, de hele dag op bed gelegen gister, griep. Da's lang geleden trouwens, dus maar niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Goedenmorgen allemaal, Gisteren zat ik op een zeer kritiek punt over vandaag wel of niet.. ik heb besloten dat het niet gaat worden!! zonde van al die frisse dagen die ik al heb gehad,.. gewoon verstand op nul, trek de kop indukken, ik doe mee met de dagpact.. Moet wel even zeggen, ere wie ere toekomt, Bol en Bor hebben me aangezet tot dit brave gedrag.. thanx meisjes!!! Bor hou je goed vandaag... Voor alle anderen uiteraard hetzelfde! Lil neemt de eerste niet,.... dag 15 dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Albertina beterschap! lilly, ik doe met je mee. kom op he en schop die gevoelens naar drank weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 iedereen een fijne dag. lijkt of iedereeen langs elkaar heen praat. fijne dag allemaal en hou t droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Borretje, ik zet klassieke muziek op. dat kalmeert nogal. miss. een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 of even naar buiten gaan. de bossen in. alles op nul zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Lieve Borretje,... Het word echt vanzelf weer vanavond, daar hoef je niets aan te doen,.. mooi he,.. dus alles waar je tegenop ziet, eindigd gewoon ...vanzelf... denk luchtig, inderdaad ze eten je niet op,.. vallen je niet aan... doorademhalen... desnoods even wat ademhalings oefeningetjes doen.. 2 inademen,... 5 tellen uitademen... en vanavond je beloning... dat heb je er maar weer goed vanaf gebracht!!!! Horen we van je? liefs Lil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden